oeps, lees nu pas over je verkoudheid Ricmar en over de Gent-plannen IS. Mosterd na de maaltijd, mijn reactie sorry!
Lieve L78, Wat een naar bericht over jouw schoonmoeder zeg. Hoop dat het stukje bij stukje beter gaat. En dan ook nog eens dit bericht! Wat bedoel je met 'We zien het wel als kans?' Gelukkig gaat het met de kleintjes goed. Hoe gaat het op je werk .... 3 dagen werk je nu toch. Zit je weer helemaal in je ritme met alles na de zwangerschap/bevalling? Ik wens jullie sterkte met schoonmamma en sterkte met L-man, is niet niks. Kusss, I S Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Mijn man is ook bezig met een eigen tijdschrift (Te leuk, kijk maar 's op Deze Maand in Te Leuk om te laten liggen, het enige humoristische Magazine, dat elke maand helemaal over humor gaat en ook nog eens vol staat met goeie grappen:) en hij werkte op zich wel naar zijn zin maar werd er niet heel warm van. Hij kan zich nu gaan oriënteren op wat hij echt wil, dat bedoelde ik met een kans. Werken bij mij gaat goed, drie dagen bevalt heel goed. Zit alleen met een dilemma, er komt een heel leuke functie vrij met ook wat meer leidinggevende aspecten en coördinatie-taken. Dat vind ik heel leuk (heb wel ambitie in die richting) maar het komt eigenlijk net te vroeg. Vanwege mijn burn-out had ik me tot doel gesteld om gewoon eerst 's rustig mijn baan uit te voeren. Ik ben vrij perfectionistisch en wilde eerst leren om grenzen te stellen, nee te zeggen en zonder stress mijn werk te doen. En belangrijk vooral van de kindjes te genieten. Die andere baan is zeker 36 uur....en wil ik dat? Ik vind het een heel mooie kans maar het komt misschien iets te vroeg. Heb bedacht dat ik wel ga reageren als de vacature komt en dat ik het maar even aan zie hoe verder. Zat ook al te denken om bijvoorbeeld wat ouderschapsverlof in 1x op te nemen en dan op die functie iets later te beginnen.....ervan uitgaande dat ze me willen hebben. Want dat is natuurlijk stap 1. Schoonmams gaat wat beter. Man en zoon zijn er nu even naar toe terwijl meisje ligt te slapen. En ik ga even lekker met tijdschriffie op de bank! liefs!!!
O wat leuk een eigen tijdschrift ..... ga zeker eens kijken wat het is. Het is niet leuk om je baan te verliezen (en alle zekerheden die daaraan zitten .... alhoewel zekerheid!!), maar als je niet echt helemaal lekker in je baan zat en je hebt een vangnet, ja dan begrijp ik DE KANS. Moeilijk die andere functie. Je bent niet voor niets 24 uur gaan werken en dan wordt het 36 uur. Aan de andere kant is het iets wat je ambieert. Zou je in die functie wellicht ook een dag thuis kunnen werken? En zou je dan 4x9 kunnen werken? Ik denk ff mee Het perfectionisme herken ik erg bij mezelf Maar solliciteren moet je zeker doen, daarna kan je altijd nog de voors en tegens afwegen. Succes! Zeker met TE LEUK Fijne dag! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Lieve meiden, ik zwaai hier even. Zal deze week misschien nog even langskomen en anders pas na onze vakantie. Ricmar, een knuffel met alle heftige gebeurtenissen. IS, eind juli heb ik pas een afspraak bij de mesoloog. Moet deze week wat pillen bij halen, want anders zijn ze tijdens de vakantie op en dat is niet de bedoeling. Zijn jullie deze week in Limburg? Geniet ervan!!! Liesben, inmiddels de voeten al gezien? Ik heb mijn nichtje flink zien bewegen in mama's buik. Heel bijzonder. BEG, hoe is het inmiddels met je meisje?
Hahaha, nee geen voetjes gezien Maar door de voorliggende placenta en mijn speklaag zal dat nog wel even duren. Maar zolang ik het voel is het goed.
