BB10 wat leuk dat het nu nog een keer bevestigd is een MEISJE, gefeliciteerd. En natuurlijk is het leuk om dan meteen te gaan shoppen. Ricmar geef de moed niet te snel op, de raarste dingen gebeuren. En hopelijk mogen jullie je snel bij ons aansluiten, we blijven duimen
BB Het is nu dus zeker ..... jullie krijgen een meisje! En alles ziet er goed uit ..... fijn hoor! Is nu bekend wat de oorzaak is van de hematoom?? En kan het nog ergens kwaad voor? Ricmar Balen hè meis dat wachten. Zo herkenbaar wat je schrijft .... dan voel je weer iets, wat je nooit eerder hebt gevoeld, of denkt dat je nooit eerder hebt gevoeld. Ik voel ook nu weer bepaalde dingen, bijv. linkersonder in mijn buik af en toe steken, en ook een ongi-gevoel en deze maand pijnlijke tepels ..... maar als ik goed doordenk dan heb ik dit soort dingen wel vaker gevoeld. Ik hoop ook iedere keer dat ik een paar dagen voor de NOD wat roze bij het afvegen ga zien .... dit had ik nl. bij mijn zwangerschappen, weet niet bij allemaal, maar zeker bij een aantal. Helaas ..... wachten is het enige wat we kunnen doen. Sterkte! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ricmar, hoe is het niet met jou? De steken maken je vast gek. BB, wat gaaf om nu echt te weten dat jullie een meisje krijgen. Zj, we gaan zeker bij jullie aansluiten. Hier weer een werkdagje achter de rug. Ik heb de 4 uur volgemaakt, maar was dan ook echt op. Het was fijn dat hij ook aan me zag dat het meer dan genoeg was. Ik heb een goed gesprek met leidinggevende gehad. Hij kan de reïntegratie-uren niet zomaar aanpassen, dus maandag met de verzuimbegeleider bellen. Toch apart dat een collega zegt dat ik maar moet proberen die drempel mbt vermoeidheid over te stappen, terwijl ik net ervoor heb verteld hoe ik me deze week voel. Ik laat het maar los...
Hallo de steken zijn er nog en duizeligheid moe, honger maar ook weer niet zeg maar... urine ruikt sterk (heb genoeg gedronken) en heb nog steeds gasbuikje haha. We moeten het afwachten en Timon je collega heeft makkelijk praten, luister alleen naar je zelf!!
Ik hoop op positief, voor al de steekjes vind ik vreemd.. maar nog een paar dagen dan hebben we duidelijkheid. maar als ik op roze mag dan houdt ik je aan je hand vast en sleep ik je snel mee... IS hoe is het met jou??
IS en Timon ik weet niet goed hoe ik het hier neer moet zetten,Ik heb vanmorgen positief getest.... Hopelijk mogen jullie me snel volgen....
Ow vet!! Ik denk even snel bijlezen en plop in het laatste berichtje. Tranen rollen hier, kippenvel all over. (geen grapje) Gefeliciteerd!! en ja ik hoop ook echt dat IS en Timon met je meemogen op de 8 maanden wachtbank.
IS: ja ik voel me nog steeds goed. Eigenlijk voel ik me zelfs super nu. Lichamelijk heb ik echt een droomzwangerschap (oke, ik doe natuurlijk helemaal niks dus het lijf kan ook niet echt protesteren natuurlijk) en het moeilijkste geestelijke hebben we ook wel gehad. Al blijf ik natuurlijk wel benieuwd naar de emoties na de bevalling en haal ik echt pas opgelucht adem als een levend kindje met ons mee in de maxi cosi naar huis mag. Wat een gedoe zeg met al je medicatie. Snap dat je liever geen ventolin gebruikt. Oh lees net dat het wel mag. En hoe zat het nu met de HB? Timon: fijn dat je leidinggevende goed ingeschat heeft dat het net iets te veel voor je is. En tja die collega.......1...2....3.....4.....5.....6.....7.....8.....9.....10.......let goooooooo. (Wel vreselijk irritant) BB10: Its a girl en nu helemaal zeker! Shoppen kan beginnen. Nu hopen dat de bloeduitstorting jullie verder ook gewoon met rust laat. Voor de rest een dikke knuffel.
