Jeetje wat heb ik jullie verwaarloosd!! Ik ga het helemaal goed maken maar nu nog even een ego-update. De knop is hier langzaam omgezet en de knoop is vanmorgen bij de bedrijfsarts helemaal doorgehakt. Morgen is mijn laatste werkdag. Vanaf maandag zal iemand mij volledig vervangen en ben ik van harte welkom om hem in te werken en achter de schermen werk voor mijn collega's te verzetten maar dus geen verplichting. Iedereen vind het tijd worden dat ik aan mezelf en de baby denk dus dat ga ik ook maar doen. Gisteren weer echo en kleintje deed het nog steeds en lag zelfs een beetje voor. Na dit weekend is het wat rustiger dus dan ga ik helemaal bij lezen en reageren. Tot snel xxx
Wat een goed nieuws! Super dat je het nu geregeld hebt. Ik hoop dat het je heel veel rust gaat geven! Dat achter de schermen, moet je dat wel op je werk doen of kan dat thuis (ik weet niet wat je doet eigenlijk...)
Hoi Lieve schatten! Ik heb goed nieuws. Ik kon het jullie helaas nog niet vertellen en zit al een paar dagen op hete kolen maar mijn Lief was niet thuis dus die moest het eerst weten. Maar ik heb posi getest en ben zwanger!
Nee heb nooit getempt. En ik zit nu boven op de laptop dus kan geen foto's plaatsen maar als je ze wil zien....ze staan allemaal in het vage testen topic....de testen van maandag, dinsdag, woensdag en van vandaag rond pagina 307 dacht ik.
Hey BB10, Lekker gevoel he dat het eindelijk out in the open mag. Hoe reageerde je lief toen hij het pakketje uit mocht pakken. Nogmaals Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOO blij voor jullie (en hoop met heel mijn hart dat heel 2010 topic dit jaar nog op rose mag)
Wat 'n fantastisch nieuws BiBi!! Ik ben echt superblij voor je, daar wilde ik best ff op wachten. Gefeliciteerd meis!
BB10 wat een super nieuws, gefeliciteerd!!! Ik heb jullie ook een beetje verwaarloosd, maar wilde even een beetje rust tot ik weer naar de gyn moest. Was vandaag en er groeide door clomid 100 2 eitjes en die waren al ruim 16 mm dus allemaal eindelijk goed nieuws. Dus eindelijk ook weer een cyclus van 28 dagen. Na het weekend heb ik ook weer tijd ga dan ook ff bijlezen
Haijjj meiden Ik wou even vertellen dat ik voor mijn opleiding voor de 3 examens geslaagd ben!! Voor theorie en mondeling vorige week al. Praktijk heb ik vandaag gehad (4 uur lang kwam er een assesor kijken, en let op allerlei punten op je handlingen enzo.) Ik had met praktijk alle 27 punten goed. (hoefde maar 17 punten) Ik ben zo blij!!!! Nu heb ik mijn diploma MBO-2 Helpende Zorg & Welzijn op zak 10 December diploma uitreiking!!! Nu alleen nog volgende week donderdag avond EHBO Examen. En dan mag ik aan de slag als gastouder In januari beginnen we als het goed is echt met het betaalde oppassen Zo Blij!!!! Ik was zooo zenuwachtig!!!! heb niets gegeten tot 5 uur. Ik kon geen hap door mijn keel krijgen, heb alleen maar wat gedronken.. Ik heb niet alle berichtjes van jullie terug gelezen. alleen een beetje vluchtig. Sorry daarvoor. Ik zag wel dat BB10 ZWANGER is !!!!! GEFELICITEERD MEIS!!!!
H&F gefeliciteerd! Hier is net weer een andere droom in duigen gevallen. Klinkt misschien heel stom, maar omdat ik altijd als enige in verschillende vriendengroepen bezig was met zwanger worden, had ik altijd de hoop ergens als eerste zwanger te raken. Maar steeds vielen er groepjes af en nu net via hyves gelezen dat mijn laatste groepje wat nog bestond ook over is. Van mijn pabovriendinnen is nu ook de eerste zwanger. Kan nu dus nergens meer de eerste zijn. Had niet verwacht dat het me zo zou raken, maar zit er eigenlijk sinds vanaochtend (heb het toen gelezen) helemaal doorheen. Had ook ergens de eerste willen zijn. Maar gaat nu niet meer lukken.
woe haaaaa jij ook gefeliciteerd!! Heerlijk je diploma op zak en dan hopelijk snel als gastouder aan de slag.
Oops dat zijn inderdaad van die berichten die je nogal aan het wankelen kunnen brengen. Telkens als het langer duurt, verzin je weer stukjes hoop om je aan vast te houden en in jouw geval was eentje ervan het eerste zwanger zijn in een groepje. Balen als dan dat sprankje hoop afgepakt wordt door een ander. Weet ook niet hoe ik je moed in moet praten. Weet allleen dat het uiteindelijk echt alleen om jou en je hubbie draait en dat jullie hopelijk snel een kleintje mogen krijgen. Dikke knuf
Ik ben hier ook al zoooooolang niet meer geweest. Ik zie dat er toch wel heel veel zwanger zijn geworden! Hier nog niet en deze cyclus gaan we voor een cryotp dus er is nog hoop dat ik zwanger 2011 in mag gaan. @zj84: och zoooo herkenbaar! In al onze jrn is iedereen ons voor gegaan zelf meerdere keren helaas. Ik ben nu de laatste van al onze vrienden..........niet leuk maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk, heel gek maar de laatste zijn is toch ook wat anders als de rest. Weet niet zo goed hoe ik het zeggen moet. Maar ik moet ook zeggen dat nu ik een kleintje heb ik overal ook weer anders denk....... Ik heb het geluk gehad dat ik een kleintje heb mogen krijgen. Heel veel sterkte en ik hoopdat het jullie ook snel lukt hoor. @hopen: gefeliciteerd!!!! Goed hoor Xox sloppy
Kon het ff niet laten om te spieken en wat lees ik: BB heeft positief getest ...... gefeliciteerd meis. Ben erg blij voor jullie. Heel veel geluk en ik duim voor je dat dit een mooie, goede zwangerschap is. Bramtim ook goed nieuws over de kleine en over het stoppen met werken. Hartstikke fijn dat je werk zo met je meedenkt. H&F gefeliciteerd met je diploma. ZJ dat is wel kl*te hè . Er zijn dan iedere keer van die dingen dat je hoopt en dan valt het weer in duigen. Ken helaas het gevoel. Iedereen in mijn omgeving is inmiddels wel voorzien van 1 of meer kinderen. Hoopte dan steeds dat ik tegelijk met iemand zwanger zou zijn, maar iedere keer liep het niet goed af en nu word ik niet eens meer zwanger. Sterkte meis ..... je hebt nu wel mooie follikels toch, hier moet gewoon de winnaar bij zitten. Kus voor jullie allemaal. Ik ben weer weg!!