2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier nu de tweede dag op rij dat toch met enige regelmaat wat misselijk ben. Niet overgeven, maar wel misselijk.
    En ik blijf duizelig/licht in het hoofd.
    Ach, alles wat nieuw is vind ik prima, zolang het maar niet op de vorige twee zwangerschappen lijkt. Ik blijf erg onzeker, angstig zelfs. Maar aan de andere kant heb ik ook wel een goed gevoel. Nou ja, ik kan niets anders doen dan afwachten. Over twee-en-een-halve week eerst op vakantie. Zin in!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Nee over 3 weken start ik met zwangerschapsyoga. Ik ben benieuwd ik hoor er goede verhalen over.

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe zit dat bij jullie dan met zwangerschapsgym ik schrok hier nogal van de prijzen. ruim 200 euro voor volgens mij 15 lessen is dat normaal

Ben blij dat je man idd realistisch is, hier komt het langzaam aan

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik betaal 60 euro voor 10 keer en dan kan ik er nog 5 lessen achteraan plakken als ik wil en die lessen betaal ik dan per keer 6 euro.
    Die 200 vind ik wel een hele hoop!:$

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dames mijn temp is nog niet gestegen ik baal er zo van

baarmoeder ligt laag en is gesloten en creamy afscheiding maar waarom dan geen stijging??

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha lieve meiden, even een heel snel teken van leven. Ik zal snel uitgebreider reageren.
    Maar wilde toch even laten weten dat alles goed is hier.

Helaas was onze start wat hectischer: ik kreeg tijdens de bevalling flinke koorts, waardoor Benjamin en ik allebei opgenomen moesten worden en aan een infuus antibiotica zijn gezet (de arme schat is net zo slecht te prikken als zijn moeder en had dus het infuus op zijn hoofd...).

Gelukkig ben ik bevallen in het Sophia kinderziekenhuis waardoor hij meteen de beste zorg tot zijn beschikking had. We zijn alleen daardoor wel al vrij snel na de bevalling uit elkaar gehaald omdat ik gewoon te warm was voor hem om bij me te blijven.
    Ze waren bang dat we allebei een infectie hadden.
    Dan gaan meteen alle alarmbellen rinkelen en beland je in de medische molen.

Gevolg was een paar chaotische dagen van heen en weer van mijn afdeling naar B op de kinderafdeling, continue onderzoeken, prikken, ontstoken infuushand (bij mij), overplaatsing naar een ander ziekenhuis (op zich positief, want de baby moet vertrekken uit het Sophia als het goed gaat, maar dat maakt het nog drukker), daar nog meer onderzoeken etc etc.
    Totdat we dinsdagavond ineens totaal onverwacht toch eindelijk naar huis mochten! De kweken waren van ons allebei helemaal schoon!

Nu proberen we hier de verloren dagen in te halen en aan elkaar te wennen. Daar nemen we lekker de tijd voor!

De bevalling is weer een verhaal apart... ;) dat komt de volgende keer.

Eerst even een foto van mijn mooie man spammen!

7. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Waauuww mooi ventje Kirrebir. Jullie hebben al het een en ander meegemaakt! Gelukkig nu lekker thuis en tijd voor elkaar.

Ricmar misschien stijgt je temp iets later?

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Kirrebir wat een plaatje (beetje jaloers sorry)

Wat kijkt hij helder uit zijn oogjes en zo dapper..

Bb dank je dat dat nog zou kunnen??
    maar ei kan dan wel al geweest zijn?/ het voelt wel allemaal zo (borsten buik slijm etc)

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Ricmar ik weet dat veel mensen alles ophangen aan hun temp maar toen ik mijn gyn vroeg om te tempen toen zei hij dat hoef je voor mij niet te doen want niet ieder vrouwenlichaam werkt hetzelfde dus mij zegt het niets.
    Dus ondanks geen stijging kun je toch een eisprong hebben. Of soms reageert je lijf wat langzamer en stijgt het een dag ofwat later.

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je bb dit geeft hoop
    ovutets was maandag zo knal dat het moet toch zo zijn dat ei is gesprongen...
    en klachten zijn er allemaal, zie dat je al bijna 20 weken bent gaat snel zeg

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kirrebir, hij is prachtig! *smelt*

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ricmar, ik zou zeggen ei op CD 11. Zeker als je die temp op CD 10 weghaalt...die klopt wel?

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    liesben ja de tijd was het zelfde maar op dag 12 had ik een knal test en op dag 11 een bijna posi test
    dus lijkt me dat ook vreemd toch?

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik heb geen verstand van tempen dus kan niet meekletsen.