Mèn wat moet jij een geduld gehad hebben maar nu eindelijk met dit resultaat....helemaal geweldig!!!! Oh meis ik ben zooooo blij voor jullie! Hoe reageerde je hubbie? Grijp Timon en IS bij de hand en sleep ze maar snel mee die roze wolk op! JOEHHHHOEOOEEEOEOEOEE!!!!
we zijn superblij en trots,, we did it!! en de test is geen twijfel en dat 2 dagen voor NOD, zo heb ik ze de vorige keren niet gehad na NOD.. nu nog een keer een digitale en maandag internist bellen ivm schildklier
ZWANGER ...... GEFELICITEERD!!! Meis wat fantastisch zeg. Ik ga enorm voor je duimen dat het allemaal goed gaat. En je hoeft je toch niet te verontschuldigen Ricmar (overigens wel ontzettend lief dat je het zo zegt!!) ..... dit is toch precies de bedoeling en het doel van ons allemaal!! En ik hoop uiteraard dat Timon en ik jou gaan volgen. Van Timon ben ik eigenlijk wel overtuigd dat dat gaat gebeuren, maar van mezelf helaas niet, maar dat neemt niet weg dat ik (+ vriend) mijn (ons) best doe(n). Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
En natuurlijk de aangepaste lijst!! BB10 (36) . . sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + VMK in 2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed na 22 rondes eindelijk (weer) ZWANGER van een meisje! uitgerekend ca. 21-07-2011 BEG (28 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. na MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger en in september 2010 bevallen van een dochter! Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman; genezen 09/2009 > ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ > ZWANGER! uitgerekend 25-04-2011 (bijna verwijdering primaire cerclage) Hope&Faith82 (27) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste nog ?? kilo te gaan voor hulp bij de gyn I S (44) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 1e spontane ZS en MA > beland in MMM > na 10 IUI's en nog eens 4 MA/MK met MMM moeten stoppen van ZH vanwege leeftijd > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... na MA 10-2009 + weghalen Asherman, verkleving op 19-02-2011 bevallen van zoon Benjamin! L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e na 4 MK en medicijn voor schildklier op 12-12-2010 bevallen van dochter Tess! Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 5 helaas mislukt, nu nog 3 Eskimootjes over Liesben (39 ) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, > 19/01 1e IUI > resultaat: ZWANGER! uitgerekend ca. 19-10-2011 Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D > nieuwe donor gevonden, spannende tijden breken weer aan > 06-03-2011 - 2 dgn voor NOD - positief getest, dus ZWANGER! uitgerekend ca. 15-11-2011 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MMM 01/2009 + operatie + vele IUI'S + IVF nu eindelijk ZWANGER! uitgerekend 24-08-2011 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > na TP cryo direct ZWANGER! uitgerekend ca. 21-08-2011 Timon (35) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > na ICSI 1 VMK, terugplaatsing Eskimo helaas zonder resultaat > ICSI 2 > maart/april 2011 ZJ84 . ... sinds 04/2006 voor 1e .. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MM > MK 11/2009, 04&05/2010 > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken en nu toch eindelijk (weer) ZWANGER! uitgerekend ca. 08-08-2011 Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS, wij gaan samen door naar de roze wolk!!! Hoe graag ik ook wil, ik sleep je heel graag mee naar het einde van het jaar. Ricmar, je hebt op een mooi tijdstip getest en wat issie duidelijk! Voor zo'n resultaat ga ik vrijdag weer met de deca aan de slag. Hopelijk volg ik je een maandje later, letterlijk in telling. Het is zo lief dat je aan ons denkt. Ga jij binnenkort maar flink wat hcg voor IS en mij strooien. Bramtim, heerlijk hoe jij de zwangerschap mag ervaren. Ik zie deze maand enorm veel zwangerschappen in 'mijn' topics. Zo heerlijk! Zit de lente in de lucht?
Ja en dan te bedenken dat innesteling ws laat was gezien het late dipje in mijn kaartje Maar we wachten af.. ik kom snel wat strooien als ik meer te delen heb Nu voorzichtig HCG HCG