2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige testen Liesben!
    Die van vandaag knalt er echt af!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Liesben.. ik doe het heel stiekem.. een voorzichtige gefeliciteerd.. Heel veel succes deze tijd..
    Al is het moeilijk in je buikbaby te geloven, maar 3 keer is scheepsrecht en nu komt het allemaal eindelijk goed.. en wordt het jou tijd om te mogen genieten.. maar blijf vooral geloven!
    Dikke knuffel en ik ben super blij voor je!! :):) Eindelijk jou tijd om te gaan genieten!

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wat lopen de kleuren mooi op zeg ..... prachtige testen!!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankjewel Elegance...het is zo leuk en lief om te merken dat er een aantal mensen zijn die met me meeleven..

IS, ik vind dat ook zo mooi om te zien, dat oplopende HCG! Maar aangezien die niet veel donkerder kan wil ik nu stopppen. Want alsie een keer iets lichter is slaat de stress onverbiddelijk toe! En de gyn zegt: twee strepen is twee strepen. Klaar.

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    En de gyn heeft gelijk!!!
    Je moet jezelf niet gek maken met die testen. Je bent zwanger en blijft zwanger ..... punt uit, klaar uit!!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben die zijn duidelijk genoeg, ik zeg genieten!!

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Wauw Lies mooie testen, zien er hetzelfde uit als die van mij;)
    Wanneer ga je de digitale doen?

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk ergens volgende week..wil het liefst zwanger 3+ zien staan ;)

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    liesben dat is dan een mooie voor het plakboek , ik hoop dat ik je snel mag volgen

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel je toevallig al wat?

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies ik denk dat er over een dag of 2 al +3 komt te staan want deze test is al zo donker!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik weet niet wat ik moet voelen, heb al vanaf ei buikpijn, heb 2 nachten slecht geslapen, vannacht eindelijk wel weer lekker na een beker warme melk.
    heb het steeds koud...
    en bosten doen zeer onder oksel maar voor het zelfde geld is het de pms..
    Ik weet het niet...
    kaartje zegt me ook niet zo veel

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ricmar, ik hoop zo dat je mag volgen!
    Ik heb je tempkaartje eens bekeken, en die ziet er goed uit. Maar helaas weet ik uit ervaring dat dat niet altijd wat zegt!

BB, ja hij is redelijk donker. Maar 1. heb ik de test nog niet in huis en 2. ...tja, weet het eigenlijk niet ;)

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Doen wanneer jij je er goed bij voelt Lies!

Spannend Ricmar ik duim!

15. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ricmar wat super dat je nu een goede cyclus hebt gehad waarin je hebt kunnen insimineren (duim, duim, duim)

BB10 wat fijn dat je doorgestuurd wordt naar Maastricht, hopelijk kunnen ze je daar meer vertellen en is er gewoon niets aan de hand.

IS al getest of wacht je echt netjes tot zondag, voor jou ook mijn duimen draaien.

Bramtim ben zo dolgelukkig dat het allemaal goed gaat :)

En tja ik was niet meer aan het slapen, maar heel druk en geen computer gezien bijna. Maar gelukkig is de vermoeidheid gelukkig een stuk minder en gisteren een super echo gehad alleen volgens de gyn een beetje een erg druk kindje. Maar begin het nu steeds meer te geloven, was zo bang, zal je zien is er toch iets mis ofzo. Maar ze was heel erg te spreken en mijn waardes waren gelukkig ook allemaal goed.

Hopelijk ben ik nu niet iemand zo direct vergeten anders sorry...

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wauwww, mooie test, lekker donkere streep!!!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Liesben, wat een mooie testen! Een voorzichtige gefeliciteerd.

Die storm buiten komt overeen met de storm in mijn buik. Geen fijne dag. *zucht* Ik probeer me maar bezig te houden en da's eigenlijk helemaal niet zo makkelijk. Steeds dwalen mijn gedachten af naar waar ik niet mee bezig wil zijn. :(

18. BB10

BB10 Niet meer actief

I know the feeling meis houdt vol! Misschien even lekker ontspannen in een warm bad met een goed boek?

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goed boek heb ik, maar geen bad. Heb ook niet de rust om me op die wijze te ontspannen. De onrust komt door mijn werk.:( En dan ben ik er maar 2 uurtjes geweest deze week... *diepe zucht*

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ken het meis en dat gevoel is zeer vervelend! Misschien dat een goede film wil helpen? Of iets afspreken met een vriendin, eten en een filmpje?

Deel Deze Pagina