2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bramtim alvast heel veel sterkte, maar het is voor een goed doel.

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zit er een beetje doorheen hier.
    Ben daarom ook haast niet meer online, maar zal even melden waarom.
    Mijn vader is 2 weken terug opgenomen in het zh vanwege maagpijn, hij is van de week overleden.
    Ben wel blij dat hij onze kleine nog wel een paar keer heeft gezien, maar helaas zal de kleine hem niet meer leren kennen.

Zodra ik me wat weer beter voel, zal ik me weer komen melden hier.

Veel liefs.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    BEG, de kriebels lopen over mijn rug. Gecondoleerd met het grote verlies van je vader. Wat een heftige tijd. Een enorm dikke knuffel en een arm om je heen.

Bramtim, doen ze dat in het Radboud? Veel succes dinsdag, al zal het goed gaan.;)

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Dank voor de gelukwensen.

Lieve BEG, dat is heftig dat je vader zo plotseling overleden is. Ik begrijp helemaal dat het super jammer is dat pap de kleine meid niet op ziet groeien en de kleine opa nooit leert kennen.
    Ook mijn papa is overleden heel plotseling drie jaar geleden en ik vind het ook jammer dat hij *Jurre en zijn brusje nooit leert kennen maar ik weet dat hij er is en met ons meekijkt.

Koester de momenten dat hij de kleine wel heeft kunnen zien, ruiken en aanraken. Dat ga je nooit vergeten.

Sterkte met alles. Het zal nog wel een hele tijd duren voordat je gewend bent aan een leven zonder papa en de veranderingen gaan wennen. Dikke kus

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Beg Gecondoleerd en heel veel sterkte

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Yep het Radboud. Bij jou in de buurt? Kom dan maar eens heel snel langs met die kleine eskimoo in je buik. Dan zal brusje eens vertellen hoe leuk het is om te blijven zitten in een buik.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Bramtim, niet meer bij mij in de buurt. Anders was ik wel even langs gekomen.

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Beg wat een verschrikkelijk nieuws. Dat is snel gegaan. Ik sluit me aan bij de woorden van Bramtim. Jouw meisje heeft een beschermengel die je kent!

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje BEG, wat een verdrietig nieuws: gecondoleerd meid. Ik hoop dat de woorden van Bramtim je wat steun geven, mij raken ze in ieder geval recht in het hart. Heel veel sterkte en ik hoop dat je het verlies van je vader een plekje weet te geven in deze toch hectische en emotionele tijd. Dikke knuffel voor jou lieverd.

H&F, fijn dat je hier weer even was. Je klinkt goed hoor, grote bewondering voor je!

Timon, hoe is het met jou? Ben je beetje rustig? Genoten van je weekje weg?

Bramtim, wat klink je weer als 'n enorme bikkel. Dinsdag zodra ik thuis ben, gaan de kaarsjes voor je aan hoor! Ik heb van vrienden heel mooi mariabeeldje gekregen en heb daar bruine glazen vaasjes omheen staan waar bovenin waxinelichtjes passen. Het is 'n beetje mijn altaartje en heb t gevoel dat ik daar kracht kan vragen. Dus dinsdag voor jou!

Lies, wat 'n mooi cadeau van je collega's. Fijn als er mensen zo meeleven en je steunen. Dat heb je gewoon ook nodig. Begint vlgd wk weer spannend te worden hè?!

BB, hoe gaat t nu met jou? Ik zie je lief reageren op anderen, mr weet eigenlijk nt hoe t nu met jou is.

Hier alles goed, nog 4 dgn werken en dan lkr verlof! Vinden jullie t leuk/te handelen als ik hier wat foto's van de babykamer zet?

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kom maar op, L78! Ik ben reuze benieuwd.:D

Meid, ik voel me gewoon. Vermaak me nu prima met het maken van digitale fotoboeken. Het zijn jaaroverzichten en jeeee... dan zie je pas hoeveel je in een jaar doet. En dan staat nog niet eens alles erin. Dit jaar bevat ook de foto's van de 1e ICSI poging, want dat heb ik ook allemaal.

Bijna eten. Ik rammel!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve BEG...ik moet huilen van je berichtje. Wat vreselijk verdrietig. Maar wel heel fijn om te weten dat hij je kleine meid nog wel heeft gekend. En ook al zal zij zich hem niet herinneren, je kan die herinnering wel levend houden voor haar. En opa zal zeker over haar waken!
    Dikke knuffel! Gecondoleerd.

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beg, gecondoleerd, wat een verschikkelijk nieuws. Blijf de afgelopen tijd koesteren.

Bramtim heel veel succes morgen, denk maar aan al het positiefs wat het jullie gaat brengen.

Timon, voel je je een beetje goed en goed blijven hopen voor je eskimo he.

Hier nog niets gehoord van het ziekenhuis, ze gingen het vandaag overleggen, want de arts die hier overgaat was vorige week op vakantie :s

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Morgen meteen bellen ZJ?
    Bramtim, succes meid. Ik denk aan je!

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Dankjewel lieve schatten. Ik laat morgen wel even aan ZJ weten per sms of het goed gegaan is. Ben pas woensdag weer online.

Beetje zenuwachtig maar komt goed.

Bellen morgen he ZJ!!!

15. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik bel morgen, word hier trouwens wel weer helemaal gek van die utrogestan bollen. Heb weer helemaal opgezette borsten, super pijnlijk en de hele tijd rommelende darmen of zoiets. Maar dat was de vorige keer ook. Achteraf bleek ik toen wel zwanger zeiden ze, maar wil gewoon echt nergens meer vanuit gaan.
    Maar al die bijwerkingen mag dat rotspul houden.

Zal ik hier dan morgen weer posten BramTim, of hoe wil je dat ik dat doe.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Bramtim, veel succes morgen!!!!

Zj, ik heb geen bijwerkingen van de bollen.

Meiden, kennen jullie dit verschijnsel? Afgelopen dinsdag heb ik de tp gehad en zit nu dus rond de innesteling. Sinds zaterdag, maar vandaag heel erg, heb ik het gevoel van een naderende ongi. Vanmorgen na een behandeling bioresonantie was het weg, maar nu komt het stiekempjes weer terug. Ook heb ik sinds zaterdag gevoelige tepels. Alsof ze de hele tijd stijf zijn. Pffff... ik raak hierdoor er meer mee bezig dan ik zou willen.

17. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd Timon, hopelijk zijn het goede tekens. Ik had de vorige keer ook al zo'n last van de utrogestan bollen, daarom toen overgestapt op pregnyl, maar die bollen werken beter bij mij dus tja nemen we dat maar voor lief :)

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Timon de innesteling voelde bij mij aan alsof je een warm zeurend gevoel in je onderbuik hebt. Net of het gloeit en dan een soort ongipijn.
    Ik hoop dat het een goed teken is! Duim duim duim duim duim!

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    als je zin en tijd hebt, zou ik wel fijn vinden als je de meisjes-van-2010 wilt laten weten hoe het gegaan is. Zijn ook zulke enorme schatten :)

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jij ook! :D

Deel Deze Pagina