@ricmar, geeft niet hoor L78, gelukkig maar! Hopenlijk valt de 2e week mee! Timon, veel plezier met ballonvaren morgen! @IS, we hoeven pas over een jaar weer op controle, de kleine gaatjes zijn nu bijna niet meer zichtbaar, alleen het gaatje wat eerst was dichtgegroeid, was nu weer een beetje opengegaan. Helmpje is nog in opbouwfase, ze moet er erg aan wennen, is ook een stuk stiller met helm op. Lekker hoor weekje Italie, veel plezier!!! @Bramtim, dikke knuf, hoop dat je ondanks al die angsten, toch van je kleine geniet, het gaat allemaal zo snel!!! ZJ84, dat wordt dan nog een stevig gesprek met je vent, dat kan hij toch niet zo even beslissen? Dikke knuffel voor iedereen!!!
Bramtim wat je verteld over jouw gevoel en angst tijdens de zwangerschap, maar ook nu met Rune, dat kan ik zeker wel begrijpen. Ik heb al meerdere malen gedacht dat ik zo zou denken hoe jij het nu omschrijft en heb me ook meerdere malen afgevraagd of jij zo zou denken. Maar dat is nou niet echt een vraag die je stelt. Je hebt een gezonde knul op de wereld gezet, hij drinkt goed, komt goed aan, dus alles is goed. Langzamerhand zal je steeds zekerder worden in je gevoel. Fijn hoor dat Rune het zo goed doet. Bramtim-mamma & Bramtim-pappa zijn apetrots ..... en terecht. Erg lief hoe jij je berichtje afsluit. Hopelijk heeft kleine Rune magische duimpjes. BEG fijn dat het bij de cardioloog goed was en dat het opengaan van het ene gaatje blijkbaar gelukkig niet ernstig is. Ach en die kleine meid met haar helmpje. Komt vast allemaal goed. Een kleine van vrienden van ons heeft het ook (heb ik al verteld volgens mij) en dat gaat hartstikke goed. Timon zweeft nu ergens hoog in de lucht ..... of heeft hoog in de lucht gezweefd. Hoe was het?? En verder hoe voel je je?? ZJ Dat is niet zo leuk zeg wat jouw man heeft bedacht. Ontzettend zonde van zijn studie ..... en volgens mij gaat hij daar spijt van krijgen. Niet dat ik hem ken natuurlijk, maar als je al zoveel tijd en energie erin hebt gestopt, dan moet dat toch gaan knagen op een gegeven moment, als je niet verder bent gegaan. Hopelijk is op dit moment de knop weer bij hem omgedraaid en was het even een bevlieging. Knuffel voor jou. Hier Ik ben er even een weekje niet. 'Spreek' jullie later. Niet teveel schrijven hoor, anders houd ik het niet bij ..... ha ha ha ..... in het tempo waarin afgelopen week is geschreven, moet dat geen probleem zijn Ciao! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ciao Lieve Is, veel plezier op vakantie!! En jij ook bedankt voor je lieve woorden. Je mag mij alles vragen hoor, vind niet snel iets gek of vervelend. En hoe ik afsloot meen ik ook. Schreef het zoals altijd met tranen in mijn ogen en dat is niet gelogen!!
Je bent echt een lieverd ..... dikke kus voor jou!!! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Bij mij begonnen de tranen te stromen bij de kleine duimpjes.....mooi. IS heel veel plezier in Italië. Hoop dat je mooi weer hebt en dat dat je ook goed zal doen. ZJ, wat vervelend joh! Kan me voorstellen dat je niet blij bent met zijn keuze. En zou vooral boos zijn omdat dit dingen zijn die je samen bespreekt. Hoop dat jullie er weer samen uit komen en elkaar begrijpen. Bramtim, vertrouwen in je kindje moet ook groeien. Zeker als je groot verdriet hebt meegemaakt. Ik ben af en toe ook nog heel erg bang om Tess te verliezen. Stop af en toe een vinger onder haar neus als ze slaapt om te voelen of ze nog adem haalt. Gekke dingen. Maar het vertrouwen wordt groter. Hier gaat het goed, weer een jaartje ouder.
