2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gekkie, zet 'm dan ook op tafel. Beterschap, meid.

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja maar dat kan niet als je ziek op de bank of in bed ligt. Mijn hoofd wil niet meer overeind.;)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    BB10 beterschap

4. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Heb ik je aangestoken?? ;)

Hier is het ook nog steeds kl*te
    Ik moet me ook ziek melden morgen voor mijn werk :(
    Mijn astma zet weer door :( en ben benauwd en ik piep gewoon :S
    vooral 's nachts is het erg, krijg ik voor mijn gevoel bijna geen lucht, en slaap daardoor slecht wat weer overdag me tegenwerkt

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Heb ik ook last van....dus ik heb het van jou?!? Bedankt;)
    Als mijn astma medicatie niet voldoende helpt 's nachts dan wil een extra kussen onder mijn hoofd wel eens helpen om toch in slaap te vallen.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, die astma klinkt echt super irritant. Zeker 's nachts. Sterkte meiden!

7. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik heb nu een hele dunne, omdat ik anders vrij snel last van mijn nek krijg.
    ik kan het wel proberen alleen heb alleen niet een extra kussen :(
    Tenzij ik 1 van mijn mannetje jat maar jah dat vind hij weer niet prettig. whahah

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte BB en Hope, hoop dat jullie je snel beter gaan voelen!

Lies, succes met het gesprek straks. Ik hoop dat het wat positiviteit in je leven brengt en niet alleen maar rompslomp. Misschien kun je straks wel weer lekker vooruit kijken? Zet 'm op!

I S, ik mis je!

Bramtim, hoe is het met jou meis? Donderdag second opinion toch? Knuffel

Timon, het komt dichterbij toch? Ik vind je erg moedig met je spuiten! Laat het maar ergens goed voor zijn. Hoop dat je een mooie uitgangsecho hebt vandaag!

Ladouce, je bent een tijdje niet geweest. Hoe is het nu met jullie?

Ricmar, ik heb jouw traject niet helemaal scherp, snapte de oplossing die je laatst beschreef ook niet helemaal :D Toch een donor maar dan wel via IUI of haal ik nu wat door elkaar? Ik vroeg me iig af hoe je eitjes zijn ontwikkeld? Je had op Koniginnedag toch weer een echo?

@hier: straks weer een echo (8 wkn), heb goede hoop en laat jullie straks wat weten!
    KUS

9. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh... het is toch wat met al die zieken.
    Beterschap allemaal.
    Hier op kantoor zijn er ook zo veel mensen ziek!

Timon & Liesben & L78: heel veel succes vandaag

@hier: nog steeds niks te zien, maar heb wel het idee dat er een tennisbal in mijn buik zit. Dat zijn echt geen goede tekenen.
    Wel voor de zekerheid een test gedaan, maar die was naar verwachting negatief.
    Helaas kan ik pas op 11 mei bij de gyn terecht (hij is deze week niet in het ziekenhuis), dus ik moet nog ff geduld (niet mijn sterkste kant) hebben!

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik ben niet ziek hoor dat dan weer niet.
    Dankjewel voor de knuffels. Zo af en toe ben ik gewoon even wat meer depri en verdrietig. Vind dat niet altijd even leuk hoor maar laat het over me heen komen en doorleef het. Het is ook fijn om die tranen te hebben want in de tranen en de emotie kruipen, brengt me op dat moment super dicht bij *Jurre. En dat is dus heel fijn.

Het zal nog wel even duren voor ik duidelijkheid heb over beebjes maar heb goede hoop op donderdag. Merk dat Bramtimman echt heel veel behoefte heeft aan dat gesprek en ik denk dan ook dat hij daarna pas knopen door durft te hakken. Hij is vooral heel bang dat hij het niet trekt. Dat snap ik .... dat mag ook. Dat is zijn gevoel en dat accepteer ik. Denk dat we wel een oplossing kunnen vinden maar hij moet echt tijd nemen om het aan te durven. Ik heb vertrouwen en als jullie merken dat ik het een beetje kwijt ben, stuur maar hierheen.

Ik had gisteren ineens weer een confronterend iets. Ik was met bramtimman en de honden wandelen aan de andere kant van ons dorp. Daar stond een babybord in de tuin..... bij mensen die destijds twee maanden eerder uitgeteld waren als wij.... en nu dus ook weer twee maanden eerder dan wij van Jurre. Zij hebben twee gezonde en levende kindjes... en ik heb niks. Dat overviel me zo dat ik alleen nog maar keihard snikkend naar huis ben gewandeld. Gelukkig was het donker :)

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ach ach, kan het me zo goed voorstellen. Dikke knuf Bramtim!

