Ja leuk zijn nijntjes hè. Onze vorige was ook zo'n poepie (zal ik morgen eens een foto van plaatsen als je het leuk vindt). Met jachthonden wordt konijntjes houden wat lastig ...... maar honden zijn ook ontzettend leuk. En die van jou zijn ook ontzettend mooi. Nou Bramtim en andere meiden ik stop ermee voor vanavond. Ik ga eens ff kijken of de voetbalwedstrijd al is afgelopen en dan kijken of mijn vriend zin heeft in een andere wedstrijd Het is maar goed dat dit allemaal digitaal is, want zo vrij praat je toch niet face to face met iemand dan zal ik met zo'n kop zitten Welterusten! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Is wat een snoepje.. Bramtim van konijnen in een ren kan je ook genieten hoor, terrasje er naast maken en als het lekker weer is er gezellig bij zitten wij hebben veel voorbeelden van leuke rennen op onze website staan en ook leuke foto's van nijnenkoppels. per 2 zijn ze zo leuk..
Bramtim, nu komt het einde langzaam aan in zicht. Kleertjes gewassen, kamertje klaar, hondjes die heel lief voor jou zin en jij waggelt overal een beetje tussendoor. Intussen ben jij, in je hoofd, vast de tuin al helemaal aan het inrichten. Als je straks met de honden het bos in gaat, hoe neem je de kleine man mee? IS, ook een nijn met plakpoep. Ons gek konijn heeft geregeld dunne poep zonder dat ze iets bijzonders naast haar voer krijgt. Zolang ze nergens last van heeft ondernemen wij niets. Soms meurt het door die dunne poep zo dat manlief even wat kranten mag vervangen. Ze krijgt 's avonds een stukje gedroogd brood. Een tip van mijn oom (heeft veel konijnen), want het neutraliseert het in de buik meer omdat huiskonijntjes luxe voer krijgen ipv alleen groene brokken (minder lekker). Loof, spruitje, ed krijgt ze niet veel, want daar reageren haar darmen ook erg goed op. Wat heb jij een verslag over nijns eetpatroon geschreven. Die van ons krijgt alleen maar een klein glaasje voer in de ochtend en 's avonds het stukje brood. Stro gaat ook lekker naar binnen, kranten scheuren is geweldig en knagen aan de tralies (juist als we iets op tv volgen) is super. Af en toe een snoepje is echt een traktatie. Jij hebt een mooi beestje. Wat het geslacht van de pendel is weet ik nu niet, maar zoek het straks even op. De maand is prettiger om te weten. Liesben, jij krijgt dus last van kwaaltjes. Ricmar, ei pijn? Steekt het dan in je zij? Ik heb 1 keer een enorme druk gevoeld en dat bleek mijn ei te zijn. Verder voel ik het niet. Ik lees dat jij verstand heb van konijntjes. Leuk!!! IS, heb je het spel 'zaad zoekt ei' nog gespeeld? Hier geen nieuws. De wasmachine draait, nog 1 was ophangen, boven is weer lekker schoon en zo beneden verder. Mijn benen werden zwaar dus kwam ik hier even loeren. Manlief is naar de Motorbeurs. Lekker het rijk voor mezelf.
Ach nee he, stuur je me een link van jullie opvang. Niet doooeeeeen. Wij zouden dan sowieso voor asielkonijntjes gaan. Onze vorige konijnen kwamen uit een vogelasiel in tilburg. Sowieso een koppel want vind alleen ook maar alleen. Ze zouden dan wel een ren moeten delen met de kippen. Die zijn nu even uit logeren omdat de tuin volledig afgegraven is. Weet niet of dat kan? Heb het er laatst met bramtimman wel over gehad hoor om toch een paar konijntjes een nieuw huisje te geven. We zijn er nog niet over uit. Daarnaast vind ik het ook moeilijk met kleine kinderen. Ik ben niet zo happig op dieren en kinderen. Eerst ons manneke maar eens respect voor dieren bijbrengen denk ik dan en zeker geen beestjes voor kinderen kopen. Maar misschien verandert dat wel? Afijn genoeg om over na te denken toch?
Nou het lijkt echt nog heel ver weg het einde. Vermaak me op dit moment met kadootjes uitpakken en aftellen naar de diverse mijlpalen die er aan gaan komen. Ook staan er de komende weken wat meer leuke bezoekjes her en der gepland buiten de deur en met de tuin is het natuurlijk heel druk want die willen we proberen af te hebben voor eind april. Dus voorlopig mag de kleine nog echt niet komen haha. We hebben voor de kleine man een draagdoek van ByKay en voor de zekerheid ook een babybjorn (geloof ik) draagding. We lopen veel cross country noemen we dat dwars over de hei en het mulle zand dus met een wagen is niet echt handig. Zelf ligt ons huis ook in een bos met verharde wegen dus daar kan ik met de wagen wandelen alleen de honden wil ik hier niet los laten lopen. Dus meestal laden we alles in de auto en rijden naar de heide. Morgen gaat mijn mannie naar de motorbeurs. Grappig
Het einde is nog zo'n 8 weken weg, maar toch... Lekker op stap op de heide. Eigenlijk nemen we daar niet de moeite voor. Eerder wat fietsen op de dijk. Geeft ook mooie gezichten. Ik heb gehoord dat zo'n Babybjorn heel handig moet zijn. Jouw man heeft ook een motor? Wat voor één? Momenteel staat die van manlief in de winterstalling. Het is een FJR1300. IS, ik heb eens gekeken, maar het geslacht was onduidelijk en heb ik eigenlijk alleen de maand gekregen.
