Hallo lieve meisjes, Op een of andere manier krijg ik soms geen berichtje van updates hier...heel vervelend. IS, hoe gaat het nu met je? En met jou Timon? Ricmar, jij schiet ook al zo op zeg! Succes met de 20-weken-echo ZJ, mooie buik hoor, niets om je voor te schamen. wear it proudly girl! Ik ben vanmorgen weer goedgekeurd door de vk. Mams was mee en vond het super om hartje te horen! Alhoewel het wederom even duurde, want "pim" is nogal beweeglijk en laat zich niet zomaar pakken Zelfs de vk vond het vermakelijk, want ze voelde hem draaien zodra ze de doppler op mijn buik zette. Vlgs de weegschaal van de vk ben ik in 4 weken tijd ongeveer 1,5 kilo aangekomen. Totaal nu zo'n 4,4 kilo. Helemaal goed dus. Ik geniet van elke moment, elke dag. Ik blijf me verbazen dat dit kleine grote wonder ons gegeven is. Over 1 week zou het kindje al levensvatbaar zijn. Wow. Helaas heb ik wel wat lichte bekkenklachten, maar ik loop al bij een bekkentherapeut dus dat probleem wordt aangepakt. Ik werk nog gewoon, wat redelijk goed gaat. En ach, het hoort ook een beetje bij. Dus mij hoor je niet klagen. Vandaag begonnen met de babykamer. Langzaam maar zeker valt alles op zijn plaats. Voor de liefhebber staan er (buik)foto's in mijn albums.
Liesben je groeit ook goed!! fijn dat alles weer goed was. Morgen de 20 weken echo hopelijk alles goed vind het wel spannend
Ricmar, spannend morgen. Geniet ervan je ukkie weer te zien. Liesben, lekker opgeschoten met de babykamer? De kleine groeit zo snel, he. Hier gaat alles z'n gangetje. Nog een paar dagen vakantie.
Meiden ik val even binnen, de 20 weken echo was op zich prima, echter smurf lag dwars en hield steeds 1 of 2 armen er voor de we moeten voor de controle van het hartje op 11 juli nog een keer terug, verder alles oke voorzover ik heb begrepen, snap alleen de overdracht voor de gyns niet helemaal... maar 12 juli weer naar gyn en dan maar navragen
Hey lieve meiden. Ik kom het grote nieuws vertellen dat ZJ vanmiddag om 16:31 bevallen is van hun lieve zoontje Timme! Hij woog 2612 gram en ademt al helemaal zelf. De komende 10 dagen mag ZJ bij hem in het ziekenhuis blijven en als hij uit de couveuse mag, komt hij bij haar op de kamer. Ze heeft de bevalling helemaal zelf gedaan en om 11:45 zijn haar vliezen gebroken. Ze klonk helemaal happy maar natuurlijk ook moe. Ik weet zeker dat ze snel wat van zich laat horen.
ZJ gefeliciteerd met de geboorte van jullie Zoon Fijn dat het zo goed gaat en hopelijk mag hij snel uit de couveuse en mag je hem bij je hebben
*breekt even in* Komt ZJ feliciteren met de geboorte van zoon Timme!!! Geniet ervan meis hopelijk mag hij snel uit de couveuse. *breekt weer uiit*
Als een waggelend olifantje Dochterlief is volledig ingedaald en geschat op 7 pond dus van mij mag ze komen!
