2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig wordt het de komende tijd mooi weer,
    dus dan kan je je zinnen een beetje verzetten!

Dikke knuf!

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Timon, de onzekerheid spat van je berichtjes af. En het is zoooo goed te begrijpen. en ja je weet alles al maar pas over een week heb je meer duidelijkheid. Probeer je niet gek te laten maken maar dat is praten tegen dovemansoren. Niet dat je het niet wilt horen maar dat onzekerheids-stemmetje he. pffffffff.

Twee grote en twee kleine duimen werken hier voor jullie.

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon hier blijven de duimen draaien en hier staat ook genoeg hcg klaar voor je.

Mijn man is gelukkig tot bezinning gekomen na een duidelijk gesprek en gaat er weer helemaal voor. Het was het zoals altijd wegduiken voor de druk die erop hem afkomt en dan moet ik echt heel erg boos worden wil hij luisteren of tot inzien komen.Nu dacht ik dat het me niet gelukt was, maar gelukkig wel. Dankjewel voor al jullie lieve reacties hierop.

IS fijne vakantie

en de rest alweer beetje vergeten (oeps)

Hier weer voor 3 weken goedgekeurd door de gyn, alleen nu heeft de kleine voor het eerst bedacht laat ik me omdraaien en de hele tijd naar beneden schoppen. Naar boven vond ik wel leuk, maar nu de hele tijd plassen, hopelijk draait ie snel weer om... Maar voor de rest probeer ik steeds meer te genieten. Moest ik ook doen van de gyn, omdat er geen reden tot paniek of wat dan ook zou zijn. Maar merk dat ik (on)bewust wacht tot ik eindelijk over de 26 weken ben, nog maar 2 weken...

4. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve Timon, wat zijn die wachtweken toch verschrikkelijk hè?! Ik wilde dat ik iets kon doen om het makkelijker te maken...hoop maar dat het ook helpt om onzekerheid van je af te schrijven. Van de week weer werken?

Beg, had nog helemaal niet op jouw verhaal gereageerd, sorry. Hoe is het met je meisje? Was zeker wel schrikken? En hoe gaat het verder met je? Alle gebeurtenissen al meer een plekje kunnen geven?

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Tranen in mijn ogen door jullie lieve berichtjes.
    Ik heb weinig zin om leuk nieuws te lezen (sorry, lieverds). Sinds zaterdagmiddag zijn alle steekjes, etc en gevoelige borsten weg. Misschien dat de pregnyl was uitgewerkt. Zondag en gister best wel met de ziel onder mijn arm gelopen. Tranen van twijfels hebben rijkelijk gevloeid. Nog zit er een somber en verdrietig gevoel in mijn lijf.
    Sinds gisteravond een druk op de onderbuik alsof de ongi nadert. Ik heb dus geen goed gevoel en baal ervan. Het enige wat ik wil is zwanger zijn. Geen naalden meer, geen gedoe in het zh en wachten wachten wachten. Ja, ik trek het dus eigenlijk niet meer. Na 2,5 jaar mmm gaat het me nu opbreken. :(
    Vanmorgen de laatste mutsenbollen ingebracht en nu is het afwachten, met die druk in de onderbuik. Zo maar met manlief boodschappen doen.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland

Superdikke knuffel, gun het je zo, blijf hier voor je hopen en duimen!

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben op het moment weer een beetje grieperig, maar verder gaat het goed. Kleine begint steeds meer aan helmpje te wennen, alleen zitten we nog steeds niet aan de 23 uur per dag. We doen het af met voeden en eten geven, omdat haar nekje nog niet sterk genoeg is om dat helmpje te kunnen dragen.
    Slapen met helm vindt ze ook nog niet prettig, hoop vandaag dat ze wel wat kan slapen met helm overdag, dan durf ik het ook 's nachts op te laten.

8. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve lieve Timon, wat is dit slopend! Ik hoop dat je voorgevoel je in de steek laat. De pijn in je onderbuik zegt nog niet zo veel hoor! Bij alle zwangerschappen dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Echt waar. Maar ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen, vind t niet gek dat het nu gaat opbreken. Hoop toch dat je het nog even vol houdt. Probeer nog hoop te houden, hoe moeilijk ook. Wilde dat ik je een echte knuffel kon geven. X

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon dikke knuffel en ik hoop dat je gevoel het mis heeft... ik had en heb nog steeds ongi gevoel.... dus het kan..

10. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Timon, hoe gaat het nu? Mijn duimen draaien nog steeds overuren.

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Lief dat jullie aan me denken. Ik probeer niet elke dag hier te zijn om mezelf niet gek te maken.

Gisteren een cursus gehad waar ik ook veel informatie uit heb mogen halen. Ik ben eigenlijk wel in balans, slaap goed, kan nog steeds in een boek duiken en mijn gedoe 'vergeten'. Dat leverde bewondering op. :) Bezig blijven (doen) is nu belangrijk. Als daar mijn aandacht ligt gaat mijn hoofd niet met me aan de haal (piekeren).

