2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    krijg je dan geen bloeding tussen door??

Ik kon nooit 2 strippen achter elkaar slikken , werd gewoon ongi (nou wat er op lijkt dan)

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zal 4 weken de pil slikken, dus 1 hele strip en een week van de 2e. Hierna zal ik ongi worden. Althans, dat was de vorige keer zo.

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja leuk!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

Je bent nu denk ik wel begonnen toch? of is je ongi nog niet over?

Wel spannend hè dat je weer begint met de ICSI?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sinds dinsdag aan de pil en ongi is alweer voorbij.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik slikte altijd een half jaar de pil door en dan 1 stopweek en dan weer een half jaar doorslikken. Ik had zo'n hekel aan ongi zijn. Soms in de winter stopte ik wat vaker maar in de zomer zeker niet. Volgens de ha kon dat met deze nieuwe pillen helemaal geen kwaad meer. Heb ook nooit doorbraakbloedingen gehad.

Verder zwaai ik even naar alle meissies en kom ik vertellen dat ik moe moe moe ben en weer op de bank duik. Tot gauw!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zwaai terug, BB. Doe je een beetje rustig aan?

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Helaas liet mijn lichaam zich niet sturen...
    diverse pilsoorten geprobeerd zonder resultaat, zelfs de prikpil gehad, nou toen 1 jaar ongi geweest, daarna nooit meer aan de pil geweest

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jarenlang de pil geslikt en heel af en toe maar doorgeslikt. Dat ging altijd goed.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik hoef ook nooit meer aan de pil... zwanger worden gaat bij ons toch niet zomaar dus dat scheelt , hoef nooit meer die troep te slikken,, werd er chagarijnig van...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil niet aan de pil. Ik wil zwanger worden en ja, heb daar toch de pil even bij nodig.:( We doen niet voor niets ICSI.

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hier hetzelfde.

Had (en heb het nu natuurlijk helemaal) een hekel aan die ongi zeg ..... ik vind het maar een smerige
    bedoening :(

Maar ik slikte niet heel lang achterelkaar de pil door, ik had altijd zo'n gevoel dat dat toch niet goed was (is). Je wordt niet voor niets ongi dacht ik altijd.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon het zal ook wel heel dubbel voelen maar alles voor een beeb meid

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

Wat hebben we er eigenlijk ENORM VEEL voor over hè????

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Helaas moeten we wel..;)

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    ik had ook altijd een hekel aan de pil en de pil ook aan mij volgens mij.
    Het was op den duur zo erg dat ik rare paniekaanvallen kreeg van de pil waardoor ik dus medicijnen moest slikken om die niet meer te krijgen. Toen had ik zoiets van: waar ben ik in godshemelsnaam mee bezig??

Toen ben ik direct gestopt met de pil en het leek wel of ik uit een soort cocon ontwaakte. Voelde me veel happier en had ook veel meer zin in sex. Voelde me echt bevrijd.

Ben uiteindelijk aan de mirenaspiraal gegaan en die beviel uitstekend! Die komt er zo snel mogelijk na de bevalling weer bij mij.
    En dan over een tijdje zal hubbie zich laten helpen. Hij wil nu al een afspraak maken maar dat vind ik toch te snel. Wie weet willen we toch nog ooit voor een derde kindje gaan. Ik kan het me niet voorstellen maar ik kan me ook niet voorstellen hoe ik me voel als de kleine man er strakjes is. Als alles goed gaat natuurlijk.

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hoe gaat het trouwens op de wachtbank? Is er nog voldoende limonade en koekjes?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ben al wel over op thee, limonade is wel wat koud nu, maar die roze koeken zijn oke..;)

Bramtim nog 32 nachtjes zag ik dan weer een mijlpaal... dit komt goed geloof me jullie verdienen het en wie weet gaan jullie nog voor nummer 3 ;)

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    mmmm lekker Bramtim ..... dank je. En ja hoe is het op de wachtbank? De bank die Ricmar heeft gevonden zit goed :p. Met mij gaat het wel goed. Ik heb gelukkig (nog) geen wilde gedachtes ..... ga er gewoon vanuit dat ik ongi word, ik vraag me alleen af welke dag, aangezien ik een laat EI had.

Ik heb gelukkig nooit last gehad van de pil .... had volgens een HA van vroeger een hele zware, maar hij werkte prima bij mij.

Ik zit nu weleens te denken ..... als het idd niet gaat lukken, wat zal ik dan gaan doen. Moet ik dan weer aan de pil? Ik vind dat wel lastig. Ik zal nu niet aan mijn vriend vragen om zich te laten helpen. Hij wordt 40 ..... dus hij kan iig voorlopig nog pappa worden. Ik denk dan, stel dat wij uit elkaar gaan (ligt zeker voor ons beiden niet in de planning hoor!!), of er gebeurt is met mij (even enorm afkloppen nu), dan wil ik dat hij toch nog de mogelijkheid heef om evt. met een ander een kindje te krijgen.

Maar dit zijn allemaal scenario's waar we niet aan moeten denken natuurlijk. We gaan er nog gewoon voor in de hoop dat .......

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Jeetje IS dat zijn wel zware gedachtes inderdaad maar ik kan ze wel begrijpen. MAar zet die nog maar even in de ijskast en blijf nog even lekker op de wachtbank zitten.

Deel Deze Pagina