Ricmar, erg balen van je ongi. Fijn dat de donor zo meeleeft. Volgend weekend alweer aan de klus. IS, beterschap!
Wij zijn een nachtje bij mijn ouders blijven slapen, net als mijn neefje. Wat hebben wij vandaag van hem genoten! Zo'n heerlijk ventje van ruim 2, zijn spontane acties en uitspraken.
Hi dames, even een snelle update van mijn kant. Alles nog steeds rustig hier, heb nog niet het idee dat het gauw gaat beginnen... Als hij er donderdag nog niet is, gaan ze kijken of er al genoeg ruimte is om een beetje te strippen. Ik hou jullie op de hoogte! @Ricmar: wat super balen dat het niet gelukt is de vorige ronde. Maar wel super fijn dat deze donor zo goed meewerkt! @IS: beterschap! @BB10: hoe is het? Nog bloedverlies gehad?
Kom ff kijken of er al iets gaande is bij Kirrebir, maar nog niet dus. Zal toch niet heel lang meer duren ...... succes donderdag (als dat dan nog nodig is). Timon jij hebt een gezellig wknd gehad. Leuk hè zo'n kleintje van 2, je verbaast je keer op keer wat ze al weten en doen. Wat is het verder enorm stil hier zeg. Ik voel me nog steeds erg beroerd (volgens mij gaat het nooit meer over ). Ik duik nu ook weer mijn bedje. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Nope, nog steeds niets! Ben bang dat ik mijn lief niet het mooiste valentijnscadeau ever kan geven... (hoewel, ik heb nog 12 uur... ) Balen dat je je zo voelt I S! Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat!
Je hebt hem toch al negen maanden geleden een vervroegd valentijnscadeau gegeven ..... het is alleen nog niet uitgepakt Hoop dat je het nog allemaal wel trekt lieverd! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Nou het grappige is dat de bevruchting 2 dagen voor zijn 40e verjaardag was. Dus de zwangerschap was sowieso al een super mooi verjaardagscadeau! Ik trek het nog wel redelijk. Ik krijg alleen steeds meer last van mijn schaambeen, maar dat zal wel komen omdat de kleine al zo laag ligt. Dat doet behoorlijk pijn. Verder gaat het eigenlijk wel prima. Ik moet alleen niet meer in bevallingsboeken lezen, want daar word ik niet heel blij van. Gewoon maar lekker kop in het zand en op hoop van zegen!
Ja kan me voorstellen dat je niet zo blij wordt van die verhalen, maar wel goed dat je het gelezen hebt. Nog heel even wachten Kirrebir en dan is de kleine prins er. De bevruchting was dus even voor de 40ste verjaardag van jouw lief. Nu wil het geval dat mijn vriend over 2,5 week 40 wordt. Twee dagen voor zijn 40e lukt bij ons niet, maar als het deze ronde wel zou lukken, dan zou een positieve test voor zijn 40ste ook wel een héél leuk cadeau zijn ...... weet toch niet wat ik moet kopen Alleen de griep die ik nu heb, zal niet echt bevordelijk zijn voor een bevruchting. En mijn vriend belde net dat hij zich ook niet zo lekker voelt . Ach we moeten maar weer afwachten En ik ga nu echt mijn bed in. Succes hè Kirrebir ..... ik denk aan je! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ach, lieffies, ik verwaarloos jullie... Maar soms geeft zp niet aan dat er nieuwe berichtjes zijn. Irritant. Bramtim, hoe is de dag uiteindelijk gegaan? Kirrebir, bijna meid...spannend! IS, wat naar dat je je zo ziek voelt. Beterschap! Timon een fijn weekend gehad. Leuk, zo'n 2-jarige dreumes Hier alles goed. Vanmorgen (nog) een CB-digital gekocht en gedaan. Binnen notime stond er ZWANGER 3+. Daar ging ik voor (foto in album) Over precies 4 weken vandaag vertrekken we naar Curaçao. Ik heb er zo'n zin in!
