Hallo lieve meiden, Liesben heeft me (via een tip van L78 ) een PBtje gestuuurd dat er een nieuwe topic 2010 is. Erg fijn dat de meiden nog aan mij hebben gedacht ..... dank jullie wel. Ik heb het al tegen Liesben 'gezegd' dat ik voorlopig nog steeds weg blijf van ZP. Het gaat nu wel een stukje beter met me (emotioneel) en pak heel langzaam uit mezelf weer wat dingetjes in huis op (heel veel laten versloffen qua klussen en eigenlijk ook wel qua gewone dingen). We hebben wel steeds pogingen gedaan om dingen te doen, maar dat was meer gedwongen en nu doe ik dingen spontaan zal ik maar zeggen. Hoop dat mijn vriend mij in deze gaat volgen. Maar hij heeft het nu wel moeilijker dan ik. We hebben onze wens nog een aantal maanden gegeven en naarmate de tijd vordert, slinken de kansen natuurlijk en mijn vriend voelt die druk wel heel erg. Ik denk dat ik al wat verder ben in het loslaten van onze wens, dan dat hij is. Maar even wat anders. Ik kon mezelf natuurlijk nu niet bedwingen en heb ff vluchtig naar dit topic gekeken en wat lees ik: BRAMTIM IS AL RUIM 12 WEKEN ZWANGER!!! Meis van harte gefeliciteerd (ook Bramtimman natuurlijk). Wat een spannende en moeilijke tijd gaan jullie tegemoet. Heel veel sterkte met de komende operatie. Ik hoop dat alles in deze ZS nu goed gaat en dat jullie over ruim 6 maanden een heel gezond kindje in jullie armen kunnen sluiten. De andere meiden wens ik ook alle goeds toe. De één met de zwangerschap, de ander met behandelingen en weer een ander met moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden. Veel sterkte en heel veel geluk voor jullie allemaal. Ik houd me voorlopig nog even afzijdig, maar als er een stijgende lijn in zit met mij, dan kom ik over een tijdje wel weer eens buurten. Veel liefs, I S
Weet niet of het lijstje nog bestaat, maar ik had hem nog opgeslagen staan. Weet niet of jullie er interesse in hebben. Heb het hier en daar wat aangepast met de info die ik weet, maar jullie zullen het zelf nog van de laatste info moeten voorzien. Doei meiden! BB10 (35) . . sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + MK **/2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed, januari 2011 IUI - NOD **-10 BEG (28 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger! sept/okt 2010 bevallen Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman waarvan genezen op 09/2009 > direct ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ > ZWANGER! uitgerekend **-04-2011(binnenkort operatie primaire cerclage) Hope&Faith82 (27) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste nog * kilo te gaan voor hulp bij de gyn I S (44) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 2,5 jr + 5 MA/MK met MM moeten stoppen > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > NOD 19-10 Kirrebir (35) .. sinds 04/2009 voor 1e ... MK, daarna Asherman, verkleving weggehaald > ZWANGER! uitgerekend **-02-2011 L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog - nu medicijnen > ZWANGER! uitgerekend 10-12-2010al 4 goede echo's gehad Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 3 helaas mislukt, (op wachtlijst voor 4e IVF) Liesben (39 ) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, NOD **-10 Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D, sinds 04/2010 Clomid i.v.m. traag groeiende eitjes > evt. IUI in ander ZH, NOD **-10 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MM 01/2009 + operatie + start IUI 02-2010 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > afspraak voor start 1e poging TP cryo ca. juli 2010 (zelf willen we in november de 1e TP poging gaan doen) Timon (34) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > ICSI: 19-10 TP, **-11 testen ZJ84 . ... sinds 04/2006 voor 1e .. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MM > MK 11/2009, 04&05/2010 > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken
Liesben, hoe was Sting? Bramtim, jouw bmmond moet dicht zodat ukkie er niet uit kan vallen. Vraagje, hoe ben jij aan asherman gekomen en hoe is het verder gegaan? Zj, wat goed dat jij je mond open heb getrokken en ze nu de boel weer gaan bespreken. IS, wat leuk om weer even van je te 'horen'. Fijn dat je aan het opkrabbelen bent. Heel belangrijk. L78, ben je op de kalender aan het afstrepen tot aan je verlof? Dankzij het lijstje van IS ben ik heel benieuwd geworden hoe het met BEG gaat. Al een tijdje niets meer vernomen. Ik gebruik nu de dubbele dosering progynova en 3x2 bollen per dag. Merk dat ik naast die fijne witte zooi ook veel meer transparante afscheiding. Volgens mij komt dat door de progynova. De musical Petticoat was erg leuk. Best verfrissend en de nodige humor. Het babyfeest was erg gezellig. Leuk om met iedereen bij te kletsen. De baby heeft echt een mooi koppie. *jaloers*
