Is kom er gezellig bij (was niet mijn bedoeling je er buiten te houden) natuurlijk hou je elke maand kansen en ik hoop dat net zo onverwachts als onze donor om de hoek kwam zetten, dat jij een keer op roze mag!
ff nieuwe update BB10 (36) . . sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + VMK in 2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed na 22 rondes eindelijk (weer) ZWANGER! uitgerekend ca. 21-07-2011 BEG (28 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger! september 2010 bevallen van een dochter Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman; genezen 09/2009 > ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ > ZWANGER! uitgerekend 25-04-2011 (26-10-10 primaire cerclage) Hope&Faith82 (27) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste nog ?? kilo te gaan voor hulp bij de gyn I S (44) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 1e spontane ZS en MA > beland in MMM > na 10 IUI's en nog eens 4 MA/MK met MMM moeten stoppen van ZH vanwege leeftijd > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... MA 10-2009, daarna Asherman, verkleving weggehaald > ZWANGER! uitgerekend 11-02-2011 L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e na 4 MK en medicijn voor schildklier op 12-12-2010 bevallen van dochter Tess Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 5 helaas mislukt, nu nog 3 Eskimootjes over Liesben (39 ) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, 17/01 Ovitrelle gespoten > 19/01 1e IUI Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D, tijdje Clomid gebruikt i.v.m. traag groeiende eitjes, nu niet meer > nieuwe donor gevonden, spannende tijden breken weer aan Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MMM 01/2009 + operatie + vele IUI'S + IVF nu eindelijk ZWANGER! uitgerekend 24-08-2011 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > na TP cryo direct ZWANGER! uitgerekend ca. 21-08-2011 Timon (34) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > na ICSI 1 VMK, terugplaatsing Eskimo helaas zonder resultaat > ICSI 2 > maart 2011 ZJ84 . ... sinds 04/2006 voor 1e .. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MM > MK 11/2009, 04&05/2010 > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken en nu toch eindelijk (weer) ZWANGER! uitgerekend ca. 08-08-2011
Is je donor echt echt? Een echte man die zich zo heeft aangeboden en wel zodanig dat jullie hele situatie enorm goed te verhapstukken is? Zelfs zodanig dat je man het ook trekt? Oke... wie wilde ook een wonder? Misschien moet ik maar meer zonnestralen gaan sturen.
Nee joh, weet ik toch. Ik kom jullie lekker gezelschap houden. Laten we hopen dat het voor ons allemaal de laatste wachtbank is. Mijn vriend zei vandaag 'Ik heb er deze keer een goed gevoel over.', maar ja dat heeft hij wel vaker gezegd, dus daar hecht ik geen geloof meer aan. Toen kwam later mijn broer en vroeg wat ik zat te doen. Ik zei: Ik zit op ZP., toen zei hij 'Je bent zwanger hè, jawel je bent zwanger. Dat zou ik zo leuk vinden.' Zou hij meer weten dan ik?? ..... nee hoor ik geloof niet meer in tekens. Heb al zo vaak gedacht/gezegd dat bepaalde dingen een teken waren en helaas kwamen ze (bijna) nooit uit. Volgende week zal ik het weten.
het is wel een echte man als je dat bedoeld, maar man ziet het niet als concurrent zeg maar, nee mannetje is er gelukkig mee, we hebben met de kennismaking echt ontspannen gelachen en lol gehad, en mannetje noemt donor bij naam (dat heeft hij nooit eerder gedaan) viel me deze week op dat hij dat nu wel doet. Donor is wat ouder dan mijn mannetje dus misschien maakt dat het verschil... en we hebben veel gemeen.. dat is gewoon leuk. Donor heeft na inseminatie ook nog aan geboden een 2 de te doen mocht ei toch niet gekomen zijn etc omdat ovutesten weer een vaag waren, maar ik voelde het aan mijn lichaam (slijm stand baarmoeder en de moods) dat we op de juiste tijd zaten) ff zal de komende dag het bewijzen. Nu nog ca 11 febr een positieve test en we weten het zeker. Maar zou misschien te veel gevraagd zijn als het in 1 keer raak zou zijn...
Meiden ik lees zeker nog mee en leef ook met jullie mee. Vroeger snapte ik niet dat als meiden zwanger waren ze ineens minder meeschreven. Nu snap ik het inmiddels wel. Ik vind het moeilijk om te schrijven, ik snap vaak verdomd goed hoe jullie je voelen maar als ik het schrijf klinkt het nep (ook al is het gemeend bedoelt) Net of ik jullie hoor denken, ja jij hebt makkelijk praten. En dat is natuurlijk ook zo. Daarbij komt dat ik vaak de energie niet heb om op iedereen te reageren en dan wil ik niemand overslaan en uit angst dat te doen schrijf ik maar niets. Ik gun het jullie allemaal zo dit wonder mee te maken wat ik nu ervaar en het doet me pijn te zien dat het bij sommige zo moeizaam gaat. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, dikke knuf!
Hier, hier ..... ik wil wel een Timon-zonnestraal!!! Maar alleen als je belooft er zelf ook 1 te houden!! Ricmar Ik heb het lijstje gewijzigd. Meiden ik ga nu echt weer naar mijn strijkplank. Fijne avond en dikke kus.
*Timon was druk met het vullen van de zonnestraal* IS, jou stuur ik een goed gevulde zonnestraal met de wens dat je volgende week een positieve test zal hebben.
BB we snappen wat je bedoeld maar bij jou ging het ook niet van 1 2 3 dus kom af en toe lezen en zet gerust wat neer wat mijn betreft... Hoe voel je je?