Hier ook ziekenboeg, dus weinig puf om te schrijven...solly! Houd jullie wel in de gaten hoor Knuffels Kirrebir, sterkte met de laatste loodjes! Ik hoop dat de volgende keer dat je hier komt, is om goed nieuws te vertellen. Lies, fijn die 3+ daar ging je inderdaad voor! Mooi IS, nog steeds in bed. Bah hardnekkige griep? Hier hoesten, hoofdpijn en koortsig. Zelfde verschijnselen als jij? Hoe is het met de andere meiden? Timon, hoe is het met jou? Bijgekomen van een lekker familieweekend? En Ricmar, op voor de volgende poging? Ben je daar alweer klaar voor? Bramtim, hoe was Jurre's dag? Gaat het nog goed met je? BB, kom jij ook weer even update geven? Is het bloeden gestopt? Alweer nieuwe zkh-afspraak gehad? xxx
Liesben wat fijn die duidelijke test daar doe je het voor IS beterschap en dikke knuffel. Kirrebir ik hoop dat de kleine niet te lang meer op zich zal laten wachten... L78 wij zijn er weer klaar voor tempen is weer begonnen...
He ricmar beetje laat, maar balen zeg, wel een fijne reactie van de donor. Kirrebir nog even, maar dan is jullie wolk er. Liesben eindelijk he, das wel fijn om te zien dan BB hoe gaat het nu met jou idd? Hier moet ik toch accepteren dat ik niet meer mijn hele weekend vol kan proppen en de hele week druk, moet toch ergens mijn rustpunt vinden. Maar komt goed...
BB Up-date Niks nieuws te melden bloeden is gelukkig minder, donderdag naar Maastricht en ik zit mezelf meer in de weg dan ik wil toegeven. Ben daardoor ook niet zo spraakzaam, sorry schatten.
BB, hopelijk stopt het bloeden een keer. Wel zo prettig. Ik heb blijkbaar gemist waarom jij naar Maastricht moet.
Kirrebir: nog even volhouden en inderdaad die bevalling gewoon over je heen laten komen. Lezen is prima maar niet alles gaat altijd volgens het boekje dus je er aan over geven is het beste wat je kunt doen. Ricmar: Sjips duimen draaien wel weer. Liesben: je klinkt sterk en posi. Hopelijk hou je dat vol tot na de vakantie. Het aftellen is begonnen . Ik geniet met je mee vanaf hier. ZJ84: miste je al maar dat had ik al gehyved. Doe lekker rustig aan he. BB10: fijn dat het bloeden minder is. Ik duim wel super hard voor donderdag. Vind het heel spannend en duim dus flink voor je. Hier: Jurre-dag was fijn en bijzonder. Wel verdrietig maar wel heel fijne tranen waardoor ik hem weer heel dicht bij me voelde. Het was echt een dag waarbij je heel bewust alles herbeleefde en stilstond bij hoe dierbaar mijn lief voor me is. Op het moment dat Jurre geboren werd, heb ik kaarsjes aangestoken en naar de fotos van de bevalling en daarna gekeken. Veel gehuild maar het was zooo lekker. We hebben uiteindelijk niks bijzonders gedaan. Eigenlijk wilden we dat heel graag maar gezien mijn 'platligzwangerschap' kwamen we niet verder als uit eten gaan en dat vind ik niet zo leuk voor deze gelegenheid. Als ik wel alles kon, waren we vandaag lekker gaan snowboarden en hapje eten in Landgraaf of hadden we een weekendje weg geboekt. Misschien is het dit jaar anders als we zouden willen, voor volgend jaar en alle andere jaren die er gaan komen, hebben we in elk geval afgesproken dat 10-02 Jurre-dag is en we met het gezin iets leuks gaan doen. Het is dit jaar niet anders. Voor de rest is er vandaag een mijlpaal gehaald weer: DERTIG WEKEN maf he. Op naar de volgende: 32 weken want dan hoeft hij niet meer naar de NICU, dan 34 weken en dan 36,5 als de cerclage eruit mag. We merken wel heel erg dat we vooral bezig zijn met ver komen in de zwangerschap en kunnen nog steeds niet geloven dat er een levend kindje mee naar huis zal gaan. Daar kunnen we ons echt helemaal niks bij voorstellen. Dat werd afgelopen vrijdag maar weer eens echt duidelijk toen we intake hadden van de kraamzorg. Zij had het allemaal over de eerste dagen thuis en wat wel en niet mag. Bij alles wat ze zei, leek het alsof ze een sprookje vertelde. Serieus ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen. Hopelijk gaat dat knopje nog wel op tijd om. We hebben nog eventjes he.