Maar eh...... ik heb een heeeeel goed gevoel over komende klusronde voor iedereen. Ben er gewoon vrolijk van.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hou dat gevoel goed vast, Bramtim!!!:D

Kirrebir, ik zou hem zo van je overnemen. Wat een snoepie!!!

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Zo dat was ff bijlezen zeg ..... dat gebeurt ook niet altijd ..... wel erg gezellig!

Kirrebir
    Allereerst jou ff vertellen dat je een onwijs mooie jongen op de wereld hebt gezet zeg. Echt een knappe knul. En idd zoals Ricmar zegt, hij kijkt zo helder uit zijn ogen.
    Maar jullie hebben wel al wat meegemaakt zeg. Gelukkig dat er geen infectie is gevonden en jullie nu lekker thuis zijn.
    En ik proef een beetje uit jouw berichtje dat de bevalling ook geen feestje was. We wachten jouw verhaal af ..... eerst ff op adem komen en idd lekker aan elkaar wennen.
    Knuffel voor jullie!

Dan lees ik allemaal berichten over motoren ..... hier heeft vriendlief ook een motor :) Ik ben absoluut geen motorrijder, ga ook niet achterop. Toen ik een jaar of 15 was, was ik gek op motoren ..... had posters in mijn kamer hangen en zei dat ik later een motor wilde hebben ..... na dat is dus niet meer zo.
    Mijn vriend rijdt niet veel, of eigenlijk bijna nooit. Ik zeg dus ook regelmatig tegen hem dat hij 'm maar moet verkopen, maar dat wil hij absoluut niet!
    Die foto van Bramtim, Bramtim-man, Bramtim-mannetje en de drie honden (en evt. konijnen erbij) die wil ik ook zien, haha. Ik zie in mijn gedachten al die wapperende oren van de honden :)

Hoe jij woont trouwens Bramtim dat klinkt wel ontzettend mooi zeg ..... heerlijk wonen in de bossen.

Ricmar
    Ik heb ook nooit zoveel uit temperaturen gehaald hoor. Mijn gyn heeft het wel gevraagd om te doen in het begin van de MMM, maar ik vraag me af wat zij aan mijn temperaturen heeft gezien. Er zit wel eens stijging in, maar zo minimaal. Ik doe het ook al heel lang niet meer, het zegt mij niet zoveel.

Ik ben ook wel verbaasd over mijn ovu-testen hoor en het vruchtbare slijm zeg maar. Gisteren natuurlijk de positieve test. Mijn vriend vroeg of ik vandaag nog had getest en ik verbaasd Hoezo?, test was gisteren toch positief. Maar toch nog ff getest en ik vind 'm nog best donker de streep, maar wel minder dan gisteren.

Bekijk bijlage 132886

En nu maar hopen dat ik een langere cyclus, dan 28 dagen heb deze maand.

Over de nijntjes ..... ik vind het eigenlijk ook veel leuker als ze met zijn 2-tjes zijn, maar ik durf het niet aan. Bang dat ze elkaar niet aardig vinden. Bink woont binnen en als ik er dan een konijn bij koop, moet er een grotere kooi komen en dat vind ik wat lastig. En stel ze kunnen niet bij elkaar, dan moet ik twee kooien
    hebben :$, nou dat wordt 'm niet.
    Ons vorige konijn - Rebel - wilde zeker geen vriendje of vriendinnetje, dat was een einzelgänger. Ik heb hem toen gekocht, omdat hij al 4 maanden was en ik dacht dat niemand hem dan wilde hebben. Bink heb ik gekocht, omdat hij al 7 maanden was en ook nog eens teruggebracht en ook nog eens blind aan 1 oog.
    Je hebt wel erg leuke nijntjes zitten Ricmar ..... ik zou ze wel allemaal willen, maar dat wordt wat krap :p.
    Goed werk doe je, petje af!!

Timon
    Bij jou is het geslacht dus onduidelijk. Hoeveel geloof hecht jij eigenlijk aan dat pendelen? ..... ik geen (maar hoop natuurlijk wel dat ze gelijk heeft ;)).
    Zo jij lekker met het huishouden bezig geweest.

Ik moest vandaag werken, net als gisteren. Ik ben zo ontzettend moe, lijkt wel of mijn ogen dicht zitten en ik voel me lamlendig, energieloos. Ik denk dat ze dinsdag bij de acupunctuur mijn vraag verkeerd hebben begrepen, ik heb namelijk minder energie i.p.v. meer :( Misschien dat dit na zo'n 1e behandeling normaal is, maar ik hoop dat ik na de behandeling van a.s. dinsdag me toch wel een stuk beter voel dan nu.

