2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    H&F, van harte met je diploma!! In welke omgeving zit je? Misschien in de toekomst?;)

Zj, wat vervelend dat je droom in duigen is gevallen. Gaat het al wat beter met je?

IS, hoe is het met jou?

Hoe is het met ieder ander?

Over een 1/2 week de afspraak voor de 2e ICSI. Ergens spannend, maar ook 'we zien wel'. Afgelopen week amper online geweest en dat was prettig.

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Hey dames, hoe gaat het met iedereen? Ben heel er benieuwd hoe het met jullie staat. Zijn er nog spannende data om naar toe te leven?

BB10, zijn jullie al een beetje gewend?

Hier vandaag controle gehad in nijmegen en alles zag er super uit. Ook hebben ze een beeld geschetst van wat ik de komende weken kan verwachten en wanneer ik aan de bel moet trekken.
    Dus we kunnen weer even teren op positief nieuws. 3/12 de 20 weken echo en duimen dat ukkie gezond is.

Ik duim voor jullie en geef jullie een dikke knuf

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeuhhh joehoeeeeee stuiter stuiter ik zag 2 strepen voorbij komen!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij bedoel je de mijne.
    Heb vanochtend getest en die was positief en kon me niet inhouden had zelf nog een kruidvat en nog een gekregen die bewaar ik tot mijn nod. Maar deze is ook positief, dus misschien idd toch nog een roze erbij.

5. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Wow *stuiter stuiter* gefeliciteerd ZJ! Daar word ik echt heel blij van, ik wil meer! Hoop dat er op de valreep van 2010 nog wat roze bij komt. Wat goed!!!

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Vandaag kan niet meer stuk: toen ik de foto van ZJ84 te zien kreeg vandaag, had ik letterlijk kippenvel over mijn hele lijf. Dit voelt goed......... ik kan niet wachten tot de eerste echo. Blijf zitten kleintje in de buik!!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ZJ gefeliciteerd!!

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ricmar wat lees ik nou? Ei gemist?? Wat een teleurstelling! En nu wanneer mogen jullie nu weer?

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de ronde gaan we weer verder bb10 en hoe gaat het bij jou??

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Helemaal prima! Volgende week donderdag de eerste echo daar heb ik veel zin in!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb10 ojee spannend. maar fijn dat je je goed voelt

12. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZJ wat geweldig, gefeliciteerd!!

13. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    ZJ gefeliciteerd!!!!!!! Wat zal je blij zijn, maar ook ontzettend zenuwachtig. Ik duim voor je.

BB succes donderdag a.s. ....... spannend hè, kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt. Duim ook voor jou.

XX

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Dank je wel lieverd!

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben enkele dagen niet online geweest en dan zie ik weer de nodige berichtjes voorbij komen. Maar eerst: HET SNEEUWT!!!! :D

Zj, wat een geweldige test. Gefeliciteerd!

BB, wat kruipen de dagen nu voorbij tot donderdag.;) Meid, bijna je 1e echo.

Bramtim, wat ben je al ver!:$ Ik zag net je banner.

Ricmar, ik hoop dat je de volgende ronde je ei niet meer mist.

Gisteren hadden we de verjaardag van mijn neefje. Hij wordt morgen 2 jaar. Daar waren enkele baby's en ik trok het niet. Nou, dat is voor het eerst dat me dit overkwam. Gelukkig ging het later wel.

