hoe voel je je nu Bramtim, gaat alles al weer een beetje beter. En geen pijn meer. Dankjewel in iedergeval voor het duimen en je weet het als het raak is dan weet je het
even ego. Enkelen van julie kennen me nog wel, dus even een update. Omdat we in deze regio geen ziekenhuis konden vinden die wilde werken met eigen donor en versdonor zaad(of een redelijke wachtlijst had), gaan we het zelf doen. We hebben een eigen donor, erg lief dat mensen anderen willen helpen als het allemaal niet vanzelf gaat. Helaas blijft het voor mannetje lastig om "contact"te hebben met de donor, hij is erg bang voor herkenning. Ik kan me dat voorstellen en ik reis nu zelf richting donor. Gelukkig is het niet te ver en ik kan bij thuiskomst zelf insemineren , of het als nog samen met mannetje doen. Dit voelt voor iedereen prettig en we gaan dan ook voor een beeb in 2011 en we hopen stiekum op een zwangerschap voor eind dit jaar. (oke ik weet het erg snel gedacht, maar je mag wensen hebben toch? Ik wacht nu op ongi en dan gaan we starten, Morgen komen ovutesten met de post... deze week starten met tempen... Ik ben weer terug. sorry voor het ego bericht
Ga weg truttebol dat je sorry zegt voor je ego bericht. Ik heb er van gesmuld!! Prachtig dat er weer een vervolg is en ik duim voor een posi test en plakbeeb op zijn laatst 31-12-2010!!
hoe het met mij gaat. Pijn valt me mee die is er eigenlijk niet. Alleen de plek van die &^$^#^-ruggenprik is lastig. Net of je een mega blauwe plek hebt op een plek waar je eigenlijk continu steunt. Maar vandaag ging al wat beter. Liggen gaat goed en een beetje doen in huis gaat ook. Alleen zitten is onprettig, voel ik meteen een druk in mijn bm. Psychisch is het wel belastend. ben dol op mijn werk maar ik merk dat het toch allemaal een heel stuk serieuzer is als ik me vooraf bedacht had. Zit dus heel erg in tweestrijd en neig er steeds meer naar om voor mezelf te kiezen. Heb gevraagd om zsm een gesprek te plannen met de bedrijfsarts want denk dat fulltime me echt niet meer gaat lukken. heb gewoon nul vertrouwen in mijn lijf en doe liever te weinig als te veel. Ik zag dat er wel al een vacature uitstaat voor mijn vervanging en hoop dat er een geschikte kandidaat tussen zit. Hoop snel mijn draai in mijn nieuwe lijf gevonden te hebben en de touwtjes laten vieren. Maar moet eerst nog een paar drempeltjes over.
bramtim ik denk dat niemand je het kwalijk neemt als je nu voor jezelf en beeb kiest. van mij krijg je gelijk. het is te kostbaar!!!
Ricmar wat fijn om te lezen dat jullie nu toch een manier hebben gevonden om door te gaan. Hopelijk mag het snel lukken. Bramtim je moet voor jezelf kiezen, jullie kindje gaat nu echt voor hoor. Op je werk zullen ze dit echt wel begrijpen. Doe rustig aan en kijk wanneer jij erweer aan toe bent, niet eerder!
ZJ spannend meis. Ik had ook al van die positieve berichten van miojn peur gekregen. Ik hoop echt dat je in het weekend een posi test in handen hebt. Ricmar, wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie er weer voor kunnen gaan. Ik snap wel waar je mannetje moeite mee heeft maar als hij jullie kleine pukje in zijn armen houdt dan is dat allemaal vergeten. Bramtim, denk je alsjeblieft aan jezelf meis. Dit is een emotionele tijd en het gaat om iets heel kostbaars dat hoeven wij je niet te vertellen. Kies maar lekker voor jezelf en doe waar jij je goed bij voelt dat is ook het beste voor jouw puk! Timon hoe is ie nu?? Meiden ik heb voor jullie allemaal een kaarsje aangestoken in de grote kerk in Maastricht! Dat al jullie wensen uit mogen komen!
Lief van je BB! Hoop dat t kaarsje ook voor jou effect heeft! Timon, hoe gaat het? Lukt t om afleiding te zoeken? ZJ, wat een positieve geluiden meis. Ik vind het helemaal spannend, krijg ook 'n btje kriebels er van. Wordt tijd voor een roze golf en ik ruik kansen. Ricmar, wat ontzettend fijn voor jullie dat er nu weer wat gebeurt. Heerlijk, hoop zo dat je dromen eindelijk waar worden. En dan lieve Bramtim, wat goed dat je voor jezelf wil kiezen.
Ik was nog nt klaar, mr het lukte ff niet om op telefoon nr einde bericht te komen. Bramtim, ik hoop zo dat wat rust je goed doet en dat je langzaam weer vertrouwen in je lijf krijgt. Hier is mijn verlof ingegaan. Vandaag laatste dag gewerkt, fijn in t zonnetje gezet door mijn collega's, goed kunnen overdragen en nu dus verlof. Ga daar heerlijk van genieten, gaat plotseling wel heel snel hoor! Lies, nog ff en dan weet jij ook weer meer. Heb je een goed gevoel? Dikke knuffels voor jullie allemaal!
Bramtim, fijn dat het vandaag beter gaat. Het is goed om voor jezelf te kiezen. Jullie zijn nu het meest belangrijk. Is die vacature in overleg met jou gegaan? L78, leuke dingen... nog 3 dagen werken! Ergens zie ik ertegen op. Beetje veel in deze wachtweek. Kleppen doe ik hier wel. Zj, geweldig nieuws! Mijn duimen blijven draaien dat ze gelijk hebben. Ricmar, ook jij mag hier spuien zonder er excuses te maken. Wat een spannende, maar mooie stap gaan jullie zetten! Ik ben zooooo benieuwd hoe dit zal verlopen. Hou je ons op de hoogte? BB, je bent zo'n schatje. Hoe is het met jou? Vandaag gewerkt en mijn collega's laten sjouwen. Klinkt heel gek, want het is zo normaal dat ik zelf aan de sjouw ben. Toch heb ik er profijt van, want ik kan nu nog op mijn benen staan. Ik voel kriebels in mijn buik en nu iets wat druk in mijn onderbuik.
Wanneer mag je testen? Zal vast in je onderschrift staan maar die kan ik nu niet zien Ik wacht op mijn ei. Wsl zondag of maandag denk ik. edit, 2 nov lees ik nu. Das al snel....maar het zal jou wel veel te lang duren Duim duim duim duim!
BB10 vroeg of niet vroeg, vanaf je positest zit je op een roze wolk en het doet pijn als je er hard afvalt. Hopelijk mag je snel weer op roze. We kunnen nu weer gelijk op met de spanning?
L78, geniet van je verlof en maak jezelf neit gek met alles wat nog moet gebeuren. BB, ik zou nu zo willen testen. Durf alleen nog niet.
timon het lijkt me ook nog wat vroeg om te testen al snap ik je spanning.. probeer te wachten tot zondag...