BB, je bent alweer 15 weken! Hoe voel jij je? Maak je niet druk om hier je verhalen neer te zetten. IS, ik hou er ook eentje voor mezelf. Je mag jouw liefde er nog over uitstrooien. Of even wachten to maart/april. Kan je mijn was ook even strijken? De rest heb ik vandaag al gedaan. Zooo, ik ga stoppen. Even wat eten en dan baby kijken!
Lieve BB, Ik snap wat je bedoelt, maar ik persoonlijk vind het wel fijn als ook de zwangere meiden en inmiddels bevallen meiden hier gewoon blijven schrijven. Ja, jij bent nu zwanger ..... gelukkig wel. En de niet zwangere onder ons willen heel graag jouw voorbeeld volgen. We hebben allemaal hetzelfde doel Een kindje van onszelf in onze armen sluiten. Ik denk echt niet, zij heeft makkelijk praten zeg. Ik weet toch hoe het bij jou was. Dit Topic is ons clubje. Het is gestart met meiden die zwanger willen worden en al best aardig wat bagage hebben wat dat betreft. Als er dan iemand zwanger is, dan moet zij toch niet wegblijven, omdat het pijnlijk is voor de meiden die nog niet zwanger zijn. Ik zie jullie als forum-vriendinnetjes, we hebben steun aan elkaar. In het echte leven (dus niet digitaal bedoel ik), ga je ook niet meer naar een niet-zwangere-vriendin toch?! Dit is mijn mening, maar denk dat de niet zwangere meiden onder ons dit toch ook wel vinden ....... toch?? Dus zwangere meiden en mamma's ..... ik mis jullie als jullie er niet zijn!!!
Lieve, lieve Timon .... dank je wel!!!! Je bent een lieverd. Ik strooi zeker mijn liefde over jouw eigen zonnestraal .... voor nu, maar ook in maart/april, zodat ie dan helemaal verzadigd is. En nu ren ik echt naar mijn strijkplank. Dikke kusssss
Jullie zijn lief! Ik ga mijn best doen regelmatiger te schrijven en me niet schuldig te voelen als het korte berichtjes zijn of als ik iemand vergeet. Nou dan even een up-date over mij en mijn gup. Gup is inmiddels 12 cm en groeit goed. Mijn buik daarentegen blijft in mijn ogen vrij klein wat misschien alleen maar positief is voor de komende tijd. We hebben afgelopen week de uitslag gehad van de nekplooimeting en die was 1: 4300 dus mooi volgens de gyn. Verder maak ik een vervelende periode door op mijn werk waar er eentje de boel behoorlijk naar de haaien werkt. Ik heb een vermoede dat ik een meelezer heb dus ik laat me er verder niet over uit. Verder hebben we de babykamer, kinderwagen, box en maxicosi uitgezocht. Zo leuk om samen dit soort dingen uit te kiezen. Over 5 weken hebben we de 20 weken echo en dan weten we ook wat het wordt. We zijn beide heel benieuwd! Ik heb gelukkig helemaal geen last van misselijkheid gehad alleen nu krijg ik een beetje last van mijn heupen en bekken. Ik weet echt niet meer weke schoenen ik moet dragen. 2 weken geleden zijn we wel heel erg geschrokken omdat ik bloed verloor en veel pijn in mijn buik had. Nu had ik meegedaan aan de agressie training op school en ook meegedaan aan de fysieke oefeningen. Dat is waarschijnlijk te veel geweest en toen heb ik een spoedecho gehad. Gelukkig alles goed alleen een ernstig geirriteerde baarmoeder en ik moest me ff rustig houden. Nu gaat het weer prima nog wel wat moe maar vroeg naar bed doet wonderen! Nou genoeg geouwehoerd ik ga even koken. Dikke knuf!
BB: dat is dus precies wat ik ook voel Ook al weet ik dat het inderdaad zo is dat niemand van ons topic het zonder bagage krijgt, toch let ik ook goed op wat ik vertel. Ik kan wel heeeeeel rose gaan lopen doen op dit topic maar dat doe ik niet omdat ik dat niet gepast vind. Wat ik al eens eerder zei, dat kan ik op een andere plek hier wel kwijt. Vind het gewoon veel belangrijker om elkaar tot steun te zijn, gelukkig te zijn met dames die op wachtbankjes zitten en duimen draaien voor een super roze topic!!
BB doe het aub rustig aan, en wat fijn dat het verder goed met je gaat!!. kom aub maar vaker kleppen hoor. heb je buikfoto in profiel??
En ondertussen even terug gelezen en een hoop zonnestralen gemist! Ricmar en Lies op het wachtbankje, IS die er stiekem bij komt zitten, warm makend voor Timon, BB die fijn weer 's langs komt en Bramtim die steeds dichter bij de droom komt. Spannende tijden. Zo herkenbaar wat jullie schrijven: ik kan me verplaatsen in de vervelende wachtperiode, het denken dat je wat voelt en daar waarde aan hechten maar het niet zeker weten, zwanger zijn en eigenlijk niet hier meer durven schrijven of bang zijn voor herhaling van eerdere verdrietige ervaringen. En dus nu ook een heel gelukkige mama zijn, maar daarin voel ik me hier een beetje alleen.....hoop zo dat jullie me allemaal gaan volgen. Ik ben intens dankbaar voor de twee prachtige geschenken die wij hebben mogen ontvangen. De weg er naartoe was niet eenvoudig en ik zal dit nooit vergeten, maar de scherpe kantjes van het verdriet gaan eraf. Ik hoop met heel mijn hart dat dit jullie ook gegeven is. Ik ben van plan morgen met Samuel naar de kerk te gaan en zal dan een kaarsje voor jullie allen branden.