Zijn er nog meer dames die voor een derde gaan? Ik heb 2 zoons: 1 van 3 jaar en 1 van 1 1/2. Tijd voor een derde. Wie gaat nog meer voor een derde???
Wij gaan waarschijnlijk ook voor een derde. We waren er helemaal niet mee bezig maar toch dachten we deze maand zwanger te zijn, de test was negatief maar dat heeft ons toch doen nadenken. Mijn man wil er helemaal voor gaan. Ik twijfel nog. We hebben al een dochter van 3 en een zoon van 1j8mnd
He leuk. Een beetje zoals bij ons: 3 jaar en 1 1/2 jaar. Beiden jongens. Bij ons ging het trouwens net zo. Die ronde bleek ik niet zwanger en sindsdien gaan we er helemaal voor! Spannend hoor...
Idd wel spannend! Ik zie dat jij over 4 dagen kan testen? Mijn cyclus is wat in de war denk ik. Ben wel al vanaf april/mei van de pil af. Ik wacht gewoon nog even af.
Die van mij is ook van slag. Vorige ronde 29 (vandaag dus) en in die maand had ik op dag 19 mijn ei. Dus toen ik na 10 dagen ongesteld was, kon ik mijn ogen niet geloven. Irrittant als er verschil is in cyslus. Dan weet je ook niet welke dag je aan moet houden. Heb nu voor het gemak maar 32 gedaan (dinsdag!). Heel spannend.
Ik heb volgens mij nog steeds geen ei gehad. Heb er normaal gezien heel veel pijn van en dat is nog steeds niet geweest, kan zijn dat het deze maand pijnloos is geweest maar dat zou dan voor het eerst zijn in mij leven sinds ik ongesteld ben. Ik duim in ieder geval mee voor jou. Hoelang ben je al bezig?
Hoi, wij zijn nu midden in ronde 3 voor een 3e... Hebben al 2 jongens, oudste is 3 en de jongste bijna 15 maanden.
Wij zitten in ronde 2 voor een derde, hebben 2 meisjes van bijna 2 jaar en 7,5 maanden. Ik mag de 8 september weer testen, spannend hoor!
Hee, wij gaan ook voor een derde. Vorige week is mijn spiraal eruit gegaan. Heb een dochter van 3 en een zoon van 2! Ben nu in afwachting van mijn eerste menstruatie! Allemaal veel succes!! Dat het maar snel raak mag zijn.
@Alieke, tja als je zeker weet dat er een derde mag komen. Zou ik niet al te lang wachten. Je kan maar weer klaar zijn. Ik merk nu al dat ik het lastig vond om de stap te maken. Weer in de luiers, gebroken nachten enz....
Dat is ook zo Alleen vinden we het nu met die 2 ukkies al pittig genoeg (heb geen makkelijke). De jongste is vorige maand 1 geworden en de ander word december 3. Eigenlijk wil ik tot einde van t jaar wachten zodat ze iets ouder zijn. Ik weet het, het zijn maar een paar maanden Mannetjelief vind het nogal spannend om die keus te maken en we willen nog in huis het 1 en ander verbouwen. Ik vind het wel leuk om alvast een beetje mee te lezen en te neuzen
@Alieke, doe dan maar lekker rustig aan inderdaad. Soms gaan er andere dingen eerst voor. Het is hier ook een hele tijd druk geweest hoor en nu is vriendlief pas overstag, haha!! Anders denk ik dat het eerder was gebeurd.
Wij gaan ook voor een derde! We hebben twee zoontjes van vijf en bijna vier. Mijn zoontjes schelen 17 maanden. En we hebben nu bewust gewacht tot de jongste naar school gaat. We zijn vanaf mei bezig, ik was gelijk de eerste ronde zwanger, helaas is dat met 10 weken een miskraam geworden. Ik zit nu in ronde 2 na mijn miskraam.
woehoe wat fijn dat dit topic er is!!! wij zijn nog niet aant oefenen maar meer aant over hebben wel of niet voor een derde gaan! want het moet betaalbaar blijven en met alles te combineren zijn met alles ..... wij willen ook het een en ander verbouwen is huis Oa de zolder, en de badkamer ... en als er een derde komt moeten we ook een nieuwe auto aanschaffen ..... maar lees graag eventjes met jullie mee ........ mijn hartje zegt jaaaa maar dan wel als de jongste 1 is geweest
Leuk, nogmeer kriebelende mama's! Zwelgje; Hier dus precies hetzelfde. Ik heb bij de eerste middenin een verhuizing gezeten en dat wil ik nooooit meer. Vandaar dat wij eerst de belangrijke dingen (je blijft altijd wel bezig hihi) gedaan wil worden en niet zwanger met vreselijke hormonen tussen de bende zitten En niet te vergeten dat de 2 meiden ons behoorlijk uitleven op 't moment
hoe herkenbaar, ............. bij de 1e woonde we net is ons huis, en bij de 2e heb ik nog mee geholpen met de kozijnen verven, muren te texen etc etc .. fulltime in de horeca werken.. en zat toen ook met bekken klachten thuis ... en nu .. nu willen we eerst een paar andere wensen doen ....... maar ohh wat ben ik "jaloers"op vrienden die net zwanger zijn
@Mijnimeel, ohh, kan je al testen vandaag? @Zwelgje, ik ken dat gevoel, haha!! Hier nog steeds aan het wachten op de eerste ongesteldheid na verwijderen mirena!