2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even ego;
    Gistermiddag ben ik gebeld om vandaag nogmaals voor een fm te komen. Nu bleek dat ze mij wilden volgen, omdat vrijdag zo weinig te zien was en nu toch groei in zat en er meerderen mee gaan doen. Dat bleek ook wel: 1x20,1x18, 2x16, 2x15, 1x14, 1x13, 1x12, 1x11 en wat kleintjes. Bms was nog steeds 9 mm. Vanmiddag krijg ik een belletje of ik woensdag of donderdag de punctie zal hebben. Ligt eraan of ze woensdag vol zitten en ik kan blijkbaar tot donderdag volhouden. Hmmm, deze week loopt iets anders in schema dan ik had gedacht. Het lijkt erop dat ik echt met Pasen mag gaan testen. Nu komt wel het dilemma weer opzetten of ik binnen de week wel wil gaan ballonvaren. Pfff....

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje Timon, ze maken het spannend! Laat je even weten als je meer weet?
    Wat betreft dat ballonvaren....lastig. Het lijkt mij dat het geen kwaad kan.
    Je mag bij een prille zwangerschap ook vliegen, skiën enzo. Maar ja, ik weet niet wat je gevoel zegt?

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Over 12 uur heb ik de punctie!:$ Gisteren ging de pregnyl goed. Alleen schrok ik even van de lange naald. Het is bijna een jaar geleden dat ik 'm heb gehad.

Liesben, ik twijfel me gek wat ik zal doen met het ballonvaren. Baal eigenlijk nog dat schoonmoeder niet in maart wilde.

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Succes morgen Timon!!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon heel veel succes

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Timon veel succes!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds.... even ego...

Wat een dag!:$ Weer een ervaring in mijn rugzak kunnen steken.
    We waren erg op tijd en de punctie begon goed. Ik had geen roesje nodig, want mijn eierstokken lagen niet naast elkaar (vond ik). Nou... had ik 'm maar genomen!:( De verdovingsspuiten gingen. Toen eenmaal de naald in mijn eierstok ging was het zoveel verder voorbij het plafond, het was hel. Dit had ik totaal niet verwacht. Bij elke beweging in mijn eierstok, elke follikel opnieuw, verging ik van de pijn. Blijven puffen terwijl je niet weet hoe je dat moet doen, tranen hebben rijkelijk gevloeid. De fa, vpk en mijn man waren best overdonderd door mijn reactie. Helaas konden ze me tussentijds niets geven. Het resultaat is: 11 follikels/9 eicellen en 15 tot 17 miljoen zwemmers. :D
    Zaterdagochtend krijgen we te horen hoe laat de tp zal zijn.

Lekker met een kruik en dekentje op de bank opgenomen programma's kijken en even op zp. Zoveel mogelijk spul in mijn omgeving en zo nodig kan ik manlief van zolder laten komen.;)

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    timon dikke knuffel , maar hopelijk is het resultaat goed en ben je daarna deze ellende weer snel vergeten

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach lieve timon...Ze zeggen wel alles voor het goede doel, maar soms moeten jullie wel heel veel doorstaan! Laat je maar lekker verwennen, en ik duim voor een mooie tp!

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hè wat naar Timon .... je hebt dus enorm je tanden opelkaar moeten houden. Gelukkig is het achter de rug. Hopelijk straks een mooie score embryo's.

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ricmar hoe was de echo gisteren?

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    IS mijn echo was goed foto staat wel in album

13. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wow heavy zeg!!! Hoop dat het pijn lijden beloond wordt!
    (moest wel grinniken: heb je je man naar zolder gejaagd haha)

14. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Timon wat balen, nou maar hopen dat het niet voor niets is geweest. Maar daar gaan we niet vanuit

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga voor meer dan de helft goede emmy's. :D
    Ik hang hier met kruik op de bank. Ben het nu al beu, kan geen kant op. Mijn onderbuik is beurs en enorm gevoelig. Ik kan niet eens gewoon opstaan.:(

Bramtim, hij is vrijwillig op zolder. Mocht ik hem nodig hebben mag ik hem bellen.:p

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Getsie Timon, hoop dat het geluk jullie kant op komt. Kusje op je buik!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lief L78!

Ik heb goed geslapen. Vandaag bijna geen last van mijn onderbuik. Rechts steekt af en toe een beetje als ik zit. Alles op m'n gemakje en hopelijk heb ik straks de kruik niet alsnog nodig.

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig Timon! Ik heb net ff in mijn dagboekje gekeken en toen ik vorig jaar positief testte, was het ook Pasen. Zie dat maar als goede voorbode!

Hier heel hectisch, eerste werkweek heb ik er op zitten. Man is nog steeds ziek (griep) dus thuis komt er veel op mij neer. Tot overmaat van ramp werd ook kat ziek. Moest maandag opgenomen worden maar is gelukkig sinds gisteren weer thuis. Net met Samuel op eerste hulp gezeten. Hij heeft het eerste gat in zijn hoofd :( Murphy's law hoor.....

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje lijkt wel een slechte week voor je... sterkte met alles

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009