2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoelang zal ze die waarschijnlijk moeten dragen?

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Waarschijnlijk een half jaar.
    We hebben een doorverwijziging gekregen van de kinderarts.
    Dinsdag de eerste afspraak.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat spannend!!!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Yep, ene kant beetje zielig, hoop niet dat het van de zomer heel heet wordt. Maar ja, over een half jaartje heeft ze wel een mooi rond bolletje!

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    En die helmpjes kunnen ze echt super mooi maken vind ik.
    wel balen dat het inderdaad een warmere periode zal worden.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb wel al gehoord van andere ouders, dat je wel voorbereid moet zijn dat mensen anders naar je kind gaan kijken en denken dat ze niet helemaal honderd is.

Mijn kind kennende, zal ze ook nog dan even flink gaan scheel kijken en kwijlen hahah.

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Oh dat geloof ik best dat andere mensen niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Jammer dan moet je maar denken. Jij weet beter.

Al vind ik het inderdaad een optie om je kindje op commando aan te leren om te kwijlen en scheel te kijken haha.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nee, die optie zou ik niet in mijn hoofd halen. Laat de mensen maar lekker denken. Over een half jaar heeft jouw kleintje een mooi bolletje.

Bramtim, dat de cerclage eruit mag komt echt dichtbij... :D

9. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    BB
    Niet meer actief!! Maar ik begrijp van Timon dat ze van naam is veranderd.

BEG
    Jeetje wat naar dat de kleine zich zo rot voelt. Maandag longarts zelfs! En dan een helmpje: een kleintje van vrienden van ons heeft het ook en hij heeft er nauwelijks last van. En laat iedereen lekker denken wat ze willen ...... niks van aantrekken, maar dat doe jij denk ik ook niet zo snel toch?!
    Iig succes en sterkte met je kleine meid.
    Hoe voel je jezelf??

Bramtim
    Nog minder dan 3 weken totdat de cerclage eruit mag ..... jeetje meis wat is dat voor mijn gevoel toch allemaal snel gegaan, misschien voor jou minder snel. En het gaat allemaal goed toch?

Kirrebir
    Ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat? Ik hoop dat het allemaal goed is met de kleine Benjamin en dat het ook goed gaat met jou.
    Als je weer zin en puf hebt hoor ik graag hoe het allemaal gaat.

Liesben
    Jij gaat denk ik nu bijna op vakantie toch? En hoe gaat het met je?

Ricmar
    Hoe is het met jou?

Timon
    Aan de DECA, wat is dat precies. Geen hormonen toch, want hierna ga je Gonal prikken.
    Fijn dat de 3 uurtjes zo goed gingen!

ZJ
    Hoe was het gisteren met de echo. Zag jullie druktemaker er nog steeds goed uit?? En was hij/zij nu iets rustiger?

Ik wens jullie een fijne avond.

Doei
    XX

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi meisjes,

Lies gaat indd bijna op vakantie, maandag om precies te zijn.
    Maar vandaag heb ik een enorme dipdag, ben heel onzeker. Kl*tehormonen ook. Sinds twee dagen eigenlijk nauwelijks misselijk, borsten lijken wat minder gevoelig..Et voila, het perfecte scenario om Lies in de hoogste boom te krijgen.

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ach meisje, ja ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. En nu kan ik wel gaan zeggen, maak je geen zorgen, het komt allemaal goed, maar daar heb je ook niets aan. Het enige dat ik kan zeggen is, dat je niet elke dag hetzelfde hoeft te voelen, dat dat normaal is. Maar ik begrijp heel goed, dat je graag - hoe vervelend ze ook kunnen zijn - alle ZS-kwalen wilt voelen, het liefst zo erg mogelijk. Is toch een soort van geruststelling.
    En wat ik kan doen is je een dikke knuffel geven.
    En ik wens je een ontzettend mooie, zonnige, heerlijke vakantie toe. Ga lekker genieten met Liesben-man. Relax en kom lekker uitgerust terug.
    Hoe snel na je terugkomst heb je de echo??

Kusssss

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames met mij gaat het goed

BEG spannende tijd voor jullie...

Timon nog even dan mag je er weer voor gaan

Bram tim het gaat nu echt snel... pff tijd vliegt

liesben dikke knuffel voor je onzekerheid ,,, fijne vakantie en het komt wel goed schatje (schuift roosvice naar je toe)

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor Liesben en de anderen ook natuurlijk :D

Nee ik trek me het niet zo snel aan, maar hoorde van mijn collega (zijn dochtertje heeft een helmpje), dat ze in de supermarkt waren, en een kindje zei 'oh die baby heeft een helm op', dat zijn vader zei 'ja dat kindje is niet helemaal goed' (en nog best wel hardop ook!)

Dan zou ik er wel op reageren hoor!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, ik heb toch ergens gelezen dat BB ivm herkenning een ander naam zou krijgen. Of ben ik nu zooo in de war?

Liesben, kan je voor je gaat geen echo krijgen? Hoe dan ook hoop ik dat je een erg fijne vakantie zal hebben. Dikke knuffel!

BEG, ik zie je al als een feeks op zo'n vader duiken. 'Wat zei jij over mijn kind?????:x' :D:D:D

Ik ben benieuwd naar de echo van ZJ.

IS, hoe is het met jou? Je reageert altijd zo lief op iedereen.

Wat doet deca? (knippen/plakken)
    Decapeptyl is een hormoon met een eiwitstructuur dat in de hersenen de hypofyse (een orgaantje bij de hersenen) aanstuurt. Decapeptyl werkt net als gonadoreline op het niveau van de hypofyse. Het medicijn onderdrukt de eigen hormoonactiviteit, zodat het lichaam zelf vrijwel geen invloed meer heeft op het aanmaken van eiblaasjes. Dit wordt in een latere fase door middel van een ander hormoon (Gonal-F) geregeld.

Hier is het lekker rustig. Vanmiddag ga ik even kijken bij een kleine spirituele beurs in het centrum en vanavond gaan we uiteten. Naar een griek om een beetje de start van deze nieuwe ronde te vieren.;)

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Timon: veel plezier met je ronde-feestje vanavond. Hoe laat en waar word ik precies verwacht LOL

Vier graag met je mee deze ronde. De laatste ronde okey?

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga ervan uit dat deze ronde absoluut gaat slagen, dus de laatste zal zijn.;)

17. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daar ben ik weer,
    mijn echo was helemaal goed, alles was goed gegroeid en zat erop en aan. Mijn moeder was voor het eerst mee en die was echt zo enthousiast, dat de gyn het nog extra uit ging leggen echt heel erg leuk.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat gaaf, Zj. Nu had je de kleine langer op het scherm dankzij je moeder. :D

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liesben, lees het nu pas, mijn computer geeft niet alles aan. Maar probeer nu eerst te gaan genieten van je vakantie en daarna de echo. Maar volgens mij had ik dat ook rond die tijd dat het allemaal minder werd.

Ja was toch wel fijn idd dat we nu eindelijk meer uitleg kregen. Volgende week alweer de 20 weken echo, vind het toch wel spannend hoor, moet ik zeggen

20. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    BeG ik zou ook lekker voor de welzijn van mijn kindje kiezen hoor, laat die andere maar denken. Jij krijgt er een nog mooier kindje van, dus pech aan al die andere

Deel Deze Pagina