BB10 Gelukkig is het bloeden minder, maar het zal toch nog gelukkiger zijn als het helemaal is gestopt. Ik hoop dat je donderdag wat wijzer wordt in Maastricht. Bramtim Jullie hebben een mooie, gedenkwaardige dag gehad. Wat een mooie gedachten om elk jaar iets leuks te gaan doen vanaf volgend jaar. Dit jaar kwam het er niet van, maar dat is voor een heel mooi, goed doel . En weer een mijlpaal ...... fijn dat het zo ontzettend goed gaat Bramtim. Kan me je ongeloof ook wel voorstellen hoor. Het is jullie zo ontzettend gegund!!! H&F Jammer dat het zo lang duurt voordat je een afspraak hebt. Heb je in de tussentijd wel weer eens aan de bel getrokken daar? Kirrebir In afwachting van haar kleine, lieve Prins L78 Balen dat het bij jou ook nog steeds of weer een ziekenboeg is. Daar ben je onderhand wel een keer klaar mee denk ik maar zo. Het is tijd voor de lente. Lekker zonnetje ..... vitamientjes D opdoen. Liesben Weer een mooie overtuigende test! Ricmar Weer op zoek naar een EI ..... en hopelijk is het dan toch eens een keer het goede EI!!!! Timon Ik vraag me eigenlijk af of er tijdens de ICSI-loze-rondes ook nog een kansje bestaat op een spontane zwangerschap of is dat totaal uitgesloten (wat heet totaal ) ZJ Ja meis ff pas op de plaats. Al jouw energie wordt opgeslokt door de kleine. Luister goed naar je eigen lichaam. Voor jou ook lekker als de lente begint, krijg je toch weer wat meer energie fijn toch! Hier Nog steeds last van de griep . Het is vorige week dinsdag begonnen met keelpijn en hoofdpijn. De volgende dag echt ontzettend beroerd met koorts (39), misselijk, keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn, geen energie, duizelig, pijn in longen. Later kwam er veel niezen bij. Ik heb nog steeds totaal geen energie en ben ontzettend duizelig. Ik heb gelukkig geen koorts meer, alhoewel het af en toe wel zo voelt. Morgen nog een dagje thuis en dan wil ik toch echt donderdag proberen te gaan werken. Mijn collega werkt nooit op donderdag en vind het niet prettig als zij nu wel moet komen. En vrijdag heeft ze vrij en een andere collega ook, dus ik zou deze week vrijdag gaan werken (normaal dus vrij). Vind het een beetje zuur als hun plannen hierdoor in duigen valt. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS heel lief van je hoor dat je zo aan je collega's denkt maar denk je ook aan jezelf? Als je nu te vroeg gaat werken dan krijg je het straks weer even hard terug en dan ben je verder van huis. Als je ziek bent moet je wel voor jezelf kiezen! Veel beterschap!
Dikke knuf voor Bramtim! Als je het leuk vindt kom ik wel een keertje op de koffie als ik weer van mijn bank af mag en als we niet iets vreselijks te horen krijgen donderdag. (gaan we niet vanuit hoor!)
Ik weet dat je gelijk hebt BB, maar toch voelt het zo. Het komt ook m.n. doordat ik mij geregeld ziek heb moeten melden de afgelopen jaren. Dat was dan niet voor een griep, maar rug(hernia)klachten, burn-out, na MKen. Dus als je je dan weer ziek moet melden is dat zo ontzettend balen en dan heb ik nog eens een griep die erg hardnekkig is. Ik probeer vandaag wat meer op te zijn en misschien zelfs iets te doen. Morgen dan ook weer en dan donderdag ff doorbijten en aan de slag. Het is dan maar voor 2 dagen en dan heb ik een extra lang weekend vrij. Omdat ik nu op vrijdag ga werken ben ik volgende maandag vrij, op dinsdag werk ik nooit, dus dat is dan lekker vier dagen vrij. Alhoewel ik het dan ook druk heb i.v.m. vriend-lief zijn a.s. verjaardag. Had afgelopen wknd veel willen doen, maar dat is nu in het water gevallen. Hoe voel jij je daadwerkelijk onder jouw enorm vervelende omstandigheden. Je komt altijd erg stoer over, maar ik kan me voorstellen dat je heel erg zenuwachtig bent. Of vergis ik me? Mijn gevoel zegt dat het allemaal goed is met jouw kleintje, maar is natuurlijk nergens op gebaseerd ..... gewoon mijn gevoel als ik aan jou denk. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!