2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Daar ga ik dan helemaal voor!!!:D IS, doe je met me mee?

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pink succes met de laatste loodjes

IS ben idd te vroeg bevallen 34.5 maar hij doet het heel erg goed. Ik kan geen foto spammen helaas, lukt niet via de mobiel. Bramtim je mag van mij spammen hoor ;)

Doe je verder wel een beetje rustig aan!

allemaal dankjewel voor de felicitaties :)

Probeer zoveel mogelijk te reageren, maar lukt niet altijd sorry

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    ZJ was er een rede waarom Timme zoveel te vroeg geboren is? Fijn dat hij het zo goed doet! Lekker genieten van je kleine hummel.

4. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    heyy meiden

ik wou even laten weten hoe het hier gaat.

Er is veel gebeurt de laatste tijd.
    Maar gelukkig wel allemaal goeie dingen.
    Deuren gaan voor mij open/op een kier waarvan ik niet verwacht had dat ik van de deur überhaupt alleen maar de deurknop aan zou durven/kunnen/mogen raken.

1 van de deuren is voor mij nu dat alle onderzoeken op gang komen om de oorzaak te achterhalen van het uitblijven van een zwangerschap.
    toen ik de kamer van de gyn in ging, ging ik ervan uit dat ik net als de vorige keer behandelt zou worden,
    dat ik bot weggestuurd zou worden met weer de mededeling "ga maar afvallen"
    ik had als het ware een enorme muur om me heen gebouwd, als bescherming.
    en dacht bij me zelf.. blijf hard tegen jezelf, niet je gevoelens uiten, en vooral niet gaan huilen!!
    ik heb thuis in vertrouwde kring een paar keer geroepen dat ik me niet weg zou laten sturen dit keer zonder dat ze onderzoeken zouden doen. ik zou er desnoods de hele dag & nacht blijven zitten.
    Toen de gyn meteen de 1e afspraak allemaal onderzoeken ging doen, viel bijna mijn mond open van verbazing/opluchting.
    Het was alsof iemand een enorm gewicht van mijn schouders van me af tilde en naast me neer legde & als een ketting aan mij vast heeft gemaakt.

ik hoop dat het snel 20 juli is...

de 2e deur is dat ik na jaren besloten heb om psychologische begeleiding te krijgen bij het afvallen.
    Het lukt me niet zonder extra hulp.
    Iedere keer wanneer er iets niet zo gaat als ik dat wil, of iemand maakt een verkeerde opmerking,
    dan draai ik een knop om en zet die enorme muur weer op, en het enige waar ik dan me prettig bij voel is het eten van "lekkere dingen"
    Ik krijg nog te horen wanneer de begeleiding begint, en zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!

verder heb ik een dringende vraag :
    Ik heb sinds 2 dagen ongie achtige buikpijn.
    En heb nu zelfs lichte, helder rode, bloedverlies!!
    maar mijn vorige ongie is nog maar 19 dagen geleden.
    Ik kan nu toch niet al weer ongesteld geworden zijn??????????

5. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    H&F
    Fijn dat je een goede gyn hebt gevonden. Hopelijk brengt het licht in de duisternis en nog meer hopen dat alles een goede zwangerschap tot gevolg heeft.
    Goed van je dat je hulp hebt gezocht om af te vallen. Ik herken het goed hoor dat je na ellende en verdriet gaat eten .... hier ook zo. Maar op een gegeven moment is het zoveel ellende en verdriet, daar kan ik zelfs niet meer tegen op eten.

Wat betreft je snelle ongi. Kan het niet zijn dat dat komt door de onderzoeken die je hebt gehad? Ik weet niet wat voor onderzoeken het waren, maar dat lijkt mij een verklaring. Jouw cyclus is sowieso niet regelmatig toch. En je lichaam kan wel eens gek doen. Ik had vorig jaar een cyclus van meer dan 60 dagen, dus een ongi overgeslagen .... reden onbekend.
    In ieder geval is wat jouw cyclus betreft het enige wat ik kan bedenken de onderzoeken.

Succes!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

6. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Pink
    Uitgerekende datum komt dichter en dichterbij.

