2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hij was goed en natuurlijk bijzonder... hij staat wel in mijn album..

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ricmar, wat een mooie foto. Dit wil ik ook. *Timon, nog even geduld*

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    timon ik duim voor jullie dat dit jullie ronde wordt

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    L78
    Welkom terug!
    En wat een nare week meid. Alles tegelijk. En dat precies in je eerste werkweek na het ZSV. Nou dan moet je nu alles wel gehad hebben en zijn de komende weken (hopelijk) rustig.

Ricmar
    Fijn hè om zo'n mooie echo-foto te hebben.
    Je hebt trouwens al een flinke buik zeg ..... groeit hard.

Timon
    Fijn dat het vandaag beter met je gaat ..... had zo met je te doen.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben een bikkel.:p

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat ben je zeker! Nog 'n week Timon, duim duim duim.

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja weet ik toch!

En gisteren was de TP.
    Sorry kon geen berichtje sturen, want gisteren ging de computer kapot.
    Maar een mooie 9 cellige embryo is teruggeplaatst .... top!!! Ik ben aan het duimen geslagen voor je Timon.
    Spannend hoor meis. X

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor iedereen!!!

Duim ook voor je Timon!

Ricmar mooie echo!

Bah L78, wat een verschrikkelijke week, gaat alles nu weer beter met iedereen?

Hoe is het met Liesben? Al lekker misselijk?

Morgen gaan we naar de cardioloog, weet niet of ik dat hier verteld had, maar ons kleintje heeft een aantal gaatjes in dr hart. Waarvan de grootste al dichtgegroeid is. Ze heeft er verder geen last van, maar het moet wel in de gaten gehouden worden, dus morgen controle.

Overmorgen krijgt ze haar helmpje!!! Zou het eigenlijk vorige wek al gebeuren, maar de helm die ze hadden gekregen, werd afgekeurd door hun.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Beg wat goed even van je te horen, spannend die bezoekjes aan de cardioloog.. Hoe is destijds de operatie gegaan? ik heb dat even gemist (sorry)

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Operatie? Geen operatie? Gaatje is toen vanzelf dichtgegroeid, dus nu is het wachten tot de andere gaatjes ook vanzelf dichtgroeien.

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    o dan lees ik weer niet goed sorry

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hier gaat het weer beter hoor! Man kan sinds afgelopen weekend weer iets meer doen; gelukkig! Heb echt zo'n bewondering voor alleenstaande ouders. Pffff

Morgen dus werkweek 2. Ben benieuwd.

Hoorde van vriendin van me dat 'n oudcollega van haar diverse IVF pogingen achter de rug had. En na tien jaar tobben toch 2 kindjes op natuurlijke wijze. Zo zie je maar hè?! Lijf en vruchtbaarheid kunnen dus veranderen. En belangrijker spontaan verbeteren! Vond t hoopgevend.

X

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Timon, heb je al besloten wat je gaat doen wat betreft het ballonvaren? succes in elk geval in deze slopende wachtweken, ik zie dat ze een mooie score hebben teruggeplaatst! De emmer met HCG staat klaar hoor!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, ik heb besloten wel te gaan ballonvaren. De emmy is in 3 tot 5 dagen ingenesteld, dus dan kan het geen kwaad om wel te gaan. Met de tp nogmaals nagevraagd.;)

Hier gaat het z'n gangetje. Op het werk ging het goed. Ik voel me een hele pief en ben bijna niet vermoeid. Komt misschien van de pregnyl of de mutsenbollen? Van mijn buik nog amper last en dus ook een enkel steekje. Of dit goed of slecht nieuws is weet ik niet en zullen we volgende week zien.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Leuk! Wanneer ging je ook al weer? Hopen dat het weer meewerkt. Ik weet van bij mijn broer dat het tot 4 keer toe werd afgezegd vanwege verkeerde windrichting, te harde wind...
    Spannend weer voor je!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De bedoeling is vrijdag. We wachten het af.:)

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    BEG
    Hoe was het bij de cardioloog?
    En het helmpje ….. lukt dat een beetje of heeft ze er erg last van?

Bramtim
    Alles goed met en bij jullie? Zitten jullie inmiddels een beetje in het ritme?

L78
    Gelukkig dat de rust een beetje is weergekeerd en manlief weer beter is.
    Hoe gaat het werken? Zeker erg wennen? Ben je erg moe nu van het andere ritme dat je nu hebt?

Liesben
    Jeetje meis je bent al bijna 14 weken. Wat ontzettend goed zeg! Durf je nu helemaal te genieten?

Ricmar
    Voel je je echt zwanger of heb je niet veel kwaaltjes.

Timon
    Fijn dat je je weer helemaal goed voelt. Lekker zeg dat het zo goed gaat op je werk.
    En vrijdag een spannende dag. Jij liever dan ik, maar dat komt door mijn hoogtevrees :D Ik hoop dat het goed weer is.
    En ik ben nog gewoon aan het duimen voor je natuurlijk!

ZJ
    Hoe is het met jou meis?