L78: 36 uur is wel pittig, ik werk 4x9 en het is op zich wel te doen maar dan heb ik maar 1 kleine, jij hebt er 2 je zou ook osv kunnen opnemen zodat je ipv 36u 24 u werkt, dat is als ze daarmee akkoord zouden gaan fijn om te horen dat het beter gaat met je schoonmoeder was het haar 1e beroerte? meestal komen mensen daar wel goed overheen (spreek uit ervaring, mijn oma had 4 beroertes gehad) Liesben, aan het eind van je zwangerschap zal je wel je buik denk ik zien golven heb ook wat spek, maar het was echt goed te zien toen Vlekken van de kleine zijn weg, maar daarna begon ze met spugen maar ze drinkt nog wel, hetzij wel kleine beetjes doe nu wat meer nutriton dat lijkt wel een beetje te helpen het komt tenminste niet meer met hele golven eruit maar nu heeft ze mij geloof ik ook aangestoken heb hoofdpijn, keelpijn, snot en slijm (rijmt lekker, klinkt minder lekker haha) thanks voor jullie lieve woorden dikke knuffel aan iedereen
Timon Ja lekker in Limburg geweest. Heerlijk was het. Ook een dagje naar Thermo2000, lekker relaxen. Jullie hebben nog heerlijk de vakantie in het vooruitzicht. Lekker hoor ... geniet er maar van. Hoe gaat het eigenlijk op je werk? Werk je nu weer volledig? Nou zorg maar dat je koffer goed gepakt is (pillen niet vergeten) en dan heerlijk weg. Veel plezier! BEG Gelukkig gaat het weer beter met de kleine meid, maar nu moet ik jou weer beterschap wensen ...... dus bij deze BETERSCHAP. Ik hoop dat als jij bent opgeknapt, dat er een hele mooie, gezonde tijd aanbreekt, zonder klachten, ziektes, etc. ....... en dat deze tijd maar heel lang mag duren dan. Liesben Zal een heel bijzonder gevoel zijn om het leven in je buik te voelen. Ik hoop zo dat ik dat toch ook nog mag gaan ervaren ..... net zoals ik dat ook voor Timon hoop. L78 Gaat het weer een stukje beter met je schoonmoeder? En al gesolliciteerd? Ben benieuwd!! Hier We hebben best wel wat kunnen ontspannen zo die paar dagen weg, maar dan kom je weer thuis en dat is alles zo als het is. Als je weg bent lijkt het alsof de wereld (het leven) anders is, maar dat is (helaas) niet zo! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
heb alles weer bijgelezen, maar oh die vergeetachtigheid wordt er gek van. Buik golven absoluut hoor hier gaat mijn buik soms echt als een gek tekeer, heel grappig. Nu echt super verkouden, maar voor de rest gaat het allemaal prima. Nog maar 2 en halve week werken (waarvan nog maar 4 lesdagen) ben echt aan het aftellen Ik hoop zo dat er nog voordat ik met verlof ga hier weer dames op roze kunnen. En Gent IS, hoop zo dat ze er iets voor je kunnen betekenen! Beg doe je wel rustig aan. Eigen tijdschrift, super hoor, hou wel van creativiteit
ZJ, lekker zeg nog maar zo kort werken ..... lekker de dagen afstrepen en dan ff relaxen en wachten op jullie kleintje. Is het kamertje nu helemaal klaar of moet je hier en daar nog wat dingetjes doen. Hoop idd dat Gent iets kan betekenen, maar we proberen om er niet teveel op te hopen natuurlijk! Gisteren een erg onprettige dag gehad. Ik voelde me een aantal x erg rot .... ik hoopte eigenlijk dat mijn bloedsuikerspiegel te laag was, maar dat bleek, na het gemeten te hebben, niet zo te zijn. En ik wist het ook eigenlijk wel, want het voelde anders. Ik heb me het laatste half jaar zo vaker gevoeld en het wordt steeds frequenter. Bij HA aangegeven, maar die doet er niets mee. Mijn vriend kwam thuis en ik zei dat ik gelijk naar de SEH wilde. Direct bij aankomst voelde ik me weer zo rot. Aan de monitor gelegd en bloed afgenomen en hartfilmpje gemaakt. Hartslag werd op een gegeven wat beter, maar ineens vanuit het niets 145!!! Alle piepers en bellen daar aan. Weer hartfilmpje, maar daar kwam weer niets uit. Co. heeft wat kleine dingetjes onderzocht .... stelde niets voor, had ze net zo goed niet kunnen doen. Op dat moment konden ze niet echt iets ontdekken. Het ging om een hartritme-stoornis. Verder onderzoek is wel nodig. Krijg een afspraak tussen de 2 en 4 weken met cardioloog ..... en dat schijnt snel te zijn Afspraak met cardioloog via de HA duurt 3 maanden .... belachelijk, maar waar! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
He gatsie IS..het houdt ook niet op bij jullie he? Wel "fijn" dat je snel bij de cardioloog terecht kan.
