Ik moet wel lachen dat je zegt dat ik stoer overkom. Ik denk dat ik vooral op mijn gevoel afga en mijn gevoel zegt dat ik me nog geen zorgen hoef te maken.(kan altijd nog) We weten dat met de beeb alles goed is maar in hoeverre die streng kwaad kan? En natuurlijk is de onzekerheid niet fijn, alles behalve dat. Maar ik denk ook dat ik te nuchter ben en daardoor makkelijker dingen van me af kan zetten. In hoeverre dat onbewust doorwerkt tja soms meer dan ik wil toegeven. Ik merk wel dat ik geen andere dingen aan mijn hoofd duld net of daar geen plaats voor is. Nog 2 nachten slapen en dan weten we het.
Ik ben blij te horen dat je er zo in staat BB. Een hoop stress tijdens de zwangerschap is ook niet goed voor het kindje. Ben erg benieuwd wat ze zeggen in Maastricht. Je laat het toch wel gelijk weten ...... ook wij zijn ontzettend nieuwsgierig!
Tuurlijk kom ik het hier melden! Ik weet alleen niet wanneer want je snapt dat we eerst een hoop telefoontjes moeten plegen als we thuiskomen.
Ongelooflijk wat er zojuist gebeurde De postbode stond aan de deur met een heel pakket vol met kadootjes met een uberlief kaartje erbij met de boodschap dat ik elke twee dagen een kadootje uit mag pakken en dat we dan weer drie weken verder zijn. Dat is op zich al heeeeeeeeel bijzonder .. maar wat nog veel bijzonderder is, is dat ik dit pakket heb gekregen van een heel lief ZP lid welke ik vorig jaar heb leren kennen via een topic. Wij lagen toen samen op dezelfde afdeling in het ziekenhuis. We hebben elkaar daar nooit gezien en hebben onze vriendschap altijd virtueel gehouden. Fijn alles tegen elkaar aan lopen beppen zonder gene en gewoon alles open en bloot neerleggen. Wij hebben beiden vorig jaar een niet zo normale zwangerschap gehad en herkennen ook veel gevoelens die we hebben bij elkaar. We zijn nu wel op een punt aangekomen dat we het misschien wel leuk zouden vinden om elkaar toch te gaan ontmoeten. En dan ..stuurt dat onwijze en gekke mens me gewoon een doos vol kadootjes. Zo bijzonder dat er zulke lieve mensen op deze wereld zijn. Heb haar via pb bedankt ..wel gek dat ik dan niet eindelijk eens live kan knuffelen.
Wat lief!! Blijft gek hè om zo'n diepgaande band virtueel met mensen te hebben. IS is ook zo'n gek lief mens!! Stuurde mij/ons een heel lief kaartje voor de geboorte van Tess en 'n coole roze broek. Dierbaar zulke mensen!! IS ben je trouwens gaan werken? BB, wat fijn dat je zo'n goed gevoel hierover hebt. Moederinstinct is goud waard. Als ik hier vanaaf niet meer kom, heel veel succes. Ik zal aan je denken!!! Liefs allemaal
Ja best gek is dat ja maar ergens ook wel begrijpelijk. Als je iemand niet kent en het klikt online, geef je snel al je gevoelens weer. Kijk maar naar dit topic bijvoorbeeld. Daar worden veel dingen met elkaar gedeeld die we niet met onze echte vrienden kunnen delen of willen delen.
Haay meissies! Ik is back! Ik heb een hematoom in mijn bm. Net aan de rand van de placenta zit een bloeduitstorting van 6,5 bij 4,5 en 1,5 dik. Het is dus gelukkig geen steng waar de beeb in verstrikt kan raken. Het kan dus zijn dat ik weer ga bloeden omdat het er nog steeds zit dus ik doe het nog wel rustig aan maar bankrust ga ik nu niet meer 100% doen. En het is niet 100% zeker maar ze dacht dat we een .........MEID gaan krijgen! Over 2 weken moet ik terug naar Maastricht en dan gaan ze kijken of de bloeduitstorting minder geworden is en doen ze de verdere 20 wk echo. Dus ik ben weer gerustgesteld. Foto van ons guppie! Bekijk bijlage 130883
BB, wat heb jij goed nieuws! Een meisje. Mooie foto... Mocht je gaan bloeden dan kan het geen kwaad? Ik kan er niets aan doen, maar het moet er eventjes uit. IK WIL OOK!!!! *Timon, nog even geduld en dan mag je weer. Dan ben je ook zwanger*
Wat een goed nieuws dat het een hematoom is ipv een streng. Ben benieuwd ofhet inderdaad een meisje is. Ow en Timon: snap HELEMAAL dat je dat ook wilt!
