2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ricmar, ook voor jou je lievelingschoco en een glaasje roosvicee. Ook voor jouw wil ik langs de weg staan om je aan te moedigen net als alle andere nog-net-niet-roze meiden in dit topic.

2. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ook hoor, realiseer me dat ik je net niet noemde terwijl hetzelfde natuurlijk voor jou geldt!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank jullie dames :(

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    L78 gefeliciteerd, wat een ontzettend leuke naam.

Sloppyslayer gefeliciteerd, wat grappig ook dat het uit dezelfde ivf serie komt.

Liesben op het moment dat je merkt dat je niet meer jezelf bent dan is het misschien juist maar goed dat je even afstand neemt, want je bent zelf juist degene die gelukkig moet zijn. Lukt dat even niet moet je eerst alles op orde brengen en dan weer rustig aan beginnen. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode en hopelijk mogen jullie ook snel op roze.

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Lieve meiden,

Ik heb ff vluchtig de laatste berichtje gekeken ..... wat kletsen jullie ineens veel zeg :p

L78 ik heb je al via de SMS gefeliciteerd, maar ook hier nog even: GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MEISJE TESS!

BB heeft een goede echo gehad ..... wat mooi meis. Op naar de volgende goede echo.

ZJ ook helemaal in de roze wolken. Wat fantastisch.

Sloppy ook zwanger. Spontaan of is dit van de emmy?

Met de ZS van Bramtim en Kirrebir gaat het ook helemaal goed. Ben erg blij voor jullie. En Bramtim een jongen ..... een broertje van Jurre.

Wat zou het toch mooi zijn als het lezen van al die roze berichtjes op dit Topic besmettelijk zouden zijn, dan was ik hier elke minuut van de dag te vinden. Maar helaas dat is niet zo. En het zwanger worden is de zwangere (of inmiddels bevallen) dames ook niet komen aanvliegen. Het is idd een erg roze topic aan het worden. Mooi dat er toch nog na lange tijd en moeilijke strijd zwangerschappen ontstaan bij zulke lieve meiden.

Ik hoop voor de niet zwangere meiden dat roze ook voor jullie in het verschiet ligt. 2010 zal voor de meeste kort dag zijn, maar dan gaan we voor 2011. Ik zal nog steeds niet veel aanwezig zijn, maar af en toe kan ik me niet bedwingen en kom ik even kijken.

Heel veel succes meiden en sterkte met de moeilijke gebeurtenissen en periodes, zoals Timon o.a. beschreef. Erg pijnlijk om te moeten horen dat je collega die in hetzelfde traject zit als jij nu zwanger is. Hoe zeer je het haar ook zal gunnen het blijft wrang en moeilijk. Jij had graag dit nieuws over jezelf willen vertellen. Sterkte Timon!

BEG wat moeilijk voor je meis. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je goede mensen om je heen hebt die jou kunnen steunen.

Liesben ik stuur je een PB-tje.

Ik ben weer tijdelijk niet aanwezig.

Dikke kus voor jullie.
    X

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @I S: Ik ben zwanger van een emmy :D

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het met de dames hier? Het is zo stil...

Hier een klein beetje aan het opkrabbelen, maar ik ben er nog lang niet. Moet mezelf zo in de gaten houden om niet over de schreef te gaan en lichamelijk teruggefloten te worden. Het hoofd wilt door... *pffffffff*

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Het gaat hier maar niet echt super. Mentaal is het best heftig nu (op deze termijn ging het bij *Jurre mis en lag ik in zkh) en ben stikzenuwachtig voor de controle dinsdagavond.
    De dagen kruipen voorbij maar ......ik ga niet klagen hoor maar ben soms wel heel heel erg onzeker.

Ik geef je even een zetje in de rug zodat je sneller opkrabbelt

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook niet lekker, heb na bevalling griep gekregen en dat is geen pretje in de kraamweek. Bah!

Timon, volgens mij is er niets zo lastig als je eigen grenzen aangeven en niet over gaan. Respect voor jou hoor!

Och Bramtim, die zenuwen zijn slopend. Kan het me goed voorstellen! Hoop op mooie en goede controle di. Houd vol meis!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik kom jullie even gedag zeggen en een knuffel voor wie het nodig heeft

zwaaiii

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lieverds,

Ik kom jullie heel veel kracht en moed geven.
    Ook blijf ik voor jullie duimen!
    Iedereen natuurlijk een hele dikke knuffel!!
    Blijf jullie zeker volgen!
    Op naar een roze 2011!!

Wij hebben gister op de officiële testdag positief getest na onze 1ste IVF Poging eigen cyclus met een terugplaatsing van een 2-cellige Emmy.

Dus na 2 jaar en 7 maanden zwanger!!

Voor testfoto's:

http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215709-sammie-de-mmm.html

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Sammieeeeeeeeee gefeliciteerd!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    L78, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik kom Bramtim en Timon even een hele dikke knuf geven!
    *schuift 2 glaasjes roosvisee naar voren, komt goed schatjes*

Hier beroerd en vandaag voor het eerst de pot geknuffeld dus ik ben niet heel spraakzaam sorry.

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Yummie!!!

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sammie, wat 'n onwijs goed nieuws! Stap 1 is gezet, mooi lieverd!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammie, gefeliciteerd.

BB, hoe is het nu met je? Al dikke vrienden met de pot?;)

Bramtim en BB, bedankt voor de roosvicee en lieve woorden. Ik hoop zo dat we komend jaar goed mogen beginnen en helemaal top eindigen. Ricmar, jij doet vast mee met deze wens.

Denk je alweer een hele piet te zijn blijkt de weerstand sterk verminderd te zijn. Resultaat: dikke koortslip.:(

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Gelukkig is dat potknuffelen maar bij 1x gebleven. Was dus echt mijn eigen schuld.
    Morgen hebben we de 2e echo ben wel nieuwsgierig hoe groot onze puk nu is.

Bramtim hoe was je echo?

Timon en Ricmar en alle andere meiden die nog steeds op een wondertje hopen, mijn duimen draaien overuren voor jullie!
    2011 wordt een heel speciaal jaar!

20. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Sammie eindelijk een positieve test ...... gefeliciteerd!

BB ik hoop dat de 2e echo mooi was!

---------------------------------------------------------------------------------

Meiden ik wens jullie hele fijne kerstdagen! Geniet ervan met elkaar.

Kerstgroetjes,
    I S

Deel Deze Pagina