Thnx voor de tips allemaal. Manlief heeft inmiddels zijn 1e potje ingeleverd en nu nog 2 weken wachten tot we de eerste uitslagen krijgen. Ik probeer het allemaal een beetje los te laten, aangezien ik er gisteren nacht zelfs over gedroomt heb Ik laat het allemaal maar komen zoals het komt... Veranderen kan ik de uitkomst toch niet. ZJ : GEFELICITEERD met de geboorte van Timme
ZJ Van harte gefeliciteerd met Timme Met hoeveel weken ben jij nou bevallen .... je was toch nog geen 39/40 weken of vergis ik me nu. Maar in ieder geval goed om te horen dat het goed gaat. Zal wel een heel bijzondere ervaring zijn om je kindje zo voor het eerst in je armen te sluiten. Geniet ervan!! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
BEG Ben je weer helemaal opgeknapt! Hoop dat je nu ff in rustiger vaarwater komt. Bramtim Gaat alles nu nog steeds goed. Is de rust echt nu gekomen? H&F Sterkte met wachten. L78 * zwaai zwaai * Liesben Leuk om bezig te zijn met de babykamer. Heb je alles ook al besteld? En welke kleuren hebben jullie in gedachten? Sterkte met de bekken!! Pink Laatste loodjes. Je had waarschijnlijk gedacht eerder te bevallen dan ZJ, maar die was wel wat te vroeg volgens mij. Sterkte nog maar. Ricmar Goed om te horen dat alles in principe goed is. 11 juli dus weer ff naar de kleine kijken. Timon Lekkere vakantie gehad dus! Goed om te horen. Waarschijnlijk deze week weer aan het werk. Hier Voel me nog steeds niet goed. Morgen naar de Cardioloog. Afgelopen weekend wel een weekendje weggeweest naar Deventer ..... 'Deventer op Stelten'. Was erg leuk, maar helaas doordat ik me niet goed voel, moet alles toch rustiger of kan niet. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
............. sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + VMK in 2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed na 22 rondes eindelijk (weer) ZWANGER! uitgerekend ca. 21-07-2011 BEG (29 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. na MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger en in september 2010 bevallen van een dochter! Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..na MK 2-ling 04/2008 en Asherman en ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ en ZS met cerclage op 24-03-2011 bevallen van zoon en broertje Rune! Hope&Faith82 (29) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste 22-06 Eindelijk hulp van een gyn!!!!! 22-06 inwendig onderzoek(was goed) 22-6 + 23-06 bloedonderzoek, 28-06 zaadonderzoek, 20-07 gesprek uitkomst onderzoeken + zorgen dat cyclus regelmatiger wordt. 02-08 zaadonderzoek. EINDELIJK GEBEURT ER IETS! I S (45) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 1e spontane ZS en MA beland in MMM > na 10 IUI's en nog eens 4 MA/MK met MMM moeten stoppen van ZH vanwege leeftijd > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > sinds 02/2011 acupunctuur behandelingen . Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... na MA 10-2009 + weghalen Asherman, verkleving op 19-02-2011 bevallen van zoon Benjamin! L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e na 4 MK en medicijn voor schildklier op 12-12-2010 bevallen van dochter Tess! Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 5 helaas mislukt, nu nog 3 Eskimootjes over Liesben (40) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, > 19/01 1e IUI > resultaat: ZWANGER van een zoon! uitgerekend 15-10-2011 Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D > sinds 02/2011 nw donor gevonden > 2 dgn voor NOD positief getest, resultaat: ZWANGER! uitgerekend 15-11-2011 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MMM 01/2009 + operatie + vele IUI'S + IVF nu eindelijk ZWANGER! uitgerekend 24-08-2011 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > na TP cryo direct ZWANGER! uitgerekend ca. 21-08-2011 Timon (35) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > na ICSI 1 VMK, terugplaatsing Eskimo helaas zonder resultaat > van ICSI 2 nog 3 Eskimootjes, maar nu eerst even lichaam in balans zien te krijgen ZJ84 . ...sinds 04/2006 voor 1e .. na PCO, cystes verwijderd, progesteron-tekort en 3 MK op 03-07-2011 bevallen van zoon Timme! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Gefeliciteerd ZJ! Wat een mooie naam, ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie. Rustig aan en geniet van jullie wondertje. Liefs!! IS, sterkte morgen. Ik probeer nog even online te komen om uitslag te lezen. Kus
Pink, welkom hier. Joh, het is voor jou bijna zover. Jij waggelend ollifantje... H&F, succes! Je zegt het goed; laat het maar over je heen, want veranderen kan je het toch niet. IS, wat jammer dat je niet lekker in je vel zit. Hopelijk kan de cardioloog je meer vertellen. Joh, was Deventer op stelten afgelopen weekend! Jammer dat ik dat niet heb geweten. Dat is echt leuk. Fijn dat je toch heb genoten, al lang het tempo veel lager voor je. Hoe is het met alle andere meiden??? Net 2 heftige werkdagen gehad en ben gewoon moe ipv bijna niet meer kunnen lopen. Ik ben zo blij! Eind deze maand de vervolgafspraak bij de mesoloog en dan dmv de drukpunten vernemen hoe het er dan uitziet. Nog steeds voelt het zo goed om nu deze weg te volgen ipv in het zh bezig te zijn. Ik denk erover om volgende maand te starten voor een cryo, maar wil een gyn spreken om dit in een natuurlijke cyclus te proberen. Mocht dat toch niet goed gaan dan heb ik daar ook vrede mee en zal ik de spuiten toch uit de koelkast moeten halen. Die afspraak nog even regelen.