2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    |Sjips dat was verre van de afspraak.
    Maak je over die houdbaarheidsdatum geen zorgen. Ik heb heeeeeeel wat bakjes en zakjes voor je ingevroren dus die zijn oneindig geldig.

Knuf

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

Dat is lief van je meis! Ik hoop dat ze snel ontdooid kunnen worden ;)

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    #1163 I S, 8 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
    Timon
    Goed zo dat je uren teruggebracht worden ..... begrijp me goed, ik ben natuurlijk niet blij dat je het nog niet aankan, maar fijn dat er wat mee gedaan wordt ..... je snapt me wel ;)

Hier
    Ach het was zo leuk geweest als ik mijn vriend afgelopen weekend een ontzettend mooi verjaardagscadeautje had kunnen geven ..... een positieve ZS-test, maar helaas was dat dus niet zo.
    Het was wel een leuk feest zaterdag. We hadden een bups mensen uitgenodigd, waarvan er een aantal niet konden, dus zouden er uiteindelijk zo'n 15 man komen. Maarrrr wat vriendlief niet wist was dat ik nog ca.15 man had uitgenodigd. Ik was al weken met vanalles en nog wat bezig. Het thema was Oud Hollands. Oud vanwege vriendlief zijn 40 jaar (zei zij die 44 is :p) en Hollands vanwege de hapjes. Vriendlief is uit 1971, dus ik heb allemaal hapjes (o.a. een egel: halve kool met daaromheen alu-folie en daarin sate-stokken met kaas, knakworstje, augurk, zilverui, ananas, gelderse worst, etc. :)) uit de jaren 70 gemaakt. Ook allerlei snoep gekocht uit die tijd en in een grote houten bak gedaan met daarin dus schuimblokken, trekdrop, bepaalde lolly's, dropveters, Beertjes zwart/wit, en nog veel meer specifiek snoep. Was erg leuk. Ook CD gekocht met muziek uit de jaren 70.
    Op een gegeven moment ging ik de kamer een beetje verbouwen en mijn vriend snapte er niets van. Toen kwam er nog een statafel met strechrok die ik had gehuurd. Je zag 'm maar kijken en denken. Ik had uiteraard versieringen met 40 jaar. Alles in de kleuren blauw/wit, want ik had een Hollands-Delfts-Blauw-tafelkleed, -servetten, -bordjes, -bekertjes, etc.. Ik ben nogal van de kleuren, dus alles moet matchen ;)
    Ik had 4 zakjes met allemaal kleine glimmende 40-jes gekocht, zoals je ook sterretjes, etc. hebt. Kunnen jullie je een voorstelling maken? Anyway, hierin zaten de kleurtjes rood, zilver, blauw (die waren dus goed) maar ook oranje, groen, roze. Die laatste heb ik er dus allemaal tussen uitgevist (was best een klus) ..... beetje
    obsessief :). Ook de 40 kaarsjes op de taart (die ook een verrassing was) kleurde bij alles :D Ach ik denk altijd maar, zolang een ander geen last heeft van mijn obsessie, wat maakt het dan uit ..... toch!? ;)

Vriendlief was erg verbaasd dat hij allemaal mensen zag die hij niet had verwacht. Hij vond het erg leuk dat ik het had geregeld ..... het was een geslaagde party.

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Klinkt als een erg leuk feest IS ( en je bent niet obsessief hoor;))
    Wel jammer van het verjaardagscadeau wat wij jullie allemaal zo gegund hadden.

5. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    IS wat balen, was idd niet de afspraak. Wel een heel leuk idee zo'n feestje zeg, mijn man wordt in jullie ook 40 en dat wil ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Wel gaan we het feestje iets eerder geven, want dan moet ik nog maar 4 weken en dan vind ik het wel iets te worden.

Ook vandaag nog in het ziekenhuis geweest, had met carnaval tijdens een groot festival een flinke elleboog in mijn buik gekregen (bij de baby) en bleef hier last van houden, dus toch maar het ziekenhuis gebeld en moest toen meteen komen. Bloedprikken, voelen, hartje luisteren en een echo, maar alles was gelukkig goed. Maar ik schrok wel, dacht oh die gaan ff kijken, maar sta daar nooit al te goed bij stil denk ik. Mag gelukkig vrijdag toch ook nog een keer komen, ze wilde mij toch extra onder controle houden, omdat ik gisteren ook een beetje bruin verloor. En vrijdag gaat mijn moeder mee, dus zou het wel jammer hebben gevonden als het niet door was gegaan.
    maar de opluchting was toch wel groot toen ik hoorde dat alles goed was.
    Mijn baarmoeder lag nu 2 vingers boven mijn navel dus al best hoog en het kind is echt mega bewegelijk, de gyn werd er gek van. Wilde telkens zeggen hier zie je en dan kon hij alweer stoppen, was het alweer weg, maarja aardje naar zijn moeder denk ik.

Nou een heel verhaal, maar wilde het ook ff kwijt

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    ZJ
    Wat zal je geschrokken zijn van de elleboog en later dat het ZH zei 'Kom maar even langs'. Wel goed dat ze alles hebben gecontroleerd en wat fijn dat alles goed is.
    En vrijdag gelukkig ook nog een echo ..... wat zal je moeder dat leuk vinden zeg.

En als antwoord op jouw onderschrift/handtekening ...... dit is 'm hoor DE PLAKBEEB :). Hebben ze trouwens al kunnen zien of het een jongens-baby of meisjes-baby :p is? Of kijken ze daar vrijdag naar?
    En gaan jullie nog een 3- of 4-D echo laten maken?

