2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zj, ik voel me nu juist beter nu ik geen hoofdpijn meer heb en langer heb kunnen slapen dan de afgelopen 2 weken. Ik werd steeds na zo'n 6/7 uur wakker. Dat was te weinig.

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oeps verkeerd begrepen sorry :)

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha, kan gebeuren! ;)

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ladouce
    Leuk dat je hier ook heel even was ..... ben wel benieuwd of er al nieuwe ontwikkelingen (onderzoeken) zijn bij jou.

Liesben
    Kan je je al wat meer ontspannen??

Sloppy
    Dat is lang geleden zeg. En ja hoor je staat nog op de lijst. Als je zin hebt ben je hier van harte welkom om te kletsen hoor.
    Wat naar om te horen dat je zo ziek bent geweest .... je zegt HG .... maar dat zegt mij niets. Gelukkig dat het weer beter gaat, hopelijk blijft dat zo.
    Bijna 20 weken zeg!

Timon
    Hoe gaat het met prikken? En wanneer is de eerste FM.

Ja waarom is haptonomie niets voor mij ..... de ervaring die ik dus een paar maanden geleden had was wel prima, maar dat is meer als ik daar ben. Zodra ik daar de deur uit loop, dan lukt het mij om de een of andere manier niet om daar nog iets mee te doen, vergeet het ook gewoon :D

ZJ
    Pas met Utrogestan 3 dagen na eisprong beginnen :(
    Ik ben er tijdens de IUI altijd op de dag van de inseminatie mee begonnen. Elders op het topic heb ik ook van niemand gehoord dat je pas 3 dagen na EI moet beginnen. Is dit recentelijk veranderd dan? Of misschien moest het bij jou 3 dagen na EI ..... jij had (hebt) toch Progesteron-tekort? Heb jij tot 12 weken Progesteron gebruikt?

Ik heb gekeken naar het kamertje .... leuk zeg dat het jouw eigen kamertje van vroeger is.
    Lees in dat topic dat je bezig bent met een HBO opleiding ... pittig hoor en dan ook fulltime werken en zwanger. Wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi IS!
    Ja hoor, ontspannen gaat best goed nu. Natuurlijk, alle onzekerheid is niet in één keer weg, maar na een goede echo heb ik er toch wel vertrouwen in. Straks naar de verloskundige, kraamzorg is al aangevraagd en ik heb al 1 pakje kado gehad. Zo superlief!

6. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Fijn om te horen dat je je al wat beter kan ontspannen ..... en tuurlijk blijft er altijd wat spanning zitten. Zou gekker zijn als dat niet zo zou zijn toch? :D

Je blijft dus niet bij de gyn onder controle? Wanneer ga je voor het eerst naar de VK?

Wat leuk al een cadeautje. De eerste van velen! :)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vanavond bij de verloskundige geweest, en het hartje weer gehoord! 160 slagen per minuut, wow! :D:D:D

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben wat een goed nieuws!! nu gaan genieten hoor...

all zwaaiii

9. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is ben bezig met de leraren opleiding nl, ben al docent basisonderwijs en mbo, maar werk nu op een vmbo en daar is mijn bevoegdheid niet geldig.
    Utrogestan was zo volgens nieuw advies van de producent, ware ze door nieuwe onderzoeken achter gekomen, anders zou je de fabrikant moeten bellen.
    Ja leuk hè mijn eigen oude kamertje :)

10. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    OMG na een lange tijd hier niet geweest te zijn meteen op de eerst pagina die ik bekijk 2 nieuwe zwangeren
    GEFELICITEERD RICMAR!!!!! EN LIESBEN!!
    (sorry als ik er meer nieuwe zwangeren over het hoofd gezien heb, ik heb namelijk de eerder verstuurde berichten niet gelezen..)

11. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Liesben ..... je schreef wel straks en ik dacht toen 'echt straks?' .... nee ze zal wel met straks over een paar weken bedoelen, maar het was dus wel degelijk echt straks. Weer een mooie bevestiging Liesben.
    Ik wil zo graag jouw voorbeeld volgen.

ZJ
    MBO is hoger dan VMBO, maar dan gelden je MBO-papieren niet op een VMBO school ..... in eerste instantie denk ik dan dat is ook gek, maar ja dat zal te simpel gedacht zijn van mij. Het les geven op beide scholen zal erg verschillen met elkaar.
    Wat voor HBO-studie doet jouw partner? Wat een studiebollen zijn jullie zeg :) Heb altijd veel respect voor mensen die nog naast hun werk studeren.

H&F
    Ja ook weer eens hier ..... maar wel hééééél snel.
    Gaat het goed met je? En nog steeds geen oproep gehad van het ZH ..... duurt wel erg lang hè?
    Lukt het lijnen nog een beetje? Bij mij was het gestagneerd (en zelfs weer wat aangekomen :)), maar inmiddels zijn we (doe het samen met partner) weer goed bezig.