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Gefeliciteerd Bramtim!!! Ik ben op 8-9 bevallen, moest vanwege haar hoge geboortegewicht 2 dagen in het ziekenhuis blijven, kleintje had een moeilijke start, heeft een sleutelbeentje gebroken tijdens de bevalling. Hier kwamen ze later pas achter, maar omdat de kleine een stuiptrekking leek te hebben gehad (waarschijnlijk was het een schrikreactie van de pijn) is ze opgenomen op de afdeling neonatologie. Ze is toen helemaal binnenstebuiten gekeerd. Daar kreeg ze ook last van veel spugen en diarree van de hypoallergene voeding die ze daar kreeg (ik kolfde wel bv, maar lang niet genoeg voor haar). Ze heeft reflux en kma, krijgt nu neocate ingedikt met nutriton. In totaal is ze zo'n 3 wk in het zh gebleven. Ze drinkt nog niet helemaal alles uit dr zelf, dus is ze met een sonde naar huis gestuurd. Moet nu dr flesje maken, maar zal van de week wel weer een foto in mijn album neerzetten Veel liefs!
BEG, je heb de topic gevonden! GEFELICITEERD!!! Zo lang geleden alweer bevallen. Hoe gaat het met jou? Wat vervelend dat je meisje 3 weken in het zh heeft moeten blijven en nu nog niet goed drinkt.
Alsnog gefeliciteerd BEG! Verdrietig dat je meisje een slechte start had! Maar wat ik uit je verhaal lees gaat het wel steeds beter. Heeft ze nog een sonde? OF doet ze het nu wel al zelf? Timon, Sting was super! Echt heel mooi, met Royal Pholarmonical Orchestra. Bijzondere ervaring.
BB10 (35) . . sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + MK **/2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed, januari 2011 IUI - NOD **-10 BEG (28 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger! sept/okt 2010 bevallen Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman waarvan genezen op 09/2009 > direct ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ > ZWANGER! uitgerekend **-04-2011(binnenkort operatie primaire cerclage) Hope&Faith82 (27) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste nog * kilo te gaan voor hulp bij de gyn I S (44) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 2,5 jr + 5 MA/MK met MM moeten stoppen > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > NOD 19-10 Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... MA 10-2009, daarna Asherman, verkleving weggehaald > ZWANGER! uitgerekend 11-02-2011 L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog - nu medicijnen > ZWANGER! uitgerekend 10-12-2010al 4 goede echo's gehad Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 3 helaas mislukt, (op wachtlijst voor 4e IVF) Liesben (39 ) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, NOD **-10 Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D, sinds 04/2010 Clomid i.v.m. traag groeiende eitjes > evt. IUI in ander ZH, NOD **-10 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MM 01/2009 + operatie + start IUI 02-2010 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > afspraak voor start 1e poging TP cryo ca. juli 2010 (zelf willen we in november de 1e TP poging gaan doen) Timon (34) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > ICSI: 19-10 TP, **-11 testen ZJ84 . ... sinds 04/2006 voor 1e .. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MM > MK 11/2009, 04&05/2010 > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken Bedankt voor het lijstje I S! Fijn weer even wat van je te horen. En heel veel succes met alles!
BEG: Gefeliciteerd!! Maar wat vervelend van haar "opstartproblemen".... Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude! Timon: heel goed dat je van de naalden af bent! Bramtim: pfff spannende tijd ga je in... Goed dat je je niet laat leiden door de angst! Het enige wat je kunt doen is korte stukjes vooruit kijken. Nu eerst de operatie achter de rug hebben. ZJ84: heb je al iets gehoord van de gyn?
BEG gefeliciteerd, komt allemaal goed. Timon fijne vakantie en succes met de terugplaatsing. Hier nog niets gehoord van de gyn, wacht tot woensdag dan ga ik zelf bellen.