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    En Kirrebir, sorry ik was jou in mijn lijstje even 'vergeten' en dat terwijl ik het zp spannend voor je vindt. Jammer dat de test negatief is en dat je nu zo lang moet wachten op 'geruststelling'. Sterkte meisje

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft toch helemaal niet! Knuf!

@Bramtim: was je maar "gewoon" verkouden ipv dit verdriet door te moeten maken!

Ik was gisteren zo onverstandig om in mijn emo bui naar de IKEA te gaan... Dat was geen succes.

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Even snel vanaf het werk. Een van onze flaptops is gecrasht en nu moeten we het samen doen met 1 terwijl manlief 'm ook moet gebruiken voor cursus waarvoor hij morgen examen heeft. Ben dus weinig online.
    Heb trouwens ook weinig te melden. Alles gaat z'n gangetje. 25 Mei moeten we voor een gesprek naar Gent en dan horen we meer over hoe wat waar en wie. Zit op het werk momenteel niet lekker. We zitten in de eindfase van een bedrijfsovername dus dat houdt in dat ik waarschijnlijk (maar dat is nog niet zeker) nog maar 3 weken hier zit en dan vakantie ga vieren via het sociaal plan.

Bramtim, knuffel van mijn kant en alvast succes met het gesprek van donderdag. Ik hoop dat het je mannetje aanknopingspunten en houvast geeft om verder te gaan.

L78, succes met echo.

BB, ook hier nog beterschap.

Kirrebir, succes met wachten.

H&F, ook beterschap.

Timon, ik weet het niet van die uitgangsecho omdat ik niet aan de pil ga en dus op cd 2 een uitgangsecho heb. Gewoon even zkh bellen anders.

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    pfff, dat kan er ook nog wel bij, Ladouce! Sterkte

16. madam

madam Lid

16 nov 2009
    86
    3
    8
    Hey meiden!

Al een tijdje geen berichtje meer van deze kant...
    Ik ben echt extreem moe, en zit eigenlijk nooit meer achter pc.
    Zodra ik thuis kom van mijn werk, plof ik op de bank en daar blijft het ook zo'n beetje bij, ha ha.
    Vanochtend zag ik het echt niet zitten om de hele dag te werken, kreeg mijn ene been nauwlijks voor de andere en heb mezelf verwend met een verlof dagje!
    Heerlijk, ik ben om 9 uur mijn bed weer ingekropen en heb geslapen tot 13.00!!
    Op de vermoeidheid na gaat alles supergoed!
    Eerste echo gehad op 14 april, zag er goed uit maar was nog geen hartje te zien.
    Volgende afspraak was 23 april, wat duurde die week lang!!!!
    Superzenuwachtig maar we hebben een prachtig hartje zien kloppen!
    We zijn met een enorme trotse smile op ons gezicht het ziekenhuis uitgelopen!
    12 april afspraak bij huisarts/vk.

Ik hoop dat jullie ook allemaal heel snel met zo'n gezicht rond mogen lopen!!!!!!!!

Voor iedereen die onder een steen zit of gewoon eentje nogi heeft, een hele dikke knuffel!!!!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    l78 we maken gebruik van een donor mannetje is volledig onvruchtbaar,
    en we kriijgen IUI.
    eitjes waren vrijdag 15 en 17 mm, zit nu op het wachtbankje

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed, ik heb de moed gehad om de gyn te bellen. 26 Mei hebben we een afspraak, dit is alleen een voorlichting. Ws dan in juni starten omdat 26 mei net te ver is in mijn cyclus. Maar dat geeft niet. Stap 1 is genomen.
    Pfffffffff. Ik vond het heel moeilijk om deze afspraak te maken, maar hoop dat dit rust gaat geven.

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, goed nieuws! Er was weer een hartje!! Het ziet er goed uit en ben iets vooruit gezet qua termijn: 10-12-2010, maar wij vinden 12-12-2010 wel een mooie datum om te bevallen. Langzaam begint het vertrouwen iets te groeien. Dit is een plakbeeb!!

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lies, knap van je meid. Ik hoop dat het wat oplucht en dat ze jullie goed gaan helpen!

Ricmar, aha ik snap het en ga voor je duimen. HEEL hard!!

Deel Deze Pagina