Bij elke keer na plassen afvegen werkelijk minimaal pietsie bruin op het papiertje. Mijn buik verteld zoveel dingen en mijn hoofd is voor de 2e dag zwaar, de ene keer heftig en dan weer bijna niets. Die hoofdpijn heb ik sinds enkele maanden voor de ongi. Ik wacht het allemaal maar af. Heb genoeg mijn hoofd erover gebroken de afgelopen dagen.
    Ik ga zo maar eens met mijn spannend boek in de tuin zitten.;)

12. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat snap ik hoor Timon! Blijf maar lekker weg hier, de tuin is veel fijner. Ik leef alleen ontzettend met je mee. IS ook trouwens, ze smste al hoe het met je gaat ;) Nou meid houd vol! Nog 2 dgn en dan weet je als het goed is meer. Duimen draaien onvermoeid door. X

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    L78, hoe heeft IS het? Ik ben me erg bewust van de warmte die ik op dit forum tegenkom. En dat terwijl je elkaar digitaal kent. Bijna bijzonder te noemen.

Ik hou jullie zeker op de hoogte. Kom niet elke dag op zp, maar met regelmaat. Dikke knuffel, lieverds.

14. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij heeft ze het lekker, ze smst iig jaloersmakende dingen zoals zitten aan het Lago Magiore ;-D Ze duimt ook voor je!

Ik vind het ook heel bijzonder wat hier opgebouwd wordt. Hoop ook zo intens dat jullie allemaal met een kindje 'weg' gaan. Ik gun het jullie meer dan van harte. Knuf

15. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    #1415 I S, Apr 23, 2011
    Last edited: Apr 23, 2011
    Lieve Timon,

Wat is dat wachten toch erg hè meis. Ik weet niet hoe het op dit moment met je gaat? Uiteraard hoop ik dat je goed nieuws hebt, maar ik denk ook wel dat je het hier dan al had uitgeschreeuwd.
    Doorgaans is 'geen bericht, goed bericht', maar in dit geval twijfel ik toch wel enorm.
    Maar ik blijf duimen voor je meis!

Ik wil je een hele dikke knuffel geven.

X

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

16. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Hi lieve meiden,

Heb gezien dat het met jullie bijna allemaal goed gaat ...... Timon ziet het ff niet meer zo zitten ..... ja geef haar eens ongelijk ;).

Ik ben dus weer terug in het land. Enorm gaar van de autorit. Vanochtend om 06.00 uur vertrokken en om 17.40 uur waren we thuis. Al wat dingetjes opgeruimd, maar nu ga ik toch echt ff liggen op de bank. Laatste paar dagen ook grieperig, dus niet lekker geslapen.
    Morgen drukke dag .... 2 verjaardagen. En 2e Paasdag komt mijn moeder, mijn broer en zijn dochtertje ..... lekker in de tuin zitten en 's-avonds eten. Heb allerlei lekkers uit Italië meegenomen! :) Vriendlief moet helaas werken.

Zo nu ga ik echt naar de bank.

Fijne paasdagen voor jullie allemaal.

View attachment 146030

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het met iedereen?
    Lekker aan het genieten van het lekkere weer?

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Vrijdag was het heel duidelijk... ongi. :( Het is vreselijk klote, maar ik had me er al op voorbereid. De klap was niet zo groot. Eigenlijk ben ik eerder teleurgesteld dat ik het bij het rechte eind had. Manlief was er veel meer van ondersteboven. Ik ben blij dat ik hem begin van de week had gewaarschuwd. Toch zou hij nu heel graag willen weten hoe het kan dat de emmy niet blijft zitten terwijl alles perfect is (bms 9 mm en emmy 9 cellig). Helaas is hier geen antwoord op te geven. *zucht*

Vorige week was ik geheel in tranen en wilde ik niet meer aan de spuiten. Wil ik onze droom uit laten komen en de eskimo's gebruiken dan zal ik toch aan de deca moeten. Dinsdag een afspraak maken met een fa. Vrijdag waren ze helaas niet aanwezig. Het liefst wil ik gelijk door, maar dat gaat nu niet meer... hopelijk met de volgende ronde.

We genieten wel van het mooie weer. Hebben vandaag ook de nodige klusjes gedaan. Ik in een wat lager tempo ivm de ongikrampjes die ik nog steeds had. Ik heb vanmiddag zelfs nog geslapen.
    Morgen krijgen we visite en gaan we bbq-en.

IS, je bent terug in ons kikkerlandje! Heb je het fijn gehad? Je pakt hier nog het mooie zomerweer mee. Nooit gek.;)

19. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ach Timon wat balen weer. Ja, wat kan ik zeggen! Kop op, ik duim voor je dat het volgende keer wel lukt, geef niet op, wat erg ..... maar daar heb je eigenlijk niets aan ..... het is gewoon KL*TE.
    Ondanks deze teleurstelling weer, wens ik je fijne paasdagen. Geniet lekker van het weer, maar dat ben je ook van plan en jullie gaan lekker BBQ-en ..... mmm ..... eet smakelijk alvast!

Wij gaan zo opweg naar eerst de verjaardag van ons nichtje - 10 jaar, en dan de verjaardag van een goede vriend - 40 jaar.
    Eigenlijk heb ik niet zoveel zin (understatement), maar ja ff doorbijten. Ik voel me niet top. Had liever lekker een beetje in de tuin gaan hangen met dit mooie weer.

Iedereen een fijne zonnige Paas-zondag!!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Och, arme Timon. Ik weet gewoon niet wat te zeggen...kan ook niks zinnigs zeggen. Ik had het zo graag anders voor je gezien, maar helaas ga ik daar niet over. Knuffel!

Share This Page