2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe is het nu IS? Goed dat je thuis blijft hoor. Even goed voor jezelf zorgen. In gedachten stop ik je goed in en krijg je kusje op je voorhoofd. X-sie

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    IS, wat heb jij nu? Heftig om zo te blijven bloeden en zoveel (grote) stolsels te verliezen. Zijn de krampen al weg? Goed zo dat je vandaag thuis bent gebleven. Hoe is het nu?

Liesben, wat bijzonder om leven in je buik te gaan merken.

Ricmar, ik heb jouw site bekeken. Wat leuk!

Vandaag een arts gesproken ivm de cryo poging. Ik start met de volgende ongi. Deze keer zal ik weer provera, deca, progynova en de mutsenbollen gebruiken. Het schema zal ik gaan ontvangen. Toch vanavond een mail naar het zh gestuurd. Ik vraag me af of de provera wel nodig is, want die wekt alleen de ongi op en die heb ik dan net gehad. Ik ga het lezen...

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon dank voor het compliment,
    het is een deel natuurlijk voor later voor ons smurfje , maar ook mijn familie in Canada kan zo meeleven..

Fijn dat je weer verder kunt , ik blijf je volgen en natuurlijk duimen we weer mee..

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jij schatje!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vanavond zat ik ineens te bedenken dat manlief 4 dagen weg zal zijn als ik deca gebruik. Hij dart elke avond! Euh... ga ik die avonden zelf de spuit ter hand nemen of moet ik iemand vragen? Pffff...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon als je het zelf niet durft (wat ik me kan voorstellen) dan zou ik kijken of iemand het voor je wil doen.
    Helaas woon je niet in de buurt.....

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Niet durven... ik ben absoluut geen vrienden met naalden. Zit een tijd tegen de naald aan te kleppen en kan 'm er niet in jassen. Liever heb ik niemand die ervan af weet, behalve mijn ouders. Het is allemaal nog niet zo gemakkelijk...

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon ik snap het , het is erg lastig..
    wou dat ik je kon helpen...
    Maar misschien kan je kijken of je het 1 keer samen met je mannetje kan doen?

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het vorig jaar een week gedaan voordat manlief het over nam. Het zal dus lang tegen de spuit aan zitten kleppen worden. Pfff, hoe te doen als je een dagje gaat shoppen en erna door gaat naar een etentje? Kl.... niet zo fijn dat manlief juist nu weg zal zijn!:(

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon, ik hoop dat je het nu wat makkelijker zal hebben dan voorgaande keren, het is natuurlijk nu niet meer de eerste keer dat je moet prikken.'

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Timon wat naar dat Timon-man er net niet is. Toen ik voor het eerst Gonal moest prikken heb ik 45 minuten met de prikpen in mijn handen gezeten voordat deze in mijn buik zat. De dag erna 30 minuten en daarna ging het steeds vlotter. Pregnyl spuit vond ik dan meestal wel spannend.
    Inmiddels spuit ik sinds dec. 2007 2xdaags insuline, dus nu draai ik mijn hand niet meer om voor een spuit.

Heb jij niet de gedachte als de spuit in je buik zit 'O is dit alles ... heb ik me daar nou weer zo druk om gemaakt!?' Dat gevoel had ik nl. wel en dat bedacht ik me voordat ik de spuit erin zette! Of denken aan dingen die erger zijn, dat wilde mij ook nog wel eens helpen.

Ook ik had het graag voor je gedaan als ik maar enigszins in de buurt had gewoond, maar helaas. Heb je naast je ouders niemand op de hoogte gesteld? Geen goede vriendin? Weet niet of je broers of zussen hebt? En het ZH?? Ik heb wel eens gelezen dat mensen die echt niet durven te prikken naar het ZH gaan.

Ik hoop dat er ineens een oplossing komt!

X

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Gisteren de hele dag niets gedaan. Niet zo vaak naar het toilet geweest als zaterdag/zondag. In de loop van de middag geen stolsels meer verloren en degeen die ik daarvoor verloor waren kleiner aan het worden. Afgelopen nacht geen bloedverlies en nu nog af en toe iets. Medicijn wat ik had gekregen, had ik een eng gevoel bij (weet niet waarom). Moest er 3xdaags 2 nemen. Zondag 2x2 genomen en gisteren 1x2.

Vandaag bij eigen HA geweest (moest ik toch al naar toe). Zij zei als het de eerstvolgende keer weer zo is, dan moet ik naar een gyn en wellicht een curettage :(

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    IS, fijn dat je minder bloed en geen stolsels meer. Is het nu een vmk geweest?

Bij de 1e ICSI kon ik de naald er zo injassen, voor een week of zo. Erna ging het steeds meer tegenstaan en ging manlief darten. Met de cryo poging het ik het de 1e week ook zelf gedaan en erna mocht manlief weer. De 2e ICSI is manlief direct bezig gegaan en dat zal nu ook weer gebeuren. Ik heb zo niets met de naalden.

