Lig moe in mijn bedje, vandaag dagje geshopt met mijn mams. Leuk geslaagd (eindelijk weer 's voor mezelf en niet voor de kids) en gezellig. En nu lekker slapen, probeer morgen weer uitgebreider te reageren. X
Voor 1 dagje heb ik mijn banner aangepast. Wees niet bang. De kleine man zit nog in mijn buik maar vandaag is Jurre-dag.
Meiden, ik lees hier af en toe mee. Ik kom even inbreken om Bramtim heel veel sterkte te wensen op deze bijzondere dag!
Bramtim hele dikke knuffel en maak er jullie dagje van. Geniet van elkaar en denk aan al het mooie...
Bramtim, ik hoop dat jullie een "mooie" dag hebben gehad... Ricmar, ik zie dat je toch ongesteld bent geworden? Balen.
Ja en donor is op de hoogte en stuurde een lief berichtje terug, deed ons goed.. Vorige keer was er rond inseminatie natuurlijk stress kennismaking etc en hopelijk nu meer ontspannen en misschien wel kijken voor extra donatie
Ik zeg jullie alleen maar ff gedag en kruip dan weer mijn bedje in ..... ik ben al dagen ziek. Kan weinig ... nee eigenlijk niets. Verhuis van mijn bed naar de bank en weer terug. Ben totaal uitgeteld (was ik maar van iets anders uitgeteld ) Wil wel ff tegen Ricmar zeggen dat ik het ontzettend balen voor jullie vind. Wel fijn dat de donor weer paraat zal staan. Doei