neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ow ik had er zo'n goed gevoel bij!! Jeetje zeg dit had ik niet verwacht. Wat een domper. Moet echt even omschakelen en mijn energie gaan zetten op het duimen voor een laatste poging in 2010. Pffffff baal hier vreselijk van!!
Potverdikke, ik had zo'n goede hoop voor jullie twee, Timon en ZJ. Wat een teleurstelling weer, bah! Ik leef erg met jullie mee, maar weet ook dat dit niet zo veel helpt, dat je zelf weer door de pijn en het verdriet van de teleurstelling heen moet en moet kijken of je het redt om jezelf bij elkaar te grabbelen en nieuwe kracht en hoop te vinden. Steun en hoop van anderen helpt natuurlijk wel, maar jullie moeten het toch maar weer doen. Nogmaals bah, dit gun ik jullie helemaal niet, in tegendeel. Dikke knuffels meiden!
laat maar lekker vloeien, ze moeten er toch allemaal uit. Vind het zoooooooooo vervelend voor je. Ben er echt goed ziek van bah!
Timon he wat balen had het jullie zo gegund. Hier vanochtend toch nog even valse hoop, had toch een licht positieve test vanochtend. Maar vanmiddag toch licht roze verlies, zet nog niet echt door. Bij thuiskomst meteen weer getest, maar de streep is alweer weg. Dus helaas volgens mij heeft het bij ons even zo mogen zijn, maar is het weer over. Baal nu alleen nog maar meer, waarom plakt het wel een paar dagen en laat het dan vervolgens weer los. Tranen zijn er nu eigenlijk nog niet echt is nog niet echt door gedrongen omdat ik nog niet echt ongesteld ben. Laat de testen dan gewoon negatief en laat me ongesteld worden maar niet deze onzin. Sorry moest het even kwijt
Wilde net vragen hoe het met jou was. Maakt mijn hart even een sprongetje bij de licht posi test. Tja hij kan natuurlijk streeploos zijn geweest vanmiddag omdat het middagurine was. Maar ik hou gewoon moed hoor zolang de ongi niet doorzet. Licht roze hoeft niks te betekenen (ook al snap ik helemaal dat dat nu echt nergens op slaat om dat te zeggen) Ik blijf gewoon nog licht positief. Als het de test dan niet is, doe ik het wel. WEGBLIJVEN ONGI!!! En ik zou wachten tot woensdag en dan voor de bloedtest gaan. Als je het volhoudt.
Zj, precies! Laat de ongi maar komen. Ik ga morgen niet nog eens testen. Ben vandaag al gestopt met de mutsenbollen en progynova. Ben er even klaar mee.
Ik moest afgelopen vrijdag al stoppen met de bollen. moest deze maar 14 dagen gebruiken. Heb echt zo'n gevoel dat als ik met die dingen stop het dan ook meteen allemaal stop wordt gezet.
Volgens mij krijg ik maar de helft van de tijd bericht als er hier gepost is En dan kom ik kijken of er al goed nieuws is.........val ik in een bad vol tranen............balen!!!!! Jeetje wat een K nieuws zeg. Misschien nog een sprankje hoop bij ZJ. Timon ik hoop dat jullie dit jaar nog een kans krijgen! Jee heb er nu wel de P in. Kan me voorstellen hoe jullie je voelen. Dikke knuf voor wat het waard is.
Hey meiden, Kom weer een beetje koekeloeren hier. Heb een beetje bijgelezen, alleen is er niet veel blijven plakken. Wil wel even een grouphug geven aan iedereen! En voor de nieuwsgierigen, staat er van de kleine weer een nieuwe foto in mijn album groetjes