ZJ Was het gisteren een verrassing voor de Peter & Meter? Ricmar Heb jij nou dinsdag a.s. de echo? Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ik hoop zo dat dit het voor jou gaat worden!!! Over medicatie gebruiken op eigen gevoel... vraag Babii maar eens. Zij heeft voor het opbouwen van haar bms (lukte maar niet) naast de gekregen medicatie zelf wat toegevoegd en het werkte! De laatste ronde ging het zh graag met haar wijze akkoord en heeft ze pas de cryo tp gehad. Zij kent haar lichaam enorm goed en gebruikt al jaren medicatie als deca/gonal/puregon/mutsenbollen/provera/progynova.
Omdat ik in 1986 (!) een bloedtransfusie heb gehad....Ik vind het eigenlijk dieptriest, maar snap ook dat ze ergens een grens moeten trekken. maar als ik in 1986 HIV of Hepatitis of weet ik veel wat had opgelopen had ik hier nu niet zo stralend zwanger zitten zijn...Maar goed. Regels zijn regels.
Is ik heb idd as dinsdag in de middag een afspraak bij gyn en ga er vanuit dat ik dan een echo heb. Liesben balen van Mvm maar ach dan plas ik wel wat meer oke??
Joh, jij mag nu gewoon naar de wc en anders had je misschien wel potjes moeten piesen. Helaas pindakaas, dan maar afgewezen. Je heb je best gedaan.
Dag liefies, Wat ben ik lang niet geweest....10 maart laatste bezoek aan ZP Ik heb niet alles bijgelezen, maar ff de belangrijkste pagina's opgezocht, namelijk de echo van Lies en de bevalling van Bramtim! Lieve meiden, van harte gefeliciteerd!! Ben ontzettend blij voor jullie. En Ricmar, jij dinsdag spannende echo? Het begint er nu op te lijken hier in het topic he?! Nu de laatste meiden nog mee. Ik ga nog ff terug scrollen om te kijken hoe het met Timon en IS is. Kom dan weer terug. liefs
Peter en meter waren super blij en trots, hadden het totaal niet verwacht. Peettante kon het dan ook niet droog houden....
wie heb je als peter en meter gevraagd? Wij hebben voor Tess goede vrienden gevraagd. Zij hebben al heel lang kinderwens, maar verschillende niet gelukte pogingen achter de rug en zijn nu in december ouders geworden van een Chinees meisje. Tess wordt in mei gedoopt.
Het gekke is, dat ik er eigenlijk een beetje van baal. Heb zelf de hormonen nodig gehad, en had graag andere vrouwen geholpen. Maar ja, zoals je zegt, helaas pindakaas. Dan maar virtueel met hormonen strooien.
De plicht roept weer, hoor mijn dochter huilen. Dus dagdag! Ik kom nu sneller weer aanwaaien hoor, beloofd! Nu doet de emailnotificatie het ook weer. KUS
Ik voel me eigenlijk gewoon met af en toe een strakke onderbuik. Ben van de gonal niet meer hyper, maarja... hoe zal ik reageren op de pregnyl?
Ja wij hebben ook goede vrienden gevraagd, ben zelf enig kind en wij wilden allebei een stel dat ons beiden raakt en dichtbij ons staat. Dus zo is de keuze gemaakt Timon succes, gaat helemaal goed komen