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja moet mijn onderschrift maar eens wijzigen ja. Maar dat was idd schrikken, dacht bel ff en dan hoor ik wel wat ik moet doen. Maar dat je dan direct moet komen is wel ff andere koek, heb er ruim 2 uur gezeten.

3d/4d echo gaan we niet doen, vind het erg veel geld en daarna kijk je er niet meer naar (ik in ieder geval). Vrijdag is de gewone controle over 2 weken heb ik de 20 weken echo. Maar daar gaat niet gekeken worden naar een geslacht wil het niet weten en mijn hubbie ook niet dus, jullie moeten echt nog ruim 20 weken geduld hebben.

Gaf het wel aan bij de gyn dat mijn moeder mee komt, zijn reactie dan gaan we er een extra mooie duidelijke echo van maken, wel leuk he...

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh ZJ dat is dan toch schrikken he. Ik ken het. Ik vond het wel fijn dat ze meteen actie ondernamen en ik had meteen het gevoel serieus genomen te worden.
    Maar jouw buik moet nu groter zijn dan die van mij want mijn bm komt tot mijn navel en ligt prima op schema. En hier ook een zeer druk beebje. De gyn moest er vandaag om lachen omdat we alleen maar gestommel hoorde en geen hartje. Ze was zo druk aan het bewegen.

9. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja buik, begint langzaam te komen. Maar ik vond het ook al erg hoog ja. Maar ik vond het ook fijn hoor dat ik meteen serieus werd genomen, maar schrok er wel van.
    Bij mij idd ook heel veel gestommel en dan had de co het hartje en dan was het alweer weg echt heel grappig.
    Gyn zei er niets over dat mijn buik te groot of te klein was, kind vond ik wel heel groot paste nog maar net op het hele schermpje, dus weet niet, merken het wel he. Zal het vrijdag nog eens vragen.

Hoe gaat het nu met jou bb, helemaal gerustgesteld nu of toch nog steeds een beetje vreemd

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    ha ha ZJ je hebt echt direct jouw onderschrift gewijzigd ..... maar daarvoor zei ik het niet hoor!!

Leuk dat jullie het geslacht een verrassing willen houden en pas bij/na de bevalling weten wat het is. Dat hoor je bijna niet meer.

En wat betreft 3D/4D, daar heb je ook eigenlijk wel gelijk in ..... en zeker als je al van jezelf weet dat je er toch niet echt veel meer naar gaat kijken, dan kan je het beter niet doen.

Dus vrijdag een echo, bij 20 weken een echo en dan volgt er toch nog 1, dat is toch laatst afgesproken in de Kamer. Of duurt dat weer een aantal jaar voordat dat daadwerkelijk kan??

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Ach wat zal ik er van zeggen. Het feit dat de placenta een stukje heeft losgelaten vind ik geen fijn idee want wat een keer gebeurt kan nog een keer gebeuren denk ik dan. Aan de andere kant word ik goed in de gaten gehouden en heb ik geen bloedverlies meer gehad. En dat geeft wel vertrouwen. Ik til geen zware dingen meer en denk niet meer dat ik me aanstel als ik dingen niet meer doe of wil doen. Ik kies voor mezelf en mijn kind (al is dat soms wel moeilijk)

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedzo bb, dat is het allerbelangrijkste.

IS tja wij willen het gewoon niet weten, idd een leuke verrassing

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    En IS een tweede, wil het niet als het weer zoveel jaar zou duren, wil niet weer die mmm in.
    Echo's vandaag te horen gekregen dat ik nu idd meer in de gaten zal worden gehouden. En eindelijk uitleg gekregen over hoe en wat nu begeleiding inhoudt bij de gyn. En als ik het goed heb begrepen houdt dat dadelijk in eigenlijk elke 4 weken een echo en naar het einde toe om de 2 weken. Dus ben benieuwd of ik het goed heb begrepen...

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ricmar, van harte lieverd! Ik snapte even niet of de knaltest nu over een ovulatie- of zwangerschapstest ging, maar aan je banner te zien over dat laatste. Das mooi, laat het kleintje goed blijven plakken. Het is jullie van harte gegund.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je L78 het ging idd over een zw test, ben nog wel bang en onzeker elk steekje maakt me meer onzeker..
    en vandaag bv geen pijnlijk boobs,, nou dan heb ik de angst hoog zitten

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wow, wat super!
    Elke dag kan je weer andere symptomen hebben he.

Probeer er toch van te genieten.

Dikke knuf!!!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Weet iemand waarom BB ineens niet meer actief is???

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het verder met iedereen?

Hier afgelopen tijd druk bezig geweest met een ziek kind, buikgriep en zware benauwdheid, ze krijgt nu 2 soorten pufjes elke dag.
    Maandag afspraak bij de longarts.
    Dinsdag afspraak bij de helmenboer.

Ga nu nog even terug lezen!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    BB heeft een andere naam ivm herkenning.

BEG, heftige tijd heb jij gehad. Krijgt je kleintje een helmpje aangemeten?

Gisteren op het werk heb ik best veel gedaan en was met 3 uur best op. Omdat ik naar huis ben gegaan ben ik goed te pas. Dit is waar ik naar op zoek was! Mijn grens en erna nog goed te pas. Heerlijk!!!

Ook ben ik gisteren aan de deca gegaan. Manlief mocht darten en het ging goed!!!:D

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    yep kleintje krijgt een helmpje!

Deel Deze Pagina