2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ik voel me goed veel minder moe en niet meer misselijk, ja hel af en toe smorgens , maar verder gaat het goed.
    Dacht vandaag zelfs dat ik beebje tot 3 keer toe achter elkaar voelde, maar lijkt me nog zo vroeg..

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Iets meer dan twaalf weken lijkt me indd nog erg vroeg :)
    Maar ach, je kan er over dromen toch?
    Ik denk het nu heel af en toe te voelen, maar weet het niet zeker..

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben ik ben bekend met spastische darmen en ik voelde wat plopjes en dacht darmen... Maar kort daarna kwam het nog 2 keer en het voelde ook wat trekkerig.. naast de plopjes, ach we zullen zien of het zo is en anders komt het vanzelf!
    Maar jij voelt dus leven? heerlijk!!!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Liesben, mooi buikje!

Ricmar, ik voelde rond de 14 wk een soort gefladder in mijn buik.

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Goedemorgen meiden,

Even een vraag! Sorry even ego!!

Ik had zo gehoopt vandaag een positieve test in handen te hebben ..... had ik zo mooi gevonden op moederdag.
    Maar helaas gisteren ongesteld geworden en HOE :$ Ik heb zojuist onderstaand topic hierover gemaakt.
    Weten jullie wellicht wat dit kan zijn???

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/274508-help-ben-ongesteld-verlies-erg-grote-bloedstolsels.html

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

jeetje, IS...ik heb geen idee. Misschien toch even contact opnemen met een gyn of een verloskundige?

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    IS kan het wellicht door het gebruik van de bolletjes komen? dat je nu meer baarmoeder slijmvlies hebt opgebouwd? en wat er nu uit moet?

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    IS zou ook idd even bellen naar de gyn.
    Zag dat Surf in dat topic had gereageerd, misschien idd een vmk.
    Ik had zelf toen niet zoveel stolsels, maar wel erg veel krampen.
    Heb je verder geen krampen oid?

9. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik had donderdag wel meer krampen dan normaal. Vond ik zo raar, want de ongi zetten niet door. Vrijdag ook wel op een gegeven buikpijn. Maar gisteren niet echt onwijze krampen. Vannacht wel wat buikpijn. De buikpijn is wel meer dan andere maanden. Maar dat wisselt ook wel eens, geloof ik. Ik weet het ff niet meer.
    Ik blijf het maar gek vinden. Durf geeneens meer naar het toilet.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuffel IS, kan je niet de HAP bellen voor advies?

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

HAP ja, zat ik ook net aan te denken. Oppassen dat je niet te veel bloed verliest. Gewoon even bellen hoor IS!

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik heb de HAP gebeld. Ze vroeg me een stolsel op te vangen en als dat gelukt was terug te bellen. Nou ik heb er 2 opgevangen en weer gebeld. Ik heb om 12.50 uur een afspraak bij de HAP.

Bedankt voor het meedenken.

Wordt vervolgd!

13. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Nou daar ben ik weer. HA wilde even kijken, waarop ik zei 'Het is echt ontzettend veel bloed hoor!' Nou en dat was het ook. Ze kon niets zien door al het bloed en stolsels. Je voelt je dan toch ook wel ongemakkelijk hoor. Heb zelf ff het papier wat op de bank ligt weggehaald (had het zelf ook al een aantal dubbel gelegd tegen het doorlekken :)) en weer nieuw neergelegd.
    Uiteraard ook van de Progesteron verteld. Ze heeft toen overlegd met andere HA en beiden concludeerden ze dat de heftige bloeding + stolsels van de Progesteron moet komen.
    Ik heb Cyclokapron voorgeschreven gekregen. Aangezien ik ook diabetes ben heeft ze toen ook nog even contact opgenomen met een gynaecoloog en het verhaal uiteengezet. Deze zei ook Cyclokapron (wordt ook vaker aan diabeten voorgeschreven).
    Ik weet niet waarom, maar ik heb geen goed gevoel bij het medicijn. Er staat wel in de bijsluiter dat het wordt voorgeschreven bij heftige bloedverlies bij menstruatie. Het zal wel goed zijn.

Het bloedverlies en stolsels heb ik nog steeds. Inmiddels al zeker zo'n 26 stolsel verloren. Hopelijk slaat de Cyclokapron snel aan.

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Jeetje IS wat een vervelende toestand zeg en dat is nog zacht uitgedrukt. Beterschap en ik hoop dat het heel snel over is want het klinkt akelig

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Poeh IS, sterkte. Dat klinkt heel heftig, hoop dat medicijn snel aan slaat. Dikke knuffel

16. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou IS nu maar hopen dat het snel stopt en het medicijn aanslaat. Vertrouw je het niet gewoon terug gaan he

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Thnx meiden!

En ja ZJ als ik het niet vertrouw, dan hang ik aan de tel bij de HAP of morgen bij eigen HA. X

Hoop dat aankomende nacht geen kopie wordt van afgelopen nacht, maar denk het toch wel. De stolsels zijn er helaas nog steeds. Ben er nu zeker wel 30 verloren en nog steeds flinke grote, met nog eens uitschieters erbij.

Voel me wel iets slap en niet echt helemaal top. Als aankomende nacht dus weer zo is, dan zit ik er toch sterk aan te denken om morgen niet te gaan werken. Ik moet er niet aan denken om elke 15 min. naar het toilet te gaan. En steeds maar bang zijn dat je doorlekt. Is toch niet gek als ik dan niet ga werken?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Is ik denk dat het echt terecht is al je morgen een dagje rust neemt en voor jezelf kiest...

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    IS, ik zou sowieso niet gaan werken. Neem ff de tijd, ook al is je nacht beter dan gisteren. Even pas op de plaats, lijkt me verstandig.

20. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Heb zojuist een mail gestuurd naar mijn werk dat ik niet kom. ff een beetje bijtanken vandaag en hopelijk nemen de stolsels af. Vannacht tot nu toe (06.00 uur) gelukkig maar 1x eruit geweest i.p.v. 100x de nacht ervoor.

Deel Deze Pagina