Timon dikke knuffel en ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt, die teleurstelling is zo killing... Is welkom terug fijn dat jullie het leuk hebben gehad all fijne paasdagen..
Wat K#%*$^ Timon. Woorden schieten altijd te kort in dit soort situaties. Je voelde het zelf al aan, maar toch zal het verdriet en de teleurstelling groot zijn. Ik leef erg met je mee. Hoop dat je ondanks alles fijne paasdagen hebt. En ook voor de andere meiden natuurlijk fijne dagen.
Dikke knuf Timon! Hier geen fijn paasweekend helaas, kleine werd vannacht gillend wakker, 39,5 graden koorts, zakte vandaag naar 37,8, maar is nu weer 39 graden. Voor de rest, hoop dat jullie wel een fijn paasweekend hebben!
Gelukkig ben ik alweer een stuk verder en ondanks dat het tuurlijk klote is staat de neus naar voren. We willen iets bereiken en daar moeten we iets voor gaan doen. Jullie zijn schatjes! BEG, hoe is het nu met je meisje?
Goed om te horen dat je toch weer bent opgekrabbeld na de enorme teleurstelling Timon. Je bent een sterkte vrouw! En ja BEG, hoe is het met de kleine meid? En hoe is het met de andere dames hier? Ik heb niet zo'n leuk vooruitzicht ...... ik moet donderdag nl. een scopie-onderzoek voor slokdarm, maag, dunne darm ondergaan. Heb dit reeds 5 keer gehad. 3 keer met een roesje en dan is het wel redelijk te doen. Maar ik zit nu in de 2e helft van de cyclus, dus evt. kans - hoe klein ook - op een zwangerschap. En dan is een roesje -neem ik aan- niet goed. Dus nu zie ik als een berg op tegen het onderzoek. Ik heb een bezoek aan de tandarts - die voor vrijdag gepland stond - verzet. Ook dit vanwege een verdoving die ik krijg voor het repareren van een kies. Morgen weer na anderhalve week werken ..... bah geen zin in . Maar ja de plicht roept Welterusten allemaal. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Timon, heb echt veel respect voor je dat je het zo posi blijft inzien! Dikke knuf! IS, oei, klinkt niet fijn zo'n onderzoek, sterkte! Hier is de kleine van de koorts af, maar vanochtend begon de diarree... Dus ben blij dat ik gisteren mijn werk heb gebeld en vandaag vrij heb genomen, want met diarree naar de creche vind ik zoooo zielig!
IS het lijkt wel of je nooit eens rust krijgt.. bah... wanneer gaat voor jullie de zon nu eens schijnen??
Succes IS. Wat betreft de dormicum (het "roesje" )...er zijn inderdaad onvoldoende gegevens om de schadelijkheid van dit medicijn tijdens de zwangerschap goed te kunnen beoordelen. Op grond van de werking kan een effect op de pasgeborene niet worden uitgesloten.Dit medicijn niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft). (aldus de bijsluiters die ik even heb opgezocht). Helaas zijn er maar weinig middelen die wel mogen tijdens een zwangerschap.. Welk ziekenhuis moet je heen voor de onderzoeken? Mag ook via pb.
Dank je Liesben voor het opzoeken. Ik ga 'gewoon' sterk zijn ..... al zou er maar een kans van 0,0000000001% zijn dat Dormicum bij een zwangerschap kwaad kan, dan zou ik het al niet doen. Ik wil echt alle risico's uitsluiten. Zal je zien dat ik volgende week gewoon ongi wordt en ik het dus wel met een roesje had kunnen doen Onderzoek is in Rode Kruis ZH in Den Haag ..... het nu HAGA geloof ik. Heb daar alle andere scopie-onderzoeken ook gehad. Onderzoek mag/kan ik elk willekeurig ZH, omdat de HA het onderzoek heeft gevraagd. Wist ook niet dat dat kon .... is zeker weer van de laatste paar jaar. Ik heb diverse ZH in de regio gebeld, maar hier kon ik het snelst terecht en ook direct een onderzoek. Een aantal ZH willen dat je eerst voor een intake bij de internist komt ..... dat duurt mij allemaal veels te lang. Dus morgen om 13.30 uur lig ik met de zenuwen te kokhalzen met een slang in mijn strot ...... bah! Dank voor jullie sterkte-wensen meiden! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS, heel veel succes morgen. Meid, wat een een ahum fijn onderzoek (voor de 6e keer!!) krijg jij morgen. Om die zonder verdoving te gaan doen... BIKKEL! Absoluut respect voor jou. Viel het werken vandaag mee? BEG, de diarree zit in de lucht. In een ander topic zijn vele ouders en kinderen ziek. Hopelijk is het snel voorbij. Wel erg fijn dat de koorts weg is. Ik heb vandaag de eerste volledig werkdag gehad. Best vermoeid als je veel aan de wandel bent, want stilzitten kan ik niet. Van jullie berichtjes gaat mijn ego wel groeien. Ik zou niet weten hoe we het anders moeten doen. We willen nu eenmaal een kindje en dit traject is nog niet klaar. Dus ja, zoveel mogelijk snel uit de put en positief verder kijken. Maar vooral toch proberen te genieten van dat wat we nu samen hebben en doen. Alle lieverds een dikke knuffel.
