2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    IS, hebben die brandweermannen op de motor ook brandweerkleding aan?Dan zijn ze tenminste herkenbaar. ;)
    Wat slap dat hij geen beslissing neemt om eens een lekkere motorrit te gaan maken. Die van mij ben ik vanaf de lente regelmatig kwijt. Zolang hij geen baan heeft gevonden valt het mee, want dan ben ik werken.;)
    Yep, Motorbeurs is in de Jaarbeurs Utrecht.

Ik geef je wel een seintje. Hou maar rekening met begin april.;)

2. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Nee Timon ze zijn incognito :D

Hij rijdt wel eens naar zijn werk. Maar de motorritten die heeft hij nog niet gemaakt, omdat het niet lekker is zijn vel zit, door je weet wel wat ;). Eigenlijk zou hij dan dus JUIST die ritten moeten maken, maar het lukt hem dan toch niet op de een of andere manier.
    Ja als het lekkere weer er aankomt is het natuurlijk heerlijk om te rijden (althans voor mensen die er van houden).
    Is jouw vriend al lang aan het zoeken naar een baan?

Ik zal in maart alvast beginnen met warmdraaien :p

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

3. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Jeetje wat ben ik verrot zeg van het gebrek aan energie. Ik heb me nog nooit zo gevoelt. Ik heb net van iemand van ZP begrepen dat dit kan kloppen na een acupunctuur-behandeling. Dat komt omdat mijn lichaam bezig is met bepaalde blokkades op te heffen en daar heeft het lichaam dus energie voor nodig. :( Ik weet het niet, maar het klinkt wel plausibel, denk ik.

Ik ga eens een tas pakken met de spulletjes voor ons weekendje weg. En daarna kruip ik lekker onder de wol.

Meiden welterusten voor straks en het is pas donderdagavond, maar alvast een prettig weekend (helaas met regen :()

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ook ik ga richting bed truste!!

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    IS, heerlijk een weekendje weg. Ondanks dat het voelt als niet goed uitkomen voor het feest... geniet ervan!
    Het kan dat je lichaam de energie even voor iets anders gebruikt. Hopelijk heb je er het weekend geen last van.

Manlief is vanaf juni in de ww en kan nog niets vinden wat hem uitdaagt. Hij wil namelijk niet meer hetgeen doen wat op zijn cv staat. Erg lastig, want tot nu toe nog steeds geen uitnodiging gehad.

Slaap lekker Ricmar!

6. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Goedemorgen dames,

Nou het voelt hier nog steeds alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen ...... moe, futloos. Vannacht veel wakker door maagzuur (heb breuk in slokdarm, vandaar). Ik sleep me wel door het weekend heen :D .... nee hoor ik ga lekker van het weekend genieten!!!

Jullie ook fijn weekend.

Doei

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    IS ga lekker genieten... ontspan en kom leker uitgerust weer thuis!!

8. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Thnx Ricmar.
    Rust en ontspanning voor wat er in mijn buik hopelijk gaande is ;)

9. BB10

BB10 Niet meer actief

IS ik hoop dat je een heerlijk weekendje hebt en je lekker even bij kunt tanken!

Over motoren breek me de bek niet open. Hier een motorcrosser die al vanaf zijn 13 in de top van ned en belgie heeft gereden dus volgens mij stroomt er olie door zijn aderen. En daar moest natuurlijk ook een wegraces bij (een R6).
    Nu zijn alle motoren verkocht, eerst de racer eruit. Daarna de 2 crossmotoren omdat hij de afgelopen 5 jaar bijna ieder jaar botbreuken opgelopen heeft van 3x zijn sleutelbeen met plaat en schroeven tot nu een verbrijzeld scheenbeen en een gebroken kuitbeen. Hij staan nu nog steeds onder controle bij de chirurg en loopt nog mank. Hij moet nu gaan revalideren bij de fysio. Het ongeluk is in juni 2 jr geleden. Dus ik ben stiekem blij dat ze weg zijn want ik moet er niet aan denken dat het de volgende keer zijn rug of nek zou zijn geweest. Al ging ik wel graag mee naar de wedstrijden in het weekend.

Ik weet helemaal niet of ik verteld had hoe het bij de gyn was?? Misschien vergeten? Gyn wil ook dat ik nog rustig aan doe. Verder zit mijn bm tot aan mijn navel en is mijn buik groot genoeg. Bloeddruk was ook oke en ik ben nu in totaal 4 kilo aangekomen. Dus als dat in de 2e helf ook maar 4 kilo is dan teken ik ervoor;)

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb dan maar rustig aan blijven doen ook al is dat misschien moeilijk maar alles voor het beebje

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    IS, balen dat je zo'n slechte nacht heb gehad. Hopelijk gaat het vandaag verder beter met je en kan je genieten van het weekendje.

BB, zwangerschapsdementie?:p Fijn dat het bij de gyn er allemaal goed uitzag.
    Jouw man is echt een bottenbreker, zeg.:$ Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat alles nu weg is en hij heel blijft.
    Ik heb zo'n veilige rijder in huis. Het liefst volgt hij om de paar jaar een soort slipcursus, maar soms zijn daar geen centjes voor. De FJR is een grote, stabiele motor en absoluut geen racer. Daar houdt hij niet van.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    all fijn weekend!!!

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Geniet ervan, Ricmar. Leuke plannen?

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nee hoor niet echt hoop op een beetje gezellig weer dat wel, dan krijg ik misschien wel kriebels om wat te gaan doen

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    timon je heb je onderschrift nog steeds niet aan gepast? mbt de datum tp?

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, die kan ik nog niet aanpassen. De 1e fm is ingepland, maar ze weten nooit wanneer de 2e zal zijn en hoe het erna loopt. Zodra ik weet wanneer ik de punctie zal hebben kan ik de datum tp aanpassen.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ricmar, nu een forse tempstijging! Toch een laat ei?
    Wat betreft het weekend, ik moet werken :(

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    liesben ja maar snap dan niet waarom ovutest zondag bijna positief was en maandag er vanaf knalde, dan had ei toch dinsdag woensdag moeten springen?
    De test van zondag was zoals ik ze normaal altijd heb, vandaar dat we de donor zondag avond hebben gevraagd en we hebben hem dinsdag avond weer gevraagd ik hoop dat het genoeg is en niet te vtoeg was.
    Test was dinsdag negatief trouwens

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet het ook niet ricmar...niets zo onvoorspelbaar als een vrouwenlijf.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja maar als ik al niet op ovutesten kan vertrouwen, hoe moet ik dan plannen?? ik hoop dat we nu niet te vroeg zijn geweest en zo alle kansen weer verkeken zijn

Share This Page