Ja hoor ik blijf ff zitten waar ik zit ..... en ik hoop heel snel op een andere wachtbank plaats te nemen ..... een die dan 8 maanden duurt i.p.v. 2 weken ..... en dan houd ik een plaatsje vrij voor Rimcar en Timon Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ow en dat mooie roze servies verhuizen we dan gewoon mee naar de 8-maanden-wachtbank Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS we hebben een roze bank met gezellige kussens roze koeken en een roze servies die zijn van ons tot nov/dec oke?? laat die roze wolk maar komen
Voordat ik helemaal bijlees en alles weer vergeet: Kirrebir wat een geweldig mooi ventje zeg, daar mag je absoluut trots op zijn. IS volgens mij is dat een frans hangoor konijn, vriendin van ons heeft er nu een, idd echt een geweldig beest. BB dat scheelt nogal betreft bedragen zeg, misschien toch nog maar eens verder kijken En toen was ik alles alweer vergeten
de pil heb er ook zo'n hekel aan. Vooral de diana 35 meen ik. Werd daar zo chaggie van, dat mijn hubbie op een gegeven ogenblik zei, jij eruit of die pil eruit. Oeps... Daarna heel kort die van dat groene doosje (?) en toen meteen gestopt nu bijna 5 jaar geleden, dus tja ik deel ricmar haar mening. ik heb toch medicijnen nodig om zwanger te raken, dus weet niet of ik er straks weer aanga en anders wat bramtim zegt zo'n spiraal. Maar dat is nog niet dus we zullen het merken
Peuter mag dan wel een uitslaper zijn, wel een vieze!!! Met een poepluier van knieën tot zijn nek. Bah! Ga nu boer zoekt vrouw kijken. Tot later. Kus
Ja Franse hangoor is ook wel eens gezegd en Duitse hangoor. Ik weet iig dat ik 'm gekocht heb als dwerg-hangoor-konijn ...... maar het was zeker geen dwerg Ik weet het nu zeker ..... je hebt ZS-dementie Gaat het goed met je ZJ?? L78 Dan maar vroeg wakker lijkt mij Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ja, liever iets vroeger dan. Vooral zielig voor hem. Lees dat je lekker geshopt hebt van het weekend, leuk joh!! Hoe beviel de acu?
Ja zeker ook zielig voor die kleine man! Ja lekker geshopt en ff lekker drie dagen weggeweest. De acu bevalt tot nu toe nog niet goed. Op het moment van de behandeling voelde ik wel iets gebeuren in mijn lijf/hoofd, maar kan het niet echt benoemen. Na de behandeling was ik zó ontzettend moe, ik kon bijna geen boe of bah zeggen. De prikkert zei 'Een leeg gevoel' en dat klopte ook. Ze zei dat dat normaal is. Na een paar uur was dat gevoel wel weg. Maar nu ben ik sinds woensdag ontzettend moe, echt niet normaal. Een moeheid die ik niet herken. Het lijkt wel alsof ik een paar klappen op mijn ogen heb gehad ..... qua gevoel dan. Ik ga dinsdag weer, maar hoop toch niet dat ik dit dan weer ga krijgen. In de hoop dat dit gevoel dinsdag weg is Ik geef het wel aan natuurlijk. Ook zit ik te twijfelen aan mijn schildklierdosering. Die heb ik zelf een twee/drie weken geleden verhoogd met 6,25 mcg (TSH was 2,nog wat) ..... maar het lijkt mij toch stug dat je van zo'n kleine verhoging, zoveel last hebt. Weet jij trouwens of je ook zo ontzettend moe kan zijn als je teveel hormoon hebt? Had ik bij het starten met een te hoge dosering volgens mij niet .... wel hartkloppingen en andere ellende. En ik zit ook te denken aan mijn longen. Ik heb een hele rare hoest en pijn op mijn rug .... mijn longen. Ben ook snel buiten adem. Dus ik word een beetje heen en weer geslingerd met mijn gedachten wat het nou zal zijn en wat ik moet doen. Ik weet het gewoon ff niet. Wat ik wel weet is dat ik me gewoon lekker wil voelen!!!! Sorry voor mijn geklaag. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Even kort... ik zal in april op die mooie bank zitten en hopelijk sleep ik 'm mee naar de 8 maanden bank.
ja timon dat is ook de bedoeling je schuift bij ons aan en gaat er pas in dec weer vanaf oke?? IS en ik in nov... en dan heb je de laatste weken het bankje zoals het nu lijkt voor je alleen...
oke meiden ik ga richting bed morgen weer op tijd op, morgen komt er iemand van de indicatie commissie voor woning aanpassingen etc voor mijn hubbie..