Even een kleine, maar spannende update... Vandaag was een van de meest vreselijke stressmomenten uit mijn leven. Bij de verloskundige, alles leek goed. Bloeddruk goed, bm lag prima op schema. Alleen kon ze dus met geen mogelijkheid harttonen vinden. Na 5 minuten stond ons hart ook ongeveer stil. Met spoed naar het ziekenhuis voor een echo, alwaar alles goed bleek. Beeb is alive en kicking. Volgens deze echo 16+6 weken (bijna 160 gram en ruim 11 cm). Maar vlgs gyn houden we gewoon de termijn aan, we zijn zelf beiden niet klein, dus kindje zal wel iets groter dan gemiddeld zijn. Ik heb de vingertjes gezien, en een voetje. Meteen gebruik (misbruik?) gemaakt van de gelegenheid en gevraagd of hij al kon zien wat het werd, maar dat liet hij/zij niet zien. Nu al een eigenwijze donder dus, net als papa en mama... Je kan je bijna niet voorstellen hoe we ons voelden, zowel voor als na de echo
Wat een spanning, de kleine wilde gewoon ervoor zorgen dat je die uitgebreide echo kreeg! Fijn dat alles goed bleek te zijn! Dikke knuf!
Jeetje Liesben wat een stress-gebeuren moet dat zijn geweest zeg .... maar wat fijn dat alles helemaal goed blijkt te zijn. Pffff wat zullen jullie geschrokken zijn ...... en later weer helemaal in de zevende hemel zijn beland. En 16 weken alweer wat gaat dat toch snel zeg. Ook Ricmar gaat zo snel ..... alweer ruim 11 weken. De tijd vliegt ..... Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
BEG De kleine meid nu helemaal beter? Naar hè als zo'n klein poppetje zo ziek is. En het helmpje ..... nu 23 uur per dag? Bramtim Alles goed met jullie? Timon Wat goed dat je nu weer volledig werkt. Wel vermoeiend hè, je moet weer helemaal wennen. Ga je nu 4xfulltime? En ja, 'jullie willen nu eenmaal een kindje en het traject is nog niet klaar', maar daarom is het wel verdomde moeilijk Timon en het is knap dat je je staande houdt. Diepe buiging! All Hoop dat alles goed gaat met jullie. Lekker weer genieten van het mooie weer .... en de Koninginnedag. Ik ga vandaag de tuin in ..... tegels en tuinset (met heel veel stoelen) moeten nu echt schoongemaakt gaan worden. De plantjes zijn inmiddels allemaal klaar, dus nu het vervelende schoonmaakwerk en dan kunnen we heerlijk relaxen in de tuin. Verder dank ik jullie hartelijk voor het meeleven met mij .... erg lief. Het onderzoek viel tegen, zoals verwacht. Wat een k*t gevoel is die slang in je strot toch. Ik blijk toch gevoeliger te zijn in de keel dan gemiddeld en daardoor ook meer last. Er was een onwijs lieve verpleger, die mij goed heeft gesteund. Er is - buiten het klepje tussen slokdarm en maag dat niet sluit - niets bijzonders te zien. Ik was eigenlijk overtuigd van een slokdarm-ontsteking gezien de klachten achter borstbeen, maag, prop in keel. De klachten op mijn rug (longen ?) kan ik niet verklaren ..... maar klachten van maag en slokdarm kunnen volgens HA uitstralen naar rug. Door een aantal van mijn vragen heeft de internist voorgesteld om een afspraak te maken op de poli .... die staat voor 13 mei. 10 mei moet ik ook naar de HA, om de resultaten van dit onderzoek te bespreken. Dan krijg ik ook de uitslag van het weefsel onderzoek. Er zijn was hapje uit 12-vingerige-darm en maag weggenomen. Nu nog een klein beetje keelpijn en ik blijf wel een wee gevoel in mijn maag houden ...... en misselijk. Gisteren moest ik bloed laten prikken voor de diabetes en schildklier. Ik heb aan de diabetes-verpleegkundige gevraagd of ik ook B1, B6, B12, D3 en magnesium mocht laten prikken en dit was OK. Nu heb ik ook Progesteron aangekruist op het formulier. Zat gisteren ca. 8 dagen na EI. Ik gebruik net als de vorige ronde ook deze ronde Progesteron bolletjes. Weet niet of ik jullie dat heb verteld. Mijn LF is nogal kort en hopelijk helpt dit. Vorige ronde 3 dagen later ongesteld dan normaal. Zo en nu ga ik ff een bakkie doen met mijn vriend. Ik hoorde hem net thuiskomen uit zijn werk. Hij is nog in de veronderstelling dat ik slaap Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!