IS doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf, wel fijn dat ze je toch zo snel mogelijk willen zien
zonder naam sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + VMK in 2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed na 22 rondes eindelijk (weer) ZWANGER! uitgerekend ca. 21-07-2011 BEG (29 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. na MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger en in september 2010 bevallen van een dochter! Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..na MK 2-ling 04/2008 en Asherman en ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ en ZS met cerclage op 24-03-2011 bevallen van zoon en broertje Rune! Hope&Faith82 (29) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste 22-06 Eindelijk hulp van een gyn!!!!! 22-06 inwendig onderzoek(was goed) 22-6 + 23-06 bloedonderzoek, 28-06 zaadonderzoek, 20-07 gesprek uitkomst onderzoeken + zorgen dat cyclus regelmatiger wordt. 02-08 zaadonderzoek. EINDELIJK GEBEURT ER IETS! I S (45) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 1e spontane ZS en MA beland in MMM > na 10 IUI's en nog eens 4 MA/MK met MMM moeten stoppen van ZH vanwege leeftijd > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > sinds 02/2011 acupunctuur behandelingen . Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... na MA 10-2009 + weghalen Asherman, verkleving op 19-02-2011 bevallen van zoon Benjamin! L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e na 4 MK en medicijn voor schildklier op 12-12-2010 bevallen van dochter Tess! Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 5 helaas mislukt, nu nog 3 Eskimootjes over Liesben (40) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, > 19/01 1e IUI > resultaat: ZWANGER van een zoon! uitgerekend 15-10-2011 Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D > sinds 02/2011 nw donor gevonden > 2 dgn voor NOD positief getest, resultaat: ZWANGER! uitgerekend 15-11-2011 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MMM 01/2009 + operatie + vele IUI'S + IVF nu eindelijk ZWANGER! uitgerekend 24-08-2011 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > na TP cryo direct ZWANGER! uitgerekend ca. 21-08-2011 Timon (35) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > na ICSI 1 VMK, terugplaatsing Eskimo helaas zonder resultaat > van ICSI 2 nog 3 Eskimootjes, maar nu eerst even lichaam in balans zien te krijgen ZJ84 . ... sinds 04/2006 voor 1e .. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MM > MK 11/2009, 04&05/2010 > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken en nu toch eindelijk (weer) ZWANGER! uitgerekend ca. 08-08-2011
Liesben + ZJ dank jullie! 6 juli heb ik een afspraak bij een Cardioloog. Redelijk snel dus, alhoewel ik liever gisteren al was geweest. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
H&F Gelukkig dat er nu eindelijk eens wat gebeurt. Fijn dat het inwendig onderzoek goed was. Succes! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS doe rustig aan, geen spanningen opzoeken, dat veroorzaakt soms ook hartritmestoornissen H&F fijn dat er weer wat gebeurt! Hier doe ik het heel rustig aan, zit al sinds vorige week ziek thuis.
Thnx meiden. Sorry dat ik niet verder mee lees. Ik ben bang dat als ik hier weer vaker kom dat ik er dan weer te veel mee bezig ben. en dat wil ik juist niet meer. Ik wilde wel ff laten weten hoe het hier ging voor de gene die dat interessant vinden
Shit ik ben hier al te lang niet geweest!! Maar ik krijg ineens geen meldingen meer van dit topic. Ow en ik vergeet dus echt alles. Hier gaat het EINDELIJK goed. Rune (en zijn papa en mama) hebben een ongelooflijk slechte start gemaakt. Dankzij verborgen reflux heeft hij de eerste 9 weken van zijn leven 24/7 pijn gehad. Hij leefde het klokje rond op de arm van papa en mama. Na een ziekenhuisopname medicatie voorgeschreven die gelukkig aansloeg. Alleen meneertje was niet gewend om regelmaat te hebben dus die moest even gereset worden. Toen dat gelukt was, bleek hij last te hebben van een koemelkallergie en sinds een paar dagen is hij ook daarvan klachtenvrij. En EINDELIJK eindeloijk eindelijk lijkt er hier nu rust te zijn gekomen in ons huisje EN kunnen we EINDELIJK gaan genieten van het toch wel wondertje in zijn bedje. Dat lukte echt tot anderhalve week geleden helemaal niet. Laten we hopen dat het nu rustig blijft en we voorlopig even in deze mood mogen blijven hangen. Dan kunnen we ook goed bijtanken na alles. Ik ga morgen even teruglezen en reageren. Heb jullie gemist.
Hallo, daar ben ik weer! Bijgekleurd en wel uit Turkije. Het was er erg warm (39 graden in de schaduw)! We hebben een leuke week gehad. Veel aan het zwembed, lekker lui. Vanmorgen erg vroeg weer thuis gekomen. IS, hartritme-stoornissen zijn niet niets. Je mag dan zeker vlot bij de arts terecht. Hopelijk vinden ze dan ook iets, want zo vaag wil je het niet houden. Zj, je heb bijna verlof! H&F, je bent er weer! Ben je veel afgevallen? Eindelijk zit er beweging in jullie mmm. Heb je de uitslag van het bloedonderzoek al? BEG, waarom zit jij thuis? Bramtim is er ook weer! Wat hebben jullie en vooral jullie mannetje een heftige tijd gehad. Nu is het dan eindelijk rustig, dus nu gaan genieten van dit grote kleine wonder. Ricmar, hoe is het met jou en je uk? Alle meiden die ik ben vergeten, sorry! Nu een was gaan draaien.