2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F wat fijn dat je nu eindelijk weer geholpen gaat worden.

Timon klinkt heerlijk zo'n vakantie, zou ook wel willen, maar we krijgen een heel mooi ander iets ;) en ja nog 5 daagjes werken :)

BEG het zit allemaal nog steeds niet mee he, blijf aan jezelf en de kleine meid denken.

Ricmar wat zag ik al een mooie buik voorbij komen echt super.

Bramtim gisteren al gesproken, fijn dat jullie nu echt kunnen gaan genieten.

IS alweer iets rustiger, hoop het wel.

Hier echt aan het aftellen nog maar 6 weekjes en mijn buik lijkt nu met de dag te groeien echt een toeter begint het te worden haha

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon welkom thuis en wel lief dat je de zon voor ons hebt meegenomen, hier alles oke drukke uk in de buik haha maar geniet van elke dag

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zj jij kunt gaan aftellen , ik zit bijna op de helft al denk ik zelf dat ik er over ben hoor, ik gebruik labetalol en dan willen ze vaak je zwangerschap niet onnodig rekken

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zj, ik zou graag dat wat jij krijg willen hebben ipv deze vakantie. ;) Maar goed, bij ons is het nog niet zover en dus konden we nu dit doen.

Ricmar, ik heb me gisteren toch staan duwen om mijn koffer dicht te krijgen. Die zon wilde er maar niet in!! Eindelijk wel gelukt.:p

5. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon dat weet ik, daarom zei ik het ook al op deze manier he.

Ricmar snel gaat het dan opeens he

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja het gaat nu ineens heel snel, weet nog dat ik in april de brief kreeg van het umcg voor de 20 weken echo en voor 1juli ingepland stond ik dacht toen echt jeetje wat nog een eind.
    Nu is het al bijna zover

7. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Nee ik ben niet echt afgevallen, zelf een beetje aangekomen :(
    de uitslag van het bloedonderzoek en alle andere onderzoeken krijgen we 20 juli
    Morgenvroeg mag manlief zijn zaad inleveren.. hij laat het niet echt merken maar hij is wel nerveus.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    H&F vraag een uitdraai van je bloedwaardes, doe ik ook altijd en is handig om te bewaren.
    hebben ze ook je schildklier geprikt? ik heb dat even gemist sorry

9. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    uhh ik weet het niet, heb niet gekeken op het formulier.
    Maar zal toch wel?

ben nu al misselijk van de spanning. terwijl het nu alleen nog maar zaad opgevangen is.
    straks gaat manlief het wegbrengen. ik moet werken.

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Bramtim
    Ik ben blij dat we weer wat van je horen. Moest veel aan je denken. Wat een periode hebben jullie achter je zeg. Ach dat kleine mannetje zo hulpeloos ….. maar ook jullie zo hulpeloos. Zwaar hoor voor jullie. Fijn dat het nu beter gaat. Ik hoop voor jullie dat dit het opstartprobleem was en dat alles nu goed gaat. Dikke kus.

BEG
    Ja rustiger dan dat ik nu doe gaat het niet, dus daar zijn de ritme-stoornissen helaas niet van.
    Hoe gaat het nu met jou ….. hopelijk weer beter.

H&F
    Spannend hoor dat de onderzoeken nu echt gaan starten. Kan me voorstellen dat H&F man gespannen is.
    En wat Ricmar zei over de schildklier …. dat is wel belangrijk dat daar ook naar gekeken wordt hoor. Als ze dat niet hebben gedaan, dan moet je daar nog om vragen.

L78
    Hoe is de sollicitatie gegaan …. ben erg benieuwd?????

Liesben
    Alles goed ga ik vanuit. Lekker genieten van een dikke buik.

Ricmar
    20 weken!!!!! Vrijdag de echo ….. spannend en bijzonder!
    Wat is Labetalol als ik vragen mag?

Timon
    Heerlijk op vakantie geweest. Heb je lekker kunnen relaxen en ontspannen?? En de zon meegenomen, dank daarvoor …. alhoewel het wel gisteren errrugg warm was. Net scheen het zonnetje hier nog, maar het trekt nu al wat dicht …. woon in het westen hè en vanaf daar komt het slechte weer binnen zegt de weer-meneer!