Timon Tuurlijk sleep jij je naar de 8-maanden-wachtbank ..... dat hebben we bij deze vastgelegd OK? Ricmar Is het vandaag goed gegaan met de indicatie-commissie-persoon? All hoi, hoi Hier Zoals ik gisteren al hebt geklaagd .... nu nog ff een keer. Ik ben nog steeds niet in mijn goede doen. En weet maar niet waar het vandaag komt. Vanochtend ff gebeld met de HA-assistente en gevraagd of ik bloed kan laten prikken voor mijn schildklier. Dat is goed zei ze en dan wordt er nog op veel meer geprikt en ik moet urine inleveren .... nou prima. Ook gevraagd voor een afspraak bij de HA om ff naar mijn longen te laten luisteren .... kan ik gelukkig morgenochtend om 08.10 uur al terecht en dan aansluitend daar bloed prikken. Dus dat is allemaal gelukkig snel geregeld. Morgen om 09.00 uur moet nijntje weer naar de dierenarts. Ze gaan naar zijn gebit kijken. Gebeurd onder narcose en dat vind ik altijd wel eng. Maar als je de andere manier hoort, met een klem zijn bek opensperren wat een nijn natuurlijk niet wil en daardoor in de stres raakt en dan het risico op een hartverlamming. En het komt ook voor dat een nijn zo wild wordt dat zijn kaak breekt op die klem Nee laat maar, dan maar een narcose. En om 13.00 uur ga ik weer naar de prikkert. Nou ik zal haar eerst eens vertellen van die achterlijke vermoeiheid van mij. Ik moet zeggen dat dat vandaag wel wat beter is. Verder nog wat dingen doen/regelen voor het feestje van vriendlief. Vandaag heb ik een paar uurtjes opgenomen om nog een en ander te regelen. Woensdag ook nog een paar uurtjes eerder weg. Ik weet niet of ik nou alles goed op een rijtje heb ...... ga zo maar eens een goed lijstje maken, mijn vriend is aan het werk, dus ik heb alle vrijheid daarvoor. Nou en verder heb ik niets in mezelf te l*llen! Ik ga maar weer naar de roosters van de afzuigkap en de frituurpan ...... heerlijk die vette zooi schoonmaken. X Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS, nu nog aan de schoonmaak? Dapper, hoor. Ik ben gesloopt van 4 uurtjes werken. Gelukkig ben ik morgen vrij.
Succes met je konijn morgen. komt vast wel goed... indicatie is goed gegaan ze gaat advies uit brengen aan de gemeente en geeft daarin aan dat er een scootmobiel moet komen en een traplift en een aanpassing van het toilet..
Meiden, ik kiek nog regelmatig mee hoor... Kwalen volop hier. Moe, blegh-maag, zere borsten, heel veel afscheiding, moe, draaierig, moe, koud. En had ik al gezegd dat ik moe was?... Ik heb vandaag voor het eerst een hele dag gehad dat ik misselijk was. Maar het rare is, dat ik rond etenstijd gewoon honger kreeg Nou ja, alles voor het goede doel zal ik maar zeggen. Ik begin langzaam aan een heel klein beetje vertrouwen te krijgen dat het heel misschien wel eens goed zou kunnen gaan... Morgen is de dag dat het steeds fout ging volgens de berekeningen achteraf. Ik heb gelukkig nog geen dag gehad dat ik minder kwaaltjes had. Maar oh oh wat ben ik nog steeds bang. Ik praat er niet veel over, maar de angst zit er heel diep in. Ook mijn gedachten tollen rond. Wat te doen als het weer niet goed is...dat soort dingen. Maar positief denken, toch? Nu gaat het goed. Als ik het maar vaak genoeg zeg ga ik het heel misschien zelf geloven... Ik reageer misschien niet zo veel nu, maar ik ben erg druk met mezelf. En ik kan niet alle topics allemaal bijhouden, hoe graag ik ook zou willen...
Liesben ik ben blij dat het goed met je gaat, en die kwaaltjes ik wil ze graag met je delen en IS ook wel denk ik dus stuur een beetje HCG naar ons op wij willen wel(waarmee ik niet bedoel dat je niet mag klagen hoor) klaag zoveel je wilt... En ik duim nog steeds en wanneer ging je op vakantie hopelijk voel je je dan iets fitter