Gisteravond had ik een mail naar het zh gestuurd ivm het gebruik van provera. Daarop kreeg ik vanmorgen telefoon. Bij het bekijken van mijn nieuwe schema bleek dat ik iets heel anders ga volgen dan telefonisch is afgesproken. Erg apart.
    Mijn nieuwe schema:
    ong. 20-5: ongi = pil
    30-5: start deca
    6-6: stop pil
    13-6: start progynova
    23-6: echo
    Zoals het er nu uitziet zal ik tegen eind juni de tp hebben.

Mijn zelf-prikken-ding is opgelost met dit nieuwe schema. Manlief komt 30-5 terug en kan dan mooi gaan darten.;)

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Fijn dat door het nieuwe schema het 'Prikprobleem' is opgelost Timon. Wat zal je opgelucht zijn!

Ik zie in jouw onderschrift dat je van ICSI-2 nog 3 eskimo's hebt. Ik dacht altijd dat die eerst opgemaakt moesten worden, voordat je aan een nieuwe ronde kan/mag beginnen. Maar dat is dus blijkbaar niet zo.

Als antwoord op jouw vraag over een vmk. Nee dat is het niet geweest. Heb voor de zekerheid zondag twee zs-testen gedaan en die waren negatief. Oorzaak is waarschijnlijk de progesteron. Vind ik wel gek, want heb daar nooit last van gehad. Ik durf deze ronde iig geen Progesteron te gebruiken. Eerst maar eens kijken hoe de ongi zonder bollen gaat. Liefst natuurlijk pas over 9 maanden weer ongi, maar ja dat moeten we weer afwachten (wel vier weken ..... bah!).

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hopelijk gaat het straks wel voor je werken. Dat je over zo'n 9 maanden zwanger mama zal worden.

Ik ga een cryo poging aan in een gestimuleerde cyclus. Vorig jaar namelijk 2x in natuurlijke cyclus gehad, maar die werden afgebroken. Dus weer aan de medicatie om een ukkie in spé op te halen.

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    O verkeerd gelezen/begrepen dus. Dit is niet ICSI-3, maar een cryo-terugplaatsing van ICSI-2.
    Nou cryo's als het straks jullie tijd is ..... doe jullie best!!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hebben jullie hier weleens van gehoord?

Vandaag bij iemand geweest die aangaf dat mijn bms te zuur is. Daardoor stoot het de emmy's af. Ja, hoe word je dan zwanger? Toch maar eens contact opnemen met de gyn. Je weet maar nooit, want anders kan ik dus eindeloos in de mm blijven en dat is niet waar mijn voorkeur ligt.;)

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik heb weleens gehoord van een zuurtegraad .... maar weet verder niet precies hoe of wat.
    Volgens mij heeft dat dan ook te maken of de zaadjes wel kunnen overleven in het slijm. Dat wordt ook bekeken bij de samenlevingstest volgens mij.
    Maar ja dat is bij ICSI dan weer niet aan de orde.

Anders moet je ff googlen. Ik heb zo een afspraak bij de internist, dus heb ff geen tijd. Ik ga nu ook afsluiten en rennen. Vanmiddag ook naar de fysio. Het is de laatste weken weer erg druk met afspraken bij ZH, HA, Fysio, tandarts ...... pfff dat vind ik zo vermoeiend.
    Maar ja, jij weet alles van vele afspraken nu met de ICSI.

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb dat wel eens gelezen in een boek. Daar zijn ook pillen voor (tegen).

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goeiemorgen lieve meisjes..
    Hoe gaat het met jullie?

IS? Al weer opgeknapt, gerustgesteld? Dat zoiets door de progesteron kan komen he, dat bedenk je niet. Nu maar hopen dat je minimaal 9 maanden niet ongesteld wordt!

Bramtim nog volop aan het genieten van haar gezinnetje?

Zj, hoe gaat het met jou?

Timon gaat al weer bijna in de weer met de volgende (en laatste want succesvolle :D) poging. Gelukkig wel zo dat manlief het prikgedeelte kan doen. Fijn!
    Dat van dat bms ken ik niet. Wel van het slijm bij de bm-mond (samenlevingstest). Maar dat gedeelte omzeilen jullie zowiezo...dus dat lijkt me niet van toepassing. Ik ben benieuwd wat de gyn ervan zegt!

Hier vandaag alweer op 18 weken. Jeuj, weer een mijlpaal! Nu vier ik elke dag als een mijlpaal hoor! Ik kan niet wachten tot ik echt beweging ga voelen. Nu voel ik heel soms iets waarvan ik denk...he, was dat..? Maar dat is zo kort, zo vluchtig, dat ik het niet zeker weet. Nou ja, ik moet geduld hebben. Mijn verloskundige zegt al dat ik niet moet rekenen dat ik voor de 20 weken echt iets voel waarvan ik zeker weet dat het de baby is...dus daar hou ik me aan vast. Ongeduldig als ik ben ;)

Deel Deze Pagina