Het fotootje liet me schreeuwen om die reactie. Ik heb een goed gevoel bij dit jaar. Het is echt mijn intentie om in de volgende ronde zwanger te worden en te blijven.
BB dus dat is goed nieuws. Ik ben wel nieuwsgierig hoe die hematoom daar gekomen is. Hadden ze daarvoor een verklaring in Maastricht? En waarschijnlijk een meisje ..... leuk. Er zijn wel ontzettend veel meisjes onderweg zeg. Bramtim en Kirrebir krijgen natuurlijk een knul, maar verder zie ik hier op ZP in veel onderschriften een meisje staan. Timon Ik snap heel goed wat je bedoelt. Bramtim Wat lief die cadeau-mand zeg. Hebben jullie inmiddels afgesproken? Trek je het verder wel meis? Kirrebir Ben erg benieuwd of jij vandaag in het ZH moest blijven om e.e.a in gang te zetten. Zet 'm op meis!!! L78 Ik ben vandaag weer gaan werken. Zo dat viel niet mee zeg. Ik voel me absoluut nog niet de oude. En nu heb ik een enorme koppijn. Mijn hoofd ontploft bijna. Hoe is het in jouw ziekenboeg. Hier Verder heb ik niet zoveel te melden. Vandaag dus gewerkt en totaal gesloopt. Ga nu ff een bakkie doen en naast mijn vriendje op de bank neerploffen. O nee, neerploffen mag niet, want hij heeft een gekneusde rib (gisteren op zijn werk met voetballen gebeurd ). Is ook niet zo handig met de aankomende klusperiode. Fijne avond.
Ha meisjes! Even snel: vandaag bij de vk geweest. Ze heeft me gestript. Nu maar hopen dat het wat doet! Ze begon over inleiden. Dat doen ze tegenwoordig eerder dan de 42 weken (tenminste bij mij in het ziekenhuis) om de kans op complicaties te verminderen. Nu hebben ze morgen al plek!! Anders wordt het pas dinsdag... Pfoe, dat vloog me wel even naar de keel... Ik heb de afspraak wel gemaakt, maar ik ga nog een nachtje slapen of ik 'm wel door wil laten gaan... Aan de ene kant wil ik liever dat hij zelf aangeeft wanneer hij wil komen, aan de andere kant wil ik natuurlijk ook de kans op complicaties verminderen. Ik vind het een lastige keuze, jullie horen wat het uiteindelijk geworden is! BB: wat fijn dat je zo bent gerustgesteld! Ik ben ook heel benieuwd hoe het daar is gekomen. Lekker genieten nu!
Oeps, kan me voorstellen dat je geschrokken bent Kirrebir. Dus misschien ligt jullie lieve kleine wonder morgen in jullie armen! Misschien dient hij zichzelf wel aan na het strippen. Hoe het ook gaat ik wens je veel succes en hopelijk heb je ondanks alles, vannacht toch een goeie nachtrust .... mits je kleintje aangeeft dat het tijd is natuurlijk Sterkte en dikke kus meis!
Hier i.p.v. op de bank gezeten, de koelkast schoongemaakt. Mijn vriend was er al vanmiddag mee begonnen en wilde het morgen afmaken, maar ik heb ff mijn mouwen opgestroopt Zo was wel nodig zeg, maar nu is ie weer bling, bling. Geeft toch wel een goed gevoel zo'n schone koelkast. Helaas is mijn hoofdpijn er niet van over gegaan. Ga nu mijn bedje in ..... morgen weer werken ..... bah!! Welterusten.
