ik heb al gegeten. Had nog heerlijke spaghetti van gisteren yummie!! Vandaag moesten we nog wat kleine boodschapjes doen in de stad....even een meubelzaakje binnen.......... nieuw dressoir, eettafel en stoelen gekocht. Super blij mee natuurlijk maar wel weer een flinke duit. Maar tegelijkertijd even wat dingen op marktplaats gezet en de eerste 250 euro zijn weer terugverdient. Wij gaan vanavond lekker niks doen. Lekkere hapjes smikkelen en zappen, morgen babyborrel. Ondanks dat een aantal van jullie geen zin hebben in de verjaardag.... toch veel plezier. Wie weet wordt het hartstikke gezellig en anders ...ben je toch zo weer thuis. fijne avond allemaal.
Haha was niet helemaal duidelijk maar het was niet gepland om voor meubels te gaan kijken. moesten alleen even snel naar de Gamma om iets te halen om de trapleuning vast te zetten en kippenvoer en een steekschop halen. De meubels komen over een week of 9 ongeveer. We wilden pas gaan kijken als de kleine er was omdat ik natuurlijk niet op een meubelboulevard kan rondhangen. Dit winkeltje wilde ik altijd nog een keer naar binnen en ook manlief vond het super leuk... dus tja ... dan maar meteen beslissen als je er allebei helemaal blij mee bent.
All fijn avond bramtim dat doe je goed nieuwe meubels en dan ook direct oude spullen verkopen Dat moet ik ook nodig eens gaan doen, heb je tips??
Klinkt goed Bramtim! Ben benieuwd naar wat voor soortmeubeltjes het zijn. IS, Ricmar en Timon: hoe waren jullie avondjes uit/op de bank? Wij hadden een rustig avondje gepland: kaasfondue, biertje (eentje: desparados) en filmpje. Maar Tess had last van krampjes en toen zij eindelijk sliep, ben ik naast haar in bed gecrasht. Ik blijf maar zo moe, ga morgen internist bellen, misschien is mijn schildklier wel weer van slag. Strax weer kraamvisite en nu ff met manlief de doop van Tess voorbereiden. Dikke knuffels
L78, wat jammer dat de avond zo is afgelopen. Je man had het vast heel anders verwacht. Goed van je om actie te ondernemen om je moeheid te onderzoeken. Veel plezier met de kraamvisite! Bank hangen was eerst een beetje saai. Zoveel was er ook niet op tv. Manlief had boven nog wat te doen, maar uiteindelijk gezellig samen gehangen.
Oh nee, ik ga niet naar een artiest. Bedoelde dat ik ook nieuwsgierig was naar de avondjes. Wij krijgen zo visite...
Bramtim Wat leuk zeg om zo boodschappen te doen ..... wel dure zaterdagmiddag, alhoewel je dat weer (een beetje) hebt opgelost met Marktplaats Ricmar Heb je een leuke verjaardag gehad? Timon Uiteindelijk toch lekker 'bankgehangen'!! Veel plezier bij het concert straks ...... mij zegt die artiest ook niets. L78 Jammer dat het avondje niet gelopen is zoals gepland. Dat jij je zo moe voelt is op zich ook niet heel gek. De weg naar de uiteindelijke goede zwangerschap was lang en erg zwaar/verdrietig, toen dus de zwangerschap en bevalling (= nog geen maand geleden) en nu de zorg voor 2 kids!!! Neemt niet weg dat je zeker je gevoel moet volgen .... en dat doe je door morgen met de internist te bellen. Jouw schildklier zal na de bevalling ook wel weer ff in een nieuw ritme moeten komen. Of is de aanslag op de schildklier alleen in het begin van een zwangerschap, omdat de kleine dan gebruik maakt van de schildklier van de moeder? Hoop iig dat je snel een afspraak bij de internist kan maken ..... of in ieder geval bloed kan laten prikken om jouw waardes te laten controleren. Fijne avond vanavond. Hier Gisteren een gezellig 12,5-jarige-bruiloft-feest. Het was (gelukkig) geen bruiloft met sketches, polonaise, etc. (hoop niet dat ik nu iemand voor d'r hoofd stoot), want dat is niet mijn ding. Gelukkig ook niet die van het bruidspaar Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
alle verjaardag was gezellig en het werd als nog laat haha vandaag temp daling op dag 22 en 9 dpo vanmiddag er even uit geweest voor rondje ouders wordt ik na het avond eten misselijk en kreeg diaree. was ook lijkbleek nu nog last van de maag verder gaat het wel weer, buikgriep??
Wow Ricmar, dat klinkt even minder. Ja, kan buikgriep zijn. Heb je gisteren zo ruig gefeest? IS, een gezellig feestje zo'n teveel uit je dak te gaan. Ik hou niet van stukjes, maar de polonaise mag wel langs komen. Zolang het maar gezellig is. L78, hoe was je visite? Het was wel leuk vanmiddag. Het nederlandse gedeelte was niet echt mijn stijl, maar toen het engels of papiamento werd was het erg aangenaam. De artiest blijkt beginnend te zijn.