2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Thnx lieve schat. Jeetje wat ben jij al lekker ver zeg. Heerlijk. Hoe gaat het met de laatste loodjes en de sneeuw? Lijkt me heavy.

Ik laat morgen zeker weten of het kindje op dit moment gezond is en ook of we een knulletje of een prinsesje verwachten.

ow .... ik verklap even stiekem dat met ZJ alles goed is (sorry ZJ maar ik ben zoooooo blij voor jullie)

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Wauw al 38 weken wat gaat dat toch vreselijk hard! Straks ben je gewoon mama!

Ik heb vanmiddag mijn 1e echo gehad. Een ieniemienie mensje met een kloppend hartje! Over 3 weken de 2e echo.

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Hey super!!!!! Gefeli met je kloppende hartje!! Wat een opluchting. Heerlijk.

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon wat fijn om te lezen hoe ze nu een plan hebben gemaakt hoe nu verder.

BB hoe is je echo gegaan, die had je toch vandaag?

Hier gisteren echt een knal test en van het ziekenhuis de bevestiging dat het echt een zwangerschap is. Met precies 4 weken was mijn hcg 260 en dat was netjes zei ze.
    En volgende week de eerste echo, spannend :)

5. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha precies tegelijkertijd zitten typen.
    BB gefeliciteerd!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

#246 BB10, Dec 2, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 2, 2010
    Thanx jij morgen de 20 weken echo gaaf. Ben benieuwd wat het wordt. Deel je dat ook met ons?

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Jaaaa zeker deel ik dat met jullie.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    l78 hopleijk deze nde meer kans, we zijn weer op zoek naar het ei;)

9. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Fijn om allemaal te lezen lieve schatten!! Ik ben blij voor jullie.
    Ricmar, voor jou doe ik een waggelend ei-dansje, hoop dat het helpt ;)

Hier zware laatste loodjes, het is gewoon best pittig met al 'n peuter indahouse. Maar goed, klagen doe ik niet, maar zou het wel onwijs fijn vinden als ons grietje zich snel aandient. Heb vannacht bijzonder onrustige nacht gehad, dus er gebeurt wel al wat. Houd jullie op de hoogte en kom morgen ff spieken voor jou Bramtim. Xx

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaa goed nieuws voor BB en ZJ!!!

Wat heerlijk dat er nu weer 2 van ons echt op roze/blauw mogen!

Gefeliciteerd dames en nu enorm genieten van jullie wondertje!

Ricmar: goed zoeken hoor, ik hoop dat je 'm gaat vinden en dat het een gouden ei wordt :D

Succes vandaag Bramtim!
    Ben ook wel heel benieuwd hoe het in het koppie met je gaat.

En even een dikke knuffel voor L78.

11. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Thnx Kirrebir, doet me goed! Heb vannacht een heel goede nacht gehad, wat maakt dat toch een verschil hè?! Strax weer naar de verloskundige....maar eerst een rustig ochtendje. Zoonlief heeft bij opa en oma geslapen, dus manlief en ik hoefden alleen maar voor onszelf te zorgen. Heerlijk! Zij brengen 'm vanmiddag naar KDV waar Sinterklaas komt en dan haal ik 'm op. We eten bij andere oma en dan gaat manlief klussen bij vrienden, evenals morgenochtend. Als er natuurlijk in de tussentijd hier niets gebeurt...

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    We zijn net terug van de echo. Ik merkte dat ik erg gespannen was want hoopte zo dat alles gezond was. Dus de echoscopiste vraagt: willen jullie ook weten wat het wordt? Nou.... als je het kunt zien maar ik vind het belangrijker dat het kindje gezond is. Blijkbaar zei ik dat met best wat lading want ze vroeg heel oprecht: hebben jullie wat dat betreft een slechte ervaring?? Ik zeg nee wat dat betreft niet en begin me toch ineens heel hard te huilen. pfffff. Maar goed dat was eruit.

Onze kleine is helemaal pico bello in orde en tot mijn super grote verbazing is het een .................roffel roffel ............ JOCHIE!!

Met mij gaat verder alles goed en zeker ook in het koppie. Dat valt me tot nu toe zo ontzettend mee. Misschien verandert dat nog maar ik geniet van elke dag dat ik me happy voel en de kleine knul nog in mijn buik zit.

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Och lieverd wat fijn dat alles goed is en een jochie joehoe!
    *Jurre krijgt een broertje! Hele dikke knuf!

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Pfff moet wel wennen aan het hoge babygehalte ineens bij ons. Wel super van de ene kant maar ik hoop dat de andere lieve schatten zich nog wel thuis blijven voelen.

Ik ben super hard aan het duimen voor nog een aantal rose dames dit jaar.

Succes met eitjes zoeken....owwwwwwww succes en een verdomd dikke vette knuffel van mij!!

15. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Goed nieuws Bramtim!!! Dikke knuffel terug

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bramtim wat een goed nieuws en nu echt gaan genieten

17. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig nieuws Bramtim!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

#258 Liesben, Dec 4, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 4, 2010
    Super Bramtim, een knul.
    Zj ook gefeliciteerd!

Ik als ts zal dit jaar niet roze uitgaan. Net een Omotest geproduceerd. Ik lees echt nog met jullie mee, maar kan niet te veel babynieuws aan nu. Dus ik zal ook niet nauwelijks meer reageren. Dus ik hoop dat jullie snel allemaal op roze staan, dan is voor het merendeel van jullie mijn wens van toen ik dit topic startte vervuld.
    Ik merk dat ik alle hoop aan het verliezen ben, we zijn al zo lang bezig. Blijkbaar zit het er niet in. En dat doet pijn. En maakt me heel heel verdrietig.

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Lieve meid, ik was er al bang voor dat het te zwaar zou kunnen zijn wat ik helemaal begrijp.
    We begonnen allemaal leeg dit jaar maar ineens is het wel heel roze.
    Ik zou het fijn vinden als je wel blijft komen.
    Dat kleine beetje roze wat ik heb, kan ik echt wel op andere plekken kwijt hoor.

Het is heel fijn dat er ineens veel roze is maar des te pijnlijker voor diegenen waarbij het nog steeds niet zo mag zijn. Maar dat wil niet zeggen omdat ik nu wel roze ben, dat ik niet begrijp hoe verdrietig je kunt zijn als het weer niet gelukt is. Dat je vol goede moed aan 2010 begon maar het nu 2011 moet gaan worden.

Ik kan gewoon de goede woorden niet vinden nu maar ik hoop dat ik je tot steun kan blijven zijn. Blijf moed houden want wie weet is er toch nog een kleine kans dat het bij jullie ook gaat lukken. Een kans die je in elk geval meer dan wie ook gegund is.

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, wat ben ik blij met het goede nieuws bij jullie.

Bramtim, wat fijn dat Jurre* een broertje krijgt.

Lieve Liesben, wat heb jij nu een enorm rottijd. Verlies alsjeblieft de moed niet, want vast dat er ergens een kindje op jullie wacht. Ik hoop het van ganse harte! Een enorm dikke knuffel!!
    Gaan we samen zorgen dat begin volgend jaar deze topic met nog meer roze gevuld gaat worden? Ik wil dit heel graag!

Hier nog steeds geen ongi gespot, wel elke dag wat gerommel in de onderbuik. Ik snap er niets van. De ongi moet nu wel komen, want anders kan mijn prikschema alsnog in gevaar komen. Pffffff....

Share This Page