Timon: jullie volgende ronde is DE ronde. IS mooi toch dat er zoveel meisjes onderweg zijn. Vinden onze knulletjes vast niet erg. Mits hij natuurlijk niet voor het vrouwelijk schoon gaat .mh hoop dat er toch wat jongetjes bij gaan komen dan. We hebben elkaar nog niet live gesproken nee. Wel flink aan de mail met mijn anonieme zpvriendinnetje. Doe wel rustig aan op je werk zeg. Want een ontploft hoofd na een werkdagje is niet echt de bedoeling.Hoe is het met de rib van vriendlief? Klussen moet toch wel goedkomen?? Je gaat trouwens als een tierelier met die klusjes in huis. Goed bezig!! Kirrebir: wow .. lees nu net pas dat je misschien vandaag ingeleid wordt. Ik duim voor je en hoop snel te horen hoe het gegaan is. Duimen draaien!! (ben ik dan de volgende?? Nee toch SCHRIK) Eergisteren zat er een Nijntje knuffeldoekje in mijn kadootje en vandaag pakte ik een knalgroene capuchonsweater uit voor de kleine man. Mijn dinnetje is knettergek geloof ik. Nog twee nachtjes slapen en dan mag ik het volgende kadootje uitpakken. Mochten jullie ooit iemand in je omgeving hebben die ook verrast moet worden, dit is ECHT GAAF!! Voor de rest niet veel bijzonders hier. Jurre-dag is geweest en we kunnen er weer voor een jaartje tegenaan. Begin zelf wat meer te merken dat ik zwanger ben met de gebruikelijke 'kwaaltjes'. Ik schrijf het bewust tussen haakjes want ik weiger om te klagen. Ik merk wel dat de laatste weken wat meer van je vragen maar ik doe het met alle liefde van de hele wereld want weet ook dat het over een paar weken voorbij zal zijn. Dus ik puf, zucht en steun in stilte. Vind het niet nodig en daarnaast zouden er zoveel meiden graag in mijn schoenen willen staan...... knuf voor jullie meiden.
haha Bramtim, ja de knullen hebben het straks voor het uitzoeken! Leuk zeg je cadeautjes tot nu toe. Ik heb ook wel eens manden gemaakt, maar dan mochten ze het pas uitpakken na de geboorte. Helaas hebben de KWALEN (mag je gerust zo zeggen hoor) jou gevonden. Tuurlijk is het allemaal voor een heel mooi wondertje straks, maar daarom kan je er nog wel enorm veel last van hebben. Hoop dat het allemaal niet veel erger wordt en een beetje beperkt blijft. Hier Helaas merkte ik afgelopen nacht als ik wakker werd dat die rot-hoofdpijn nog steeds aanwezig was en tuurlijk vanochtend bij het opstaan was het nog niet weg. In de loop van de dag is het gelukkig wat minder geworden, maar het sluimert nog steeds. Voel me ook nog steeds gammel van die k*tgriep (sorry hoor ). Volgens de HA kan het wel 2 weken duren en daarna nog eens 2 weken om weer helemaal je energie terug te hebben .... m.a.w. een griep die 4 weken duurt Ik was zeker wel trots op deze klus .... de koelkast bedoel ik dan. Wat het andere klussen betreft .... vriendlief moet maar ff op zijn tanden bijten. Volgende week dinsdag ga ik voor het eerst naar de acupunctuur-behandeling. Heb ik zo'n zin in joh. Zou eigenlijk afgelopen dinsdag gaan, maar lag toen nog met de griep in bed. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het voelt van die naalden overal in je lichaam. Een naaldje ben ik wel gewend i.v.m. de insuline die ik 2x per dag spuit en de vingerprikjes om de bloedsuiker te meten, maar dit is toch wat anders. Heeft er hier iemand ervaring met acupunctuur??? Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
L78 Hoe waren jouw schildklierwaardes vorige week? Kirrebir Sorry ..... maar ik blijf nieuwsgierig. Ben erg benieuwd of je de afspraak hebt laten staan voor het inleiden vandaag. Mocht je zin en tijd hebben, dan hoor ik graag van hoe en wat. All zwaai, zwaai Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!