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    IS, vrijdag 1 april heb ik de fm. Vermoedelijk zondag of maandag nog eentje en dan de punctie.
    De naalden gingen vandaag niet op fijne plekken erin. De deca heb ik zelfs elders laten zetten. Ik lijk deze 2 dagen steeds op spiertjes in mijn buik uit te komen (jee, ik had er toch vet zitten??) waardoor het spuiten erg pijnlijk is. Het vooruitzicht is nog 5, heel misschien 6, dagen deze 2 'vrienden' gebruiken en dan de pregnyl. Ik kijk er nu al naar uit.

Hihi, ik mocht het eerste half uur na de spuiten tegen manlief aan liggen. Momenteel is meer lastig, omdat ik hem dan steeds meer ga plagen en dus irriteren. We geven de gonal de schuld.
    Oja, ik heb me vanavond heel erg gedragen.:D

Sloppy, wat ga jij hard. Alweer bijna 20 weken!

Liesben, handig dat de verlos 's avonds spreekuur heeft. Heel fijn om het hartje weer gehoord te hebben.

Zj, druk aan het leren. Petje af!

H&F, hoe is het met jou? Alles goed?

Ik doe graag met IS mee... voor een kindje.;)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Straks was in dit geval ook echt straks IS ;)

Ja, de verlos heeft hier (soms) avondspreekuur. Dit is niet standaard, maar eens in de zoveel tijd. Was fijn, want lief kon nu mee.
    Oh meiden, ik hoop zo dat jullie dit geluk ook snel mee mogen maken. Soms wilde ik dat ik een klein beetje geluk, samen met HCG, kon uitstrooien hier...

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bramtim + man, gefelciteerd met de kleine!!!

Liesben, super, geniet ervan!!!

Hier zijn de tandjes aan het doorkomen, dus veel gepoep, gehuil en gekwijl, hihi

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ieuw...ik roep voorlopig niet meer dat de misselijkheid weg is.
    Liep vanmiddag kokhalzend in de supermarkt. Heb heel beperkt wat gehaald, de rest mag vriendje van de week doen :D
    Nu komt alleen probleem twee....koken. Nou ja, ik zie wel.

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heeeeeeeeeeeeeeel veel salades maken hahaha
    hoef je niet tot weinig boven pannen te hangen :D

Ik werd al misselijk als ik kipfilet zag liggen in de koeling van de supermarkt hahaha

17. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Timon spannend vrijdag ..... voel jij de eitjes groeien? Ik wel toen ik met de IUI bezig was en toen spoot ik niet zoveel GONAL als jij nu en groeiden er ook veel minder eitjes natuurlijk.

Ben jij zo'n plaaggeest joh ..... wel lief dat je toch ff tegen 'm aan mocht liggen :D

Hoe gaat het met en op je werk? Nog steeds 4 x 4 uur?

Liesben hangt weer bijna boven de pot. Is het eten maken nog gelukt vanavond?

BEG gelukkig kan je er om lachen om het gehuil, gepoep en gekwijl .... of is dat hi hi cynisch bedoeld? Sterkte en ook voor de kleine meid natuurlijk .... valt toch ook niet mee voor zo'n kleintje.

ZJ bedankt voor de tip dat je pas drie dagen na EI moet beginnen met Utrogestan ..... zal ik de volgende ronde aan denken.

18. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is goed hoor IS, dat was de reden volgens mij waarom ik nu een plakbaby heb ;)

Verder volgt mijn man de opleiding tot docent basisonderwijs, is vormgever maar kan daar al bijna 2 en half jaar geen werk meer in vinden. Wij wonen in het zuiden van het land, eerst in de randstad en daar heb je echt HBO nodig voor vormgever. Nu is zijn CV te goed voor het zuiden en hier heb je het Sint Lucas, deze opleiding beweert op mbo niveau vormgevers te hebben. Bedrijven hier zien het prijsverschil niet in dat je daarvoor op het hbo toch heel wat meer hebt geleerd. Heel frusterend voor hem en uiteindelijk ook voor mij. Daarom heeft hij ervoor gekozen na overspannen te zijn geraakt, het over een andere boeg te gooien. Ook binnen het basisonderwijs zijn hier niet veel banen, maar het geeft hem wel veel meer zelfvertrouwen en dat heeft hij nu echt nodig.
    heel verhaal maar dan heb je een beetje een idee. Hij zit dus trouwens in aug. al 3 jaar thuis en nu dus sinds januari ook geen uitkering meer...

19. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Jeetje ZJ dat is ook niet makkelijk. Al zolang thuis, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Goed van hem dat hij een andere richting heeft gekozen ..... en ook in het onderwijs net als jij :)
    Ik hoop dat hij na het behalen van het papiertje snel een baan zal vinden. Is erg zenuwslopend op deze manier.

Waarom zijn jullie van de Randstad naar het Zuiden verhuisd?

Misschien vind je mij wel véééélssss te nieuwsgierig, maar dan moet je het gewoon zeggen hoor!!! Het is iig gewoon puur interesse.

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    IS, tot mijn bericht viel het op zich nog wel mee
    maar daarna begon ze te gillen en te huilen
    tandje 1 is door, maar die andere zit haar nu enorm te stangen
    alleen als ik dr tandvlees masseer is ze stil
    (dus nu maar met een speentje met chamodent erop aan dr gegeven)

Share This Page