ZJ
    Nog maar 5,6 weken zeg ….. wat gaat het snel. Ben je het erg zat nu .... met die warmte wel denk ik. Maar ook erg nieuwsgierig natuurlijk. De bevalling en dan een heel mooi klein hummeltje in je armen …. eindelijk!!!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

11. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ricmar, succes met de echo. Willen jullie weten wat het wordt?

IS zat zijn valt eigenlijk nog wel mee, heb het net zoals ieder ander mens nu erg warm, maar gelukkig hou ik geen vocht vast ofzo. Wel druk aan de studie met deze warme dagen jammergenoeg heb herkansingen en heb nu al spijt dat ik me daarvoor opgegeven heb :(

H&F probeer alles gewoon op je af te laten komen, weet nog hoe zenuwachtig ik er zelf voor was, maar je kan aan bloedwaardes en zaad toch niets veranderen. En idd laat ze een uitdraai maken, weet je altijd waarover gesproken wordt

IS hoe is het nu eigenlijk met je cyclus, geen enge dingen meer gehad zoals vorige keer. En ik denk dat je daar nu ook ff minder meebezig bent. Eerst de uitslag van de cardioloog!

Ik ga weer aan de studie, voor vandaag alleen maar op de planning een betoog schrijven (bah) en vanavond diploma uitreiking van mijn eigen leerlingen. Rest van de dag gelukkig vrij met deze hitte. Donderdag pas weer werken :)

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zj we willen niet weten wat het wordt er zijn maar 2 optie dus 50 % kans op een jongen of meisje.

IS dat is een bloedrukverlager,

H&F recente studie in het UMCG heeft uitgewezen dat meer mensen schildklier patient zijn dan dat ze in de gaten hebben, en met een slechte schildklier is het moeilijk zwanger worden en blijven. ik blijk achteraf ook jaren te hoog te hebben gezetn, ben toen begonnen met pillen en toen ik was ingesteld was ik zwanger..

Nu weet je nooit of het 100% daar door komt maar toch

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ricmar wij willen het ook niet weten hoor, maar vind het altijd leuk om te weten waarom mensen het juist wel of niet willen weten.;)

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zj ik dacht dat wij een uitgestorven ras waren , maar gelukkig willen meer mensen het niet weten, kun je het uit houden met de warmte?
    Vandaag maar binnen gordijnen dicht

15. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet zeggen gaat nog redelijk, heb er wel last van, maar doe gewoon heel rustig aan. Heb net mijn betoog zitten schrijven en ga dadelijk voor de ergste hitte even met de hond weg en dan wachten tot 5 uur en naar school. Maar ben niet echt van plan veel te gaan doen. Lukt het bij jou ook nog een beetje?

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ben vandaag vrij en doe lekker niks, meer kan ik niet doen toch, gelukkig is het maar 2 dagen zo warm,

17. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig wel ja, geniet van je vrije dag!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie zijn ook al lekker niets aan het doen. Ik heb nog lekker vakantie.;) Wel weet ik dat ik volgende week vol aan de bak mag, maar we gaan ook nog 2 daagjes weg. Lekker naar Limburg. Ik heb er erg veel zin in. Dit omdat de dagen ervoor op het werk heftig zullen zijn.

Zj, succes vanavond met school!

Ik heb geen idee of ze ooit mijn schildklier hebben onderzocht.

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja klopt heb ook eens 3 daagjes vrij en verveel me dag 2 al ondanks dat ik aan het leren etc ben.

net lichtelijk in schok, had nooit gerealiseerd dat mijn buik als ik zit natuurlijk ook goed zichtbaar is. Had er een foto van gemaakt. Voor een keertje zal ik er dan eentje hier posten, vind dat eigenlijk vervelend om te doen, maar dan snappen jullie wel wat ik bedoel, kunnen jullie meelachen :)

Had deze foto ook maar naar mijn man gestuurd, met de titel iets teveel gegeten ;)

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jezus, wat heb jij op om er zo dik van te worden????:p:p Wel een leuk motiefje heb je aan.;)

Deel Deze Pagina