Liesben
    Nog steeds misselijk en duizelig ...... zijn toch echt de goede zwangerschapskwaaltjes. Die wil ik ook ;)

BB
    Hoe was het vandaag bij de gyn ..... of lees ik nou over een berichtje van jou heen?

ZJ
    Probeert het motor-bouwpakket van haar vriend te verkopen :D

Hier
    Wij gaan morgen lekker voor een paar dagen weg, van vrijdag tot zondag. Heerlijk in een B&B en lekker ff relaxen. Heb er erg zin in, maar aan de andere kant komt het ook onhandig uit i.v.m. mijn vriend zijn verjaardag volgende week. Hij denkt natuurlijk dat er maar een klein groepje mensen komt, maar ik weet wel beter :p
    De vrijdag voor zijn verjaardag gaan we ook al met mijn nichtje weg ..... het schoolvakantie-uitje ..... dus die dag kunnen we ook niets doen.
    Ik moet wel oppassen met dingen. Spullen die ik heb gekocht, goed verstoppen. Ik heb een taart besteld, maar de bevestiging kan weer niet naar het huisadres en ook niet naar mijn werk, want die wordt tegengehouden door het SPAM-filter, maar uiteindelijk opgelost. En oppassen dat ik me niet verspreek. Soms heb ik mensen gesproken, waarvan mijn vriend niet weet dat zij ook komen en dan wil ik zeggen die en die zei dat en dat, maar dan kan ik nog net mijn tong afbijten of het verhaal een andere draai geven. Normaal kan ik altijd heel goed mijn mond houden ..... zal de moeheid wel zijn :D

Zo nou hebben jullie ook weer wat te lezen :p

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Sorry nog ff wat over het onderwerp NIJN en hierna houd ik er voor heel even mee op.

Dit is een foto van Rebel V in zijn mandje die hij ietwat kapot had gemaakt ;)

Bekijk bijlage 132906

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zooo, mevrouw lappen teksten schrijven was er weer!:D:D
    Bij jullie dus ook een motor bij huis. Gaat vriendlief nog naar de Motorbeurs? Het was vandaag erg druk ivm de schoolvakantie. Ik heb mijn oordoppen binnen.:)
    Hoe komt het dat je van het vroegere idee willen motorrijden af bent gestapt? Ik zou zeggen verkopen die motor en als hij wilt rijden eentje huren. Als hij zo weinig rijdt kan dit goedkoper zijn en hij kan steeds een andere uitproberen.
    Heee, welk ras was Rebel? Hij lijkt Madagascar, maar wat grijzer.
    Wij hebben 1 konijn en haar hok is groot zat voor de woonkamer. Meer dan 1 kunnen wij niet kwijt.

Kirrebir, door mijn enthousiasme helemaal vergeten verder te tikken.:) De bevalling lijkt minder te zijn geweest. Een heftige start, maar nu is het heerlijk genieten. Fijn dat jullie onverwachts uit het zh konden.

Ricmar, moet je temp stijgen? Ik heb het alleen gebruikt toen ik het nodig had voor de intake.

Pendel: ik geloof er een beetje in, maar hou me zeker voor dat er meestal weinig uitkomt. Ik hoop zoooo dat maart uitkomt. ;)

20. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    :p :p :p :p :p

Nee Timon dat zie je helemaal verkeerd ..... vriendlief gaat 'm niet verkopen!!!! Als ik zeg dat hij er bijna nooit op rijdt, dan heb ik geen gelijk en gaat hij toevallig van de week weer rijden (NOT). Nu zei hij weer, ik wilde echt gaan rijden, maar dat is nu niet lekker met mijn gekneusde rib. Altijd wel een ander smoesje ;)
    Hij is niet naar de motorbeurs ..... is dat in Utrecht. Hij weet volgens mij niet eens dat ie er is .... althans ik heb 'm er niet over gehoord. Hij is ook niet vaak geweest hoor.
    Hij wil dit jaar wel eens mee met zijn werk ..... dan plannen ze motorritjes met collega's en oud-collega's. Allemaal brandweermannen op de motor :p

We hebben het altijd om een Duitse Hangoor gehouden. Rebel was echt een onwijs apart beest. Bink is heel anders, maar ook op zijn manier weer apart.

Ik hoop het ook voor je meis. Alles wat je nu weer moet ondergaan voor de ICSI-behandeling moet nu echt beloond gaan worden. Je zegt het vanaf wanneer ik voor je moet gaan duimen hè!?

Deel Deze Pagina