Op 4 januari 2010 schreef ik het volgende: We hebben toen een fijn clubje mensen gevormd.. Het oude topic is gesloten, maar ik wil toch verder. 2010 is nog niet voorbij, en 2011 is misschien ook een prima jaar Ik hoop dat ik alle actieve meeschrijvers heb bericht via pb. (verstuurd aan de volgende personen: BB10, blackeyedgirl, bramtim, HopeandFaith82, Timon, Kirrebir, L78, ricmar94, Sammie88, zj84) Nieuwe mensen zijn natuurlijk ook welkom. Liesbeth
Hallo Liesbeth Ik ben er weer doe niet actief meeomdat we er nog niet uit zijn hoe we nu verder moeten, maar misschien kunnen jullie me helpen.
Ricmar..ik weet dat jullie op dit moment op een dood spoor zitten, hoe verdrietig dat ook is. Maar ik wilde je toch uitnodigen! Kan je bij ons een beetje stoom afblazen, brainstormen of wat je ook wilt. Ik kreeg een berichtje van H&F dat ze nog steeds een forumbreak heeft en voorlopig dus ook niet meekletst. Maar ze kan ons wel vinden! Ik hoop dat de rest weer snel volgt.
Gezellig meiden! Ik ben even offline. Moet straks werken, morgen gaan we naar Arnhem, morgenavond naar Sting in het Gelredome. Dus ben ws pas zondag weer ergens aanwezig. Fijn weekend allemaal!
Werkze Lies en veel plezier met de andere leuke dingen. Ben erg benieuwd hoe Sting zal zijn. Hoor op de radio dat het druk zal worden, zeker in combi met start vakantie in die regio.
Ja hallo ook ik ben er weer!! Wilde dit weekend ook het nieuwe topic aanmaken maar had eerder even geen tijd. Hier alles prima. Inmiddels 12,5 week en wordt over een kleine twee weken geopereerd. Spannend allemaal maar we gaan ons niet laten leiden door die spanning. En ja heel stiekem probeer ik een beetje te genieten. Hebben we ZJ al gevonden? Zal haar even pb-en en BB10?
Joehoeeeee!!! Ik ben er ook weer, dankzij Liesben! Bedankt meid!!! Nou, jullie hebben van hieruit even wat gemist. Dit is van gisteren (even copietje): Vandaag de echo gehad en jaaaaaaaa!!!!! Mijn bms is 7 mm en dus krijg ik morgen telefonisch van het lab te horen wanneer ik mag stoppen met de deca (JIPPIEEEEEE!!! Geen naalden meer!!! *zucht*) en starten met de utrogestan bollen. Wel zal ik al die tijd de progynova blijven slikken. Ik ben alleen vergeten te vragen of ik de dubbele dosering moet aanhouden. Het vervolg vandaag: Eind de ochtend belde het lab om te vertellen dat ik vanavond mag starten met de bollen. JIPPIE!!!! Geen naalden meer!! EN... ik ga dinsdagochtend horen of ons eskimo goed is ontdooit om 's middags de tp te krijgen. DUIMEN!!! Van de progynova moet ik de huidige dosering blijven gebruiken. Ik weet niet of ik het jullie kan laten weten ivm een midweekje weg. Mijn moeder had gisteren nuclear vloeistof ingespoten gekregen en vandaag de operatie. In mijn lunchpauze kreeg ik te horen dat de operatie goed is gegaan en ze alweer terug was op de kamer. Praatjes genoeg. Morgen komt ze thuis. Heerlijk!
Zj was er al weer bramtim, evenals BB10 12,5 week alweer? Jeetje, gaat snel! Timon, wat heerlijk...geen naalden meer Ik duim voor een mooie tp!
Timon!!!! Ik ga duimen dat jullie eskimootje goed ontdooit en dinsdag lekker in zijn of haar mama's buik mag komen en daar de komende maanden mag blijven zitten. Ja 12 weken echo gehad maar meer dan kijken of je kindje het doet is dat niet. Hebben toch voor dinsdag aanstaande een nekplooimeting afgesproken maar meer voor ons eigen gevoel. Operatie is een cerclage aanbrengen om er hopelijk voor te zorgen dat de baarmoedermond gesloten kan blijven en ik dit kleintje uit kan dragen.
Timon, wat fijn nu maar hopen inderdaad. Ik kom ook net terug van de gynaecoloog, ei was nu gesprongen, moet nu ook beginnen met utrogestan en vrijdag weer bloedprikken. Heb daar ook mijn zorg geuit namens mijn man betreffende zijn zaad. Tussen neus en lippen werd mij afgelopen donderdag tijdens de samenlevingstest gemeld, dat mijn man 17 miljoen zaadcellen heeft waarvan ruim 94% misvormd etc. Maar dat waren er nog genoeg. Ik schrok best wel van die waardes, hoe kunnen ze dan zeggen dat het er genoeg zijn. De gyn die ik net had gaat dit bespreken en ik word er over terug gebeld. Nou dit was weer ongeveer wat er bij ons gebeurd.
Goed nieuws Timon: einde naalden! Mooi, hoop dat het aanslaat. Was de operatie van mams goed gegaan? ZJ, wat goed dat je zo op je strepen staat. Hoop dat het nu eindelijk effect gaat hebben en je snel goed nieuws hebt. Hier gaat het nt zo heel lekker. Heb sinds twee weken veel pijn door bekkenproblemen. Gelukkig hoef ik nog maar 2 wkn te werken, maar ik zit er goed doorheen. En dan ook nog 'n peuter die werkelijk onuitstaanbaar is. Ggrrrrr maar goed, hij zal ook niet helemaal lekker zijn.