Hier
    Wij hebben een weekje vakantie in het vooruitzicht. We gaan zaterdag naar Italië. Op familie-bezoek. Slapen wel in een eigen appartement. Is ons vorig jaar wel erg goed bevallen :p
    Wat ik wel jammer vind, is dat ik nu niet direct weet hoe jouw test is Timon. Mag ik jou anders mijn mobiele nummer geven, zodat je me een sms-je kan sturen? Alleen als je dat wilt hoor ….. misschien wil je dat liever niet. Ik hoor het wel.

18. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Is wat een super vooruitzicht een weekje italie. Ik duim voor mooi lenteweer met af en toe een zomerse uitspatting.

Het gaat goed hier! De start was heftig maar dat lag niet aan Rune maar aan de confrontatie met alles rondom Jurre. Ik weet niet of ik jullie dat al eerder verteld had maar ik had deze zwangerschap onbewust de angst ontwikkeld dat het mis zou gaan. Dat begon al de eerste 12 weken, toen de operatie, 20 weken echo, zo ver mogelijk komen etc etc.
    De eerste avond thuis overviel mij ook heel erg het gevoel dat mijn moederinstinct overschaduwd werd door de angst dat Rune dood zou gaan. Dat gevoel is er nog steeds wel maar veel meer op de achtergrond.
    Alleen als Rune weer iets nieuws heeft zoals bijvoorbeeld zijn eerste huilmiddag eergisteren dan raak ik sneller in paniek als ik van mezelf gewend ben. Gelukkig ben ik dat gevoel de volgende dag weer kwijt en zet mijn schouders eronder en denk, zo dat heb ik ook weer gehad dat eerste huilbuitje, kom maar op met de volgende.

en ja dames, alle cliches zijn waar, het is heftig een klein babytje maar het is het echt waard. Het is zooo bijzonder en gaat zo hard allemaal.
    Rune doet het super op mama melk, zat na 12 dagen op geboortegewicht en is afgelopen week ruim 3 ons aangekomen en weegt nu 3070 gram. Ik was helemaal trots gisteren op het consultatiebureau.
    Rune liet merken lekker arrogant te zijn en plaste mama heeeelemaal onder.

De eerste uitjes samen heb ik ook al gemaakt en ook al is het best een beetje spannend, het is ook wel heel gezellig dat je altijd een klein mannetje bij je hebt.
    En er gaat een wereld voor je open. Gisteren in de supermarkt had ik Rune in de draagdoek zodat ik mijn handen vrij had. Moest veel hebben (vlees voor de honden) en nog wat eigen spulletjes. Ik kwam er op geen enkele manier onderuit dat iemand mee liep naar de auto, mijn spullen inlaadde en mijn wagentje terugbracht.
    Vroeg me wel af waar die service is als je zonder kind naar de winkel komt. Vond het eigenlijk best een beetje oneerlijk en voelde me enorm bezwaard.

En nu blijft een stemmetje in mijn hoofd zeggen dat ik toch nog iets kwijt moet.
    Ik gun dit jullie zo enorm meiden! Nu ik pas helemaal weet hoe het is, kan ik volmondig zeggen dat het zo mooi is. Het is zo verdrietig dat het niet iedereen gegund is.
    Misschien troost het jullie dat ik voortaan twee hele kleine handjes erbij heb om de duimen voor jullie te draaien in jullie weg naar jullie wondertjes.
    Liefs, dikke kus en alle goeds voor jullie

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles met de zwangerschap goed, maar had even geen puf meer om te reageren wel meegelezen hoor.

Bramtim wat heerlijk om te lezen, zal je even een datum door smsen mailen of bellen, want ben zo benieuwd :)

Verder beetje onenigheid met mijn man, hij heeft een keuze gemaakt waar ik helemaal niet achter sta. Hij heeft besloten te stoppen met zijn studie, omdat hij het niet meer aan kan. EN IK DAN!!! was mijn eerste reactie. De opleiding die ik nu volg doe ik alleen maar voor onze toekomt, maar volgens mij kijkt hij niet verder dan 1 minuut. We redden het nu toch ook, op alleen MIJN salaris. Maar hij wil wel alles kunnen blijven doen en moppert als het niet lukt, ja sorry schoot zo in het verkeerde keelsgat. Werk me al 5 jaar over de top, zit voor mijn gevoel al bijna 2 jaar tegen overspannen raken aan. Maar alleen maar omdat hij niet lekker in zijn vel zit, laat ik dat niet blijken en ga maar door. Voelt zo oneerlijk...

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Jeetje ZJ dat is niet zomaar een beetje onenigheid met je man maar een mega onenigheid naar mijn idee. Waar komt dat ineens vandaan zeg? Hij wil toch ook weer fatsoenlijk aan de bak komen strakjes? Hij wil toch ook een betere toekomst voor zichzelf? Hij kon daar toch juist zijn ei zo goed in kwijt?
    hij moet nu niet op gaan geven. Niemand heeft gezegd dat studeren makkelijk is maar juist omdat jullie het samen doen, kun je elkaar goed begrijpen en steunen en elkaar motiveren.
    Ik en bramtimman doen het om en om dus zitten ook continu in de studie maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen. juist niet omdat je zoveel van je partner vraagt en het minste wat je dan kan doen is het afmaken.

Kom op ZJ-Man afmaken die studie!! Voor een betere toekomst voor jou en je gezinnetje.

Zie je datum graag voorbij komen en jullie natuurlijk ook.

Deel Deze Pagina