Wat moesten we vroeg in de auto!:$ Om 8.30 de afspraak met de fa over ICSI 2. De fa die we met de punctie hadden ontving ons. Ze heeft verteld hoe het team fa's de 1e poging vonden. Ik zal de Gonal F in 225 eenheden gaan spuiten ipv 150 zoals de 1e keer. Dit om te proberen meer follikels te kweken. Ze vroeg of wij nog vragen of opmerkingen hadden. Ik heb graag een roesje met de volgende punctie als de eierstokken weer naast elkaar liggen. Dit is genoteerd en tegen die tijd gaan we het aanhalen.
    Het traject is weer opgezet. Omdat de kans bestaat dat ik in natuurlijke cyclus het begin zal missen moet ik met de volgende menstruatie al starten met de pil. Dan zal het zeker goed gaan.
    Begin december: menstruatie = pil
    Eind december: menstruatie = pil
    6 januari: start decapeptyl
    13 januari: stop pil
    20 januari: start Gonal F 225 eenheden
    27 januari: 1e fm
    In december starten heeft geen zin, want in de 2 weken rond kerst maken ze het lab zeer grondig schoon. Ergens vind ik het niet erg. Ik had me er al een beetje bij neergelegd.

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    hey Timon, wat een mooi lang bericht. Fijn dat je het niet erg vind om volgend jaar te beginnen met de volgende ICSI. Mag jij het nieuwe jaar roze openen hopelijk samen met iedereen hier.

Snap helemaal dat je dat niet zit zitten met al die baby's. Ik kon daar het ene moment ook beter tegen als het andere. Het is ook maar net wat er gezegd wordt.

Ja ik ben al ver inderdaad, de tijd vliegt aan de ene kant en aan de andere kant kan het niet snel genoeg gaan. Zal blij zijn als ik de periode met *Jurre voorbij ben en mijn eigen grens van 34 weken heb gehaald. Maaaaaar ik ga niet klagen en zeuren, ik heb een kleintje in mijn buik en daar moet ik heel erg trots en tevreden mee zijn.

Vind het nog wel heel erg moeilijk om het te delen met mijn omgeving. Bij *Jurre hebben we een blog bijgehouden toen ik in het ziekenhuis lag en dat was toen erg veel bezocht. Alleen al die mensen hebben nadat het poppetjes kijken en het sensatie lezen voorbij was helemaal niks meer laten horen. Heb dus ook echt geen behoefte om het te delen met mensen om me heen die er de afgelopen maanden ook niet waren.
    Alleen in mijn eigen kleine wereld deel ik dit baby avontuur, dat is zp, collega's, familie en ECHTE vrienden. De rest hoort het wel als het zover is. Anders worden we toch alleen maar overladen met fake-aandacht van sensatiezoekers en lijkenpikkers. Althans zo voelt dat bij ons.

De kleine voel ik al goed wat heel leuk is. Bij *Jurr lag de placenta op de buikwand waardoor ik hem heel dof voelde. Zijn brusje is soms al goed aanwezig.
    Vol spanning wacht ik op de echo van vrijdag. hopelijk is het kleintje gezond zodat we op gezondheidsvlak gewoon rustig kunnen doorgenieten. En wie weet horen we ook nog of het een jongen of een meisje is. Ben benieuwd

Sorry, heel baby verhaal.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Zj, Gefeliciteerd!

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, dit babyverhaal trek ik wel. ;) Prettig je kleintje zo goed te voelen. Wil je heel graag weten welk geslacht het zal zijn?

Wat erg dat er zoveel mensen sensatiebelust zijn geweest. Zo leer je ze wel kennen. Ik heb ook een site en hierdoor heeft bijv. mijn schoonmoeder de zwaarte/lastigheid van dit traject leren begrijpen. Eindelijk.;)

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Sammie, zit de afdeling ruim een maand dicht? Ik hoop echt voor je dat je een goede punctie en tp zal hebben met een positieve uitslag.

20. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    BiBi, hoe was je echo vandaag?
    Bramtim, succes morgen bij 20 wkn echo.
    Timon, misschien wel fijn om met de feestdagen ff niet met kinderwens bezig te zijn? Dan moet het maar 2011 voor jou worden, meid!
    Ricmar, ik lees iets over ei gemist? En nu? Dikke knuf
    ZJ, alles nog goed?
    Kirrebir, blijf van je afschrijven hoor!
    Lies, lang nt gezien hier. Hoe is het met jou?

Dikke knuf voor iedereen die ik vergeet (en extra voor Sammy, Ladouce, IS en Hope die wat afstand hebben genomen).

Share This Page