Lieve meiden, fijne kerstdagen! Mijn wensen voor 2011 zijn jullie bekend. Ik duim en bid voor jullie allemaal. Dikke kussen
Het is akkelig stil op dit Topic. Ik hoop niet dat jullie er 'klaar mee zijn'. Dat zou ik - ondanks dat ik niet veel meer schrijf - erg jammer vinden.
Lieve meiden, De meeste van Topic 2010 zijn volgens mij inmiddels zwanger of zelfs al bevallen. Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor View attachment 117975 Veel liefs, I S
Lieve meiden, Ik hoop dat het vele roze voor de nog niet zwangere meiden wellicht een soort van houvast is. Het is bij de meiden die zwanger zijn/reeds bevallen zijn ook allemaal niet vanzelf gegaan. Ik wens jullie ook veel geluk, liefde en gezondheid toe in 2011, maar ook een mooie, goede zwangerschap. View attachment 117976 Veel liefs, I S
Wat een lieve berichtjes!! Het is inderdaad rustig. Bij mij komt dat vooral omdat ik in de moeilijke dagen zit nu en de tijd echt kruipt. Ik probeer mijn koppie recht te houden en tel de dagen af. Voor iedereen echt een heel super 2011 en dat het maar een ROZE jaar gaat worden voor IEDEREEEEEN.
EEN GOED 2011!!!! Kan ik nog aanhaken bij de groepsknuffel? De genomen afstand van het forum is best lekker. Ik ben ietsjes aan het opkrabbelen. Vanuit mijn werk heb ik de ruimte gekregen om dit te kunnen doen. Vandaag voor het eerst een goed gevoel in mijn buik.
Dat klinkt goed Timon, fijn voor je meid! Hoop dat de lijn door zet en dat je eindelijk beloond wordt. Ik heb nog wel een armpje over om jou ook in de knuffel bij te sluiten. Kom maar lekker hier...
Hoihoi, Moet morgen weer beginnen met werken, hoef voorlopig maar een paar uurtjes per dag om er weer een beetje in te komen. Vandaag de kleine naar de creche gebracht, zodat ik thuis nog wat dingen kon doen. Word nog in de gaten gehouden door maatschappelijk werk, HA enzo, maar iedereen vindt wel dat ik er al een stuk beter uitzie. Behalve mijn fysio, die vindt me nog wel een beetje labiel geloof ik, ze raadde me aan om misschien wat homeopatisch (st. janskruid) te proberen. Hoe is het met jou? (Moet nu helaas gaan, de kleine ophalen!) Dikke knuf!
Hey BEG, leuk om ff van je te horen! Sterkte met werken, zal wennen zijn zeker in jouw situatie. Zet 'm op!!