Timon, ik weet niet veel van die bollen, maar weet alleen dat ik bij mijn zwangerschappen het gevoel had ongesteld te moeten worden. Dus ik hoop gewoon heel hard dat t een goed teken voor je is.
Jij ook!!! Weet je dat ik nu pas door heb (door de manier waarop ZJ je naam schrijft) dat je naam eigenlijk uit 2 jongensnamen bestaat? Lekker suf ben ik hè?! X
Ik zet het er morgen op, maar ik kan niet beloven dat het meteen 's middags is. Open deze pagina liever niet op het werk. Dus probeer het zo snel mogelijk te doen. Want al deze lieverds wil ik ook op de hoogte houden
Bramtim: je leest het waarschijnlijk niet meer, maar wilde je wel nog even enorm veel succces wensen vandaag!! Er wordt een mooi huisje voor je kleine gemaakt! Timon: ik heb de innestelling nooit gevoeld, maar heb net als L78 ook in mijn beide zwangerschappen lang het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. En die tepels.... pffff gek werd ik er van. Gelukkig is dat over gegaan. Het ongesteldheidsgevoel heb ik nog steeds regelmatig, heeft met de groei vd baarmoeder te maken. Vind het super spannend voor je!
verrassing. ik heb een hypermodern toucscreen met internet hier! dus ik kan zelf vertellen hoemhet is gegaan. typt allen voor geen meter dus neem me dat niet kwalijk. die twee jongensnamen kloppen en komen uit een ver ver verleden: ik had ooit 2 konijnen met de namen bram en tim.
Bramtim is gewoon online!!!!! Wen maar aan het scherm, want dan kan je ons vanavond vermaken en wij jou. Vandaag bijna geen ongi gevoel, maar die tepels... aanraken is al voldoende. Pffff...
Ik duim voor je hoor Timon, pijnlijke tepels is goed...geniet er maar van Hee Bramtim wijfie, succes hoor. De kaarsjes gaan vanmiddag aan!
Owww BRamtim kan online dus nog even snel een dikke knuf voor je geholpen wordt. Ik denk aan je en stuur een hoop positieve energie! Fijn dat ze vanavond zelf kan reageren! X
hey super wijffies, doodop maar wel een geslaagde operatie achter de rug. ruggenprik viel me tegen maar de pijn valt reuze mee. hopelijk blijft mijn buik rustig maar ik heb er een goed gevoel bij. de draad van de cerclagemwasmrood dus wij gokken hier op een meisje. ga evenslapen,misschien tot straks en anders tot morgen
Bramtim gelukkig, maar had je al terug gesmst. Hier vandaag het ziekenhuis gebeld, word donderdag door haar terug gebeld, wilde het niet gehaast vertellen. Verder bloeduitslag terug gekregen en voor het eerst na minstens 20 keer bloedprikken een goed progesterongehalte. Normaal echt net 25 of ruim eronder en nu 65 dus was helemaal blij, zit hier al zolang op te hopen. Dus nu maar blijven duimen. Herken het gevoel van Timon heel goed.
Bramtim fijn dat het goed gegaan is. Rust maar lekker uit! Zj ook goed nieuws een prima progesteron waarde!
Bramtim, wat fijn dat de operatie is geslaagd. Had ik vanmiddag getikt dat mijn tepels enorm gevoelig waren. Later dus niet meer. Snap er niets meer van. Er zit niets anders op om tot volgende week te wachten.
dat eeuwige wachten ook altijd he?! Pffff Bramtim, fijn dat het meegevallen is. Kun je een beetje slapen? ZJ, super je waarde, nou nu vooruit kijken toch?
Bramtim, wat fijn dat het is meegevallen! Nu even bijkomen. Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven nu? Zj, gelukkig dat de bloeduitslagen nu wel goed waren! Timon, wat is het toch zenuwslopend hè? Die wachtweken? Sterkte!
Bramtim: goed te lezen dat het goed met je gaat! Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Ook goed nieuws van ZJ! Timon: sterkte met het wachtbankje....
Zj, ben ik gewoon vergeten om je te laten weten dat ik het super vind dat je bloedwaarden in orde zijn. Hoe is het met jullie? Deze week wachten is vreselijk. Ik heb weer gewerkt en het was eind van de dag totaal op. Nu nog aan het bijkomen op de bank. Zo lekker slapen. Mijn onderbuik is de hele avond gevoelig. Mijn leidinggevende is op de hoogte en laat een assistent weten dat ik ivm 'mijn rug' niet mag tillen. Anders zal niet gesnapt worden waarom ik het aan anderen over ga laten. Ik heb alleen hem verteld dat we met de 3e cryo poging bezig zijn.
Haai Timon, KL&^@&*#%^@%^is dat wachten. BAH. Werkt het om afleiding te zoeken? Leuke dingen te gaan doen? Ik hoop het voor je en kom maar lekker vaak hier kletsen en dingen van je afschrijven, dat helpt misschien ook. Knuf
Dankjewel Timon, hopelijk bij jou nu ook allemaal goed. Fijn dat ze er zo'n rekening mee houden op het werk. Net uitslag gehad van het ziekenhuis betreffende mijn sperma vraag. We hoefden ons geen zorgen te maken, tijdens het samenlevingsonderzoek had ze genoeg levende gezien, dus volgens hun was er nu nog geen rede tot paniek. Wel was ze helemaal blij met mijn bloeduitslagen en zag deze positief in. Vervolgens was ik bij de alternatief genezer/helderziende en zij vond mijn buik erg goed voelen. En moest van haar dit weekend maar eens testen, want het voelde echt super. Toch wel een beetje zenuwachtig geworden van die twee antwoorden (gyn en helderziende), maar ja we wachten gewoon af. Ga nu gewoon uit van het negatieve dan kan het altijd alleen maar meevallen.
Hey wat een positief bericht. Wordt heel spannend dit weekend!! Ik duim voor je maar geloof dat ik er niet veel meer invloed op heb nu.