Zo het duurde even maar ik ben er weer! Gisteren min verjaardag gevierd met een mooie omo test Maar ach de rest van mijn verjaardag was erg gezellig! Ik had een high tea georganiseerd dus de hele zaterdagmiddag en zondagochtend in de keuken gestaan. Maar het was zeer geslaagd. Ik zal komende week eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Ik geeft iedereen een dikke knuf, ik heb het rete druk maar zal ondertussen voor iedereen heel hard duimen.
Ik heb niets gelezen. Wil hier even ego zijn, want we zijn met vakantie. Gelukkig hebben ze hier een pc zodat ik jullie ons nieuws kan vertellen. Vanmorgen kregen we het telefoontje dat ons eskimo goed was ontdooid. Vanmiddag 'even' terug naar het zh gegaan om ons kleintje op te halen. We waren veel te vroeg, maar dat was omdat we geen flauw idee hadden hoe lang we erover zouden rijden vanaf Noordwijk. De vorige tp was zeer pijnlijk en ik hield rekening met nog zo'n ervaring. Tot mijn grote verrassing was het nu in een piep en een zucht gebeurd! Helemaal geen gekke dingen!!! Volgens de lab medewerkster was het een perfecte topemmy. Helemaal goed uit de vriezer gekomen. Zo blij!!!! Ik vond het erg fijn dat we een bekende fa hadden en dat iedereen lekker ontspannen was. We hebben zelfs wat grappige uitspraken uitgewisseld. Het 'klinisch sexen' kenden ze nog niet. Lief kleintje, nu een mooi plaatsje zoeken om te plakken en dan lekker gaan groeien.
Jeuhh Timon heeft een eskimootje aan boord! Nu ga ik heel hard duimen dat het uit mag groeien tot een lekker mollig beebje! Hier zijn we vandaag in ronde 22 beland. Gisteren zat ik er helemaal doorheen. Ik was boos, verdrietig en teleurgesteld. Vandaag wel goede berichten van mijn peut gekregen. (hij 'ziet' dingen) Ik hoef niet meer terug omdat ik goed in balans ben. Dus wij hopen en klussen 'vrolijk' door!
Lieve BB en Timon, ik duim me gek voor jullie! Laat het alstjeblieft tijd zijn voor mooie plakbeebs bij jullie. Fijn dat je nu op vakantie bent Timon, klinkt ideaal toch. ****kleintje, houd je stevig vast, papa en mama wachten al zo lang op je***** schietgebedje
Ik sluit me helemaal bij L78 aan! Hier ook een waar de duimen overuren draaien, het is jullie zo gegund! Timon: lekker ontpannen op vakantie. Dan vind je emmy het vast zo lekker in je buik dat hij niets liever wil dan blijven! BB: altijd goed om te horen dat je in balans bent! Hopelijk geeft het je wat vertrouwen voor de toekomst! Hier: pfff beebje is sinds kort ineens af en toe heel actief. Ik moet nog wel wennen aan de schoppen die hij af en toe uitdeelt. Meestal zijn ze vrij zacht, maar soms zit er ineens een trap tussen! Meestal hoor je dan " oeh" uit mijn mond en spring ik een paar meter de lucht in. `ik heb mijn collega's vandaag iig heel raar naar me zien kijken Ben er duidelijk nog niet zo aan gewend... Maar wel heel fijn! L78: ik las op het andere topic dat je op je werk hebt aangegeven rustiger aan te doen en dat dat al helpt. Fijn!
Had ook ff bepaalde periode dat de bewegingen van kindje echt zeer deden. Dat is nu weer over, maar het blijft een druktemaker heerlijk! Ja, heb het gewoon gemeld: zo van het gaat nt meer. Nog maar 6 dgn werken! Dat moet ik op deze manier wel redden. Helemaal omdat het vlgd wk herfstvak is hier. Vanmiddag weer acupunctuur, wie weet kan er nog prikje gezet worden om de pijn tegen te gaan.
Zo, deze maand officieel weer "aan de slag" voor een beeb. Al een paar dagen eipijn, sinds gisteren ook eggwhite. Vooral erg fijn omdat mijn lijf dus nu inderdaad weer normaal functioneert, en ik dus weer een keurige cyclus schijn te hebben. Ik vond net nog een verdwaalde ovutest, en ik kon het niet laten En jawel, positief. Bevestiging van wat ik dus eigenlijk al wist. Fijn.