Timon
    Ik doe wel mee, maar deze ronde zeker niet. We hebben besloten om deze ronde ff te laten i.v.m. mijn gezondheid.
    Ben jij weer een beetje bijgekomen van de drukte op je werk?
    Deventer was echt ontzettend leuk, ben jij er wel vaker geweest? Wij gaan volgend jaar weer :)

ZJ
    Ja zie je, best wel een behoorlijk aantal weken eerder. Gelukkig is alles goed en het voordeel van eerder bevallen is dat je eerder kan genieten van de kleine. Jullie wisten het geslacht niet hè? Je hebt natuurlijk maar keus uit twee, maar toch altijd leuk zo'n verrassing.
    Gaat het allemaal goed? Ben je een beetje bijgekomen van de bevalling of nog erg moe? Is de kleine inmiddels uit de couveuse?
    Geniet lekker van jullie kleine man.

All
    Zwaai en kus.

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    *breekt even in*
    Kom even vertellen dat ik morgen ingeleid ga worden ivm te hoge bloeddruk.
    *breekt weer uit*

8. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag lieve meiden,

ik ben weer terug van vakantie, 3 heerlijke weken gehad! Nu weer in het land en weer a/d slag. Heb zo nu en dan wel bijgelezen.

Timon en IS zijn inderdaad aan de beurt!

9. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    oh jeee, gelukkig houden ze je goed in de gaten Pink! Heel veel succes morgen, zet 'm op meid. Je kunt het!!!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannend Pink! You go girl!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pink heel veel succes morgen

12. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Pink spannend! Morgen houd je je kindje in je armen.

Succes en sterkte!

Je hoeft trouwens niet in te breken hoor ... je hoort er nog steeds bij!

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pink succes morgen!

Foto van Timme, staat in mijn fotoalbum :)

Ons manneke doet het voor de termijn erg goed, ligt in een bedje bij mij. Hij houdt zichzelf helemaal zelfstandig op temperatuur etc. wel krijgt hij nog sondevoeding, hij snapt nog niet zo goed dat wanneer hij goed hapt hij dan nog moet gaan drinken. Maar ook daar gaat hij met kleine stapjes vooruit. Ben super trots op hem :)

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er weer!

Pink, jij bent nu vast wel ingeleid. Hoe spannend.... Veel succes!

Zj, ik ga zo even spieken naar je mannetje.

IS, ik ben ook eens bij dat evenement geweest. Je wordt er best weer kind van.

H&F, hoe mooi kan het zijn als er deuren zo onverwachts open gaan. Geniet van deze weg. Het is altijd fijn een prettige gyn te ontmoeten die je ook echt wilt hebben. Over 10 dagen is het al zover!
    Wat goed dat je voor jezelf heb gekozen en psychologische begeleiding heb gevraagd om verder af te kunnen vallen.
    *Timon klapt in d'r handen!*

Wij hebben 28 juli een afspraak met een gyn omdat ik een cryo poging in natuurlijke cyclus wil. De vorige keer was een gestimuleerde cyclus en ik wil geen spuiten meer. Natuurlijk wil ik weten of de pillenkuur zodanig heeft gewerkt dat ik de cryo in natuurlijke cyclus kan doen.
    De pillen lijken aan te slaan. Ik ben helemaal niet meer moe zoals voordat ik begon. Nu ben ik ongi en merk ik wel weer vermoeidheid. Ik neem het maar zoals het is. Eind deze maand weer naar de mesoloog.:)
    Als we starten wil ik dat in augustus doen.

Nu ga ik slapen.;)

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag is een hele mooie dag, nl mijn verjaardag :D

Veel succes vandaag!

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ZJ gefeliciteerd met je kleine mannetje!

IS hier even geen zieken, maar had het superdruk met dingen regelen voor mijn verjaardagsfeestje, veel recepten gezocht en gemaakt, alles versieren en opruimen haha etc etc

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    HF super dat je nu van meerdere kanten hulp krijgt/ gaat krijgen.
    Na 19 dagen al bloed, was het echt zoveel als een ongi?
    Of misschien ineens een eisprongbloeding?

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Duimt voor iedereen die binnenkort allemaal afspraken hebben!

Dikke knuffel!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    BEG Gefeliciteerd!! en maak er een gezellige dag van

20. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Beg! Van het weekend gevierd?

Share This Page