Ritme zoeken is lastig. Vind t wel weer lekker om te werken, alleen icm borstvoeding/kolven is het best zwaar. Gisteren tot tranen geroerd door m'n zoontje. We zaten lekker samen aan de tosti's. Hij zat zo lekker te smikkelen en ik zei 'knul, wat hou ik toch veel van je'. Hij keek me aan en zei: 'meisje, ik hou ook ongelooflijk van jou' Smelt smelt, begon meteen te janken. Haha Nou m
Hey wat leuk jarig jobje dat je even langs kwam. Gefeliciteerd mams met je verjaardag. Hoop dat het een mooie dag geweest is en wens je een heel gezond jaar toe. Het vertrouwen groeit ook en daarbij ook de zorgen om de kleine hummel in zijn ledikantje. Pffff wat een verantwoordelijkheid voor zo'n kwetsbaar klein mensje.
L78 gefeliciteerd!! Jij dat je smolt bij het horen van die woorden van je kleine mannetje, dat kan ik me voorstellen. Dank iedereen voor de prettige-vakantie-wensen! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Oeps, eigenlijk te lang niet echt geschreven. Wel gelezen. Bramtim, ik las elders dat je de gelukkige winnares bent van een luiertas. Gefeliciteerd! Ik geloof erg graag dat het enorm wennen is nu je een kleintje heb die geheel afhankelijk van je is. Angst zal vast snel wijken voor vertrouwen. IS, heel veel plezier in Italië! Ik weet niet hoe het weer daar zal zijn, maar vast ook erg mooi. L78, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Alweer een jaartje erbij... Hahahahaha, heerlijk die woorden van kleine kinderen. Tuurlijk smelt je dan! Zj, je man moet even doorbijten, want jij kan niet altijd de kar trekken. Heb je inmiddels een goed gesprek kunnen voeren? Dat hij wilt stoppen komt toch niet ineens uit de lucht vallen? BEG, fijn dat het best goed gaat met de gaatjes in het hartje. Als je kleine meid het helmpje op heeft krijgt ze wel rust aan haar hoofd. Het ballonvaren was gaaf! Heel bijzonder om boven huizen en water te zweven. Helaas niet veel wind, dus best laag over daken gevaren, konden honden horen blaffen en later zelfs mensen roepen. Veel leuke foto's gemaakt en naar mensen gezwaaid. Helaas hebben we net niet over een kermis heen gevaren. Op zich zijn we niet erg ver gekomen en bij landing vonden enkele paarden, tijdens een les in de buitenbak, ons niet leuk. Ze schrokken van de grote, gekleurde ballon. We hebben een zachte landing gemaakt op een lege akker. Met helpen opruimen van de ballon kreeg ik wel last van een gespannen onderbuik. Ben gelijk gestopt. Eigenlijk is dat gevoel nog niet helemaal weg. Wat zou dit kunnen zijn? Nooit eerder gehad.
Ik hoop dat het een goed teken is Timon! IS, hele fijne vakantie, al ben ik ws te laat! Bramtim, lieffie, ik ben zo gelukkig voor jou. geniet van rune en alles wat erbij komt kijken. Ik denk dat die onzekerheid absoluut normaal is, zeker met jouw voorgeschiedenis. Zj, ik zou die man van jou toch eens even flink toespreken...dit kan hij in mijn ogen dus echt niet zomaar even maken. Is er al een vervolg? Hoe staat hij er nu tegenover?
Ik ook, Liesben. Het is alleen pas een week geleden, dus te vroeg om te testen. Dus weet ik niets... en hoop ik alleen maar.
Erg is dat he Timon, je zou de tijd wel vooruit willen kijken...maar helaas moet je geduld hebben zeggen ze. Alsof je dat nog niet genoeg gehad heb...
Ow ja ik had nog HCG in de vriezer, die zal ik eens gaan ontdooien. Gespannen gevoel in de onderbuik.....tja kan vanalles zijn..... spannend hoor
Sinds begin de middag is het weg en heb ik even het gevoel van een druk als bij ongi gehad. Nu is het stil en mijn tepels zijn ook niet meer gevoelig. Pregnyl uitgewerkt of alles over en uit? Ik wilde me niet gek laten maken...
Lieverds, ik weet het allemaal, maar toch... Dit lijkt een beetje op de cryo poging in oktober. Toen werd ik ongi. Nu wil ik alleen maar zwanger zijn. *zucht, mag het zo zijn?* Ik ga me zo eens bezig houden. Zo min mogelijk de twijfel door mijn hoofd laten spelen. Ik heb immers t/m zaterdag te gaan.