Een Kawasaki Er6N geloof ik. Zijn eerste motor dus voor de rijervaring een prima opstapmotor. Het was de bedoeling dat ik nu in maart mijn motorrijbewijs ging halen maar dat slaan we een jaartje over. Dan krijg ik deze motor en koopt hij een andere. Alleen.... ik ben niet zo'n held hoor met motoren.
Leuk bramtim zo'n motorbeurs mijn hubbie is net naar de klassiekerbeurs in Bremen geweest is zowel auto's als motoren. Hij heeft een oldtimer ligt alleen al wel 9 jaar uit elkaar het geld voor renoveren is er even niet. is een honda cb550 sport. Ik noem het altijd maar een bak roest wordt ie lekker chaggie van
Zj, jij bent een lekkere! Beetje je man stangen. Jammer dat hij niet echt eraan kan knutselen, want nu kan hij er helemaal niets mee. Bramtim, jouw man heeft nog niet zo heel lang het rijbewijs? Ik heb het ook niet. Er rijden al genoeg gekken op de weg. Ga af en toe achterop. Met de vorige motor hebben we enkele jaren motorvakantie gehad, aansluitend een motorclubweekend. Steeds weer in een ander land en dat was gaaf! Maarja, je wordt ouder en krijgt andere behoeften.
Hij heeft december 2009 zijn rijbewijs gehaald. EINDELIJK na tien jaar zeuren (mocht het al laaaaang gaan halen van mij hoor) heeft hij het dus uiteindelijk toch gedaan. Tja geld kun je maar 1 keertje uitgeven he. voorjaar 2010 hebben we de 2e auto eruit gedaan. Die was helemaal op. Besloten om ipv tweede auto een motor aan te schaffen. Stond goed en wel hier in de garage toen ik posi testte geheel onverwachts. Dus...... ergens deze zomer komt er alsnog een tweede autootje bij. Ach er zijn ergere dingen in de wereld he.
Lijkt me wel heel leuk hoor een motorvakantie maar met drie honden en straks een kleine man erbij is dat volgens mij helemaal niet praktisch. Ach wie weet kunnen we ons grut een keer een weekendje uitbesteden. Al hebben we het liefst alles gewoon bij ons in de buurt. Zijn toch onze schatten allemaal he.
Bramtim, het is ook zo dat je al je schatten (letterlijk en figuurlijk) om je heen wilt houden. Al is een weekendje samen ook erg prettig. Wij hadden/hebben natuurlijk de vrijheid om samen op de motor weg te gaan. Zolang er nog geen kleintje bij ons is...
natuurlijk stang ik hem, hij is gek op oldtimers en een vriend van ons heeft er ook 4. Dus standaard om van het gezeur af te zijn noem ik alles oud roest. Houdt ie ten minste meteen op. Motor gaat waarschijnlijk, als het aan mij ligt, toch wel verkocht worden. Als je hem nu moet kopen totaal opgeknapt betaal rond de 5.000 euro en hij is dat minstens kwijt om op te knappen. Dan heb ik zo iets koop dan meteen een goede en doe dan inderdaad je auto eruit (hebben ook twee auto's) en ga daar dan op rijden. Maarja is zijn eerste motor en is nogal sentimenteel in die dingen. En ik totaal niet, haha, heb zijn motor al een keer bijna naar de schroothoop gebracht hihi. Maar toen bood er iemand op alleen de onderdelen al 1000 euro dus maar niet gedaan. Wel overlegt thuis om hem toen al te verkopen, wilde ie niet dus nu staat/ligt ie stof te vergaren
Ik zie Bramtim en bramtimman al rijden met beiden een zijspan de ene met 2 honden en de andere met een kind en dan van die grote hutkoffers achterop en aan de zijkant want alles moet mee hahaha.
wij zijn trouwens wel een keer op een andere motor een weekend weg gegaan, wel leuk, maar ik vind een auto toch prettiger. Weet dat hij voor mij gewoon als hij zin had en geld opeens samen met een vriend naar frankrijk reed en een week wegbleef, maarja dat waren zijn wilde jaren. had ie ook nog lang haar en bouwvakkersshirts aan hihi
Mocht het ooit zover komen BB dan kom ik ook even langs jouw dorpje gereden hoor. Kun je live lachen haha. Nee denk echt niet dat dat er van gaat komen maar fantaseren mag. Ben jij al begonnen met zw yoga? Ik heb nog 1 lesje pufclub maar dat was geen echte opsteker hoor.
Om Bramtim met manlief en de hele bubs op die wijze te zien reizen.... Beelden spelen al op. Zj, gelukkig heeft die van mij geen last van oude dingen vast willen houden. Hij is realistisch en niet van zelf opknappen. De vorige motor was zijn eerste en is na zo'n 11 jaar ingeruild voor een mooie stoere en zeer comfortabele motor zoals de politie mee rijdt. Ik zit hier ook veel beter op, maar ga echt maar af en toe mee. Mijn oordoppen zitten niet lekker en hij kijkt op de beurs naar anderen en ach, uiteindelijk zit ik net zo lief met een bokje in de tuin als hij op weg is. In een auto met vakantie is comfortabeler. Je kan meer zooi meeslepen en zit wat ruimer. Niet in zo'n pak en met een helm op. Is het bij jullie ook zo mistig geworden? Vanmorgen was het nog niet zo.