BEG (29 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. na MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger en in september 2010 bevallen van een dochter! Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..na MK 2-ling 04/2008 en Asherman en ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ en ZS met cerclage op 24-03-2011 bevallen van zoon en broertje Rune! Hope&Faith82 (29) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste 22-06 Eindelijk hulp van een gyn!!!!! 22-06 inwendig onderzoek(was goed) 22-6 + 23-06 bloedonderzoek, 28-06 zaadonderzoek, 20-07 gesprek uitkomst onderzoeken + zorgen dat cyclus regelmatiger wordt. 02-08 zaadonderzoek. EINDELIJK GEBEURT ER IETS! I S (45) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 1e spontane ZS en MA beland in MMM > na 10 IUI's en nog eens 4 MA/MK met MMM moeten stoppen van ZH vanwege leeftijd > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > 02-08 UZ Gent Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... na MA 10-2009 + weghalen Asherman, verkleving op 19-02-2011 bevallen van zoon Benjamin! L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e na 4 MK en medicijn voor schildklier op 12-12-2010 bevallen van dochter Tess! Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 5 helaas mislukt, nu nog 3 Eskimootjes over Liesben (40) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, > 19/01 1e IUI > resultaat: ZWANGER van een zoon! uitgerekend 15-10-2011 Pink ............. sinds 04/2009 voor 1e .. na een MK (2002) + VMK in 2010 en diverse onderzoeken op 12-07-2011 bevallen van dochter Veerle! Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D > sinds 02/2011 nw donor gevonden > 2 dgn voor NOD positief getest, resultaat: ZWANGER! uitgerekend 15-11-2011 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MMM 01/2009 + operatie + vele IUI'S + IVF nu eindelijk ZWANGER! uitgerekend 24-08-2011 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > na TP cryo direct ZWANGER! uitgerekend ca. 21-08-2011 Timon (35) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > na ICSI 1 VMK, terugplaatsing Eskimo helaas zonder resultaat > van ICSI 2 nog 3 Eskimootjes. 28-7 afspraak gyn. ivm cryo in eigen cyclus, liefst in augustus ZJ84 . ...sinds 04/2006 voor 1e .. na PCO, cystes verwijderd, progesteron-tekort en 3 MK op 03-07-2011 bevallen van zoon Timme!
L79, wat een hoop bij elkaar zeg, sterkte! Zo straks weer naar het ziekenhuis, maar het gaat steeds beter gelukkig, drinkt bijna alles zelfstandig
ZJ hoe was het in het ZH? Wellicht dat ik ff niet goed heb opgelet, maar is Timme nou gewoon thuis of ligt hij nog in het ZH? Sorry hoor, dat ik het ff niet weet, is geen des-interesse. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Vanmiddag krijgen we de uitkomst van de onderzoeken tot nu toe!! Ben een beetje gespannen (hele week al), maar gelukkig kan ik me straks op mijn werk richten tot 13 uur....
BEG (29 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. na MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger en in september 2010 bevallen van een dochter! Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..na MK 2-ling 04/2008 en Asherman en ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ en ZS met cerclage op 24-03-2011 bevallen van zoon en broertje Rune! Hope&Faith82 (29) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste 22-06 Eindelijk hulp van een gyn!!!!! 20-07 PCOS geconstateerd. bij volgende menstruatie starten met medicijnen. dan direct gyn bellen voor een echo (groei eicellen bekijken) + insuline-resistentie geconstateerd (voorfase van diabetes) direct starten met Metformine. Zaad : goed bewegelijk alleen wat weinig. eerst volgende keer inleveren afwachten dan weten we meer I S (45) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 1e spontane ZS en MA beland in MMM > na 10 IUI's en nog eens 4 MA/MK met MMM moeten stoppen van ZH vanwege leeftijd > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > 02-08 UZ Gent Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... na MA 10-2009 + weghalen Asherman, verkleving op 19-02-2011 bevallen van zoon Benjamin! L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e na 4 MK en medicijn voor schildklier op 12-12-2010 bevallen van dochter Tess! Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 5 helaas mislukt, nu nog 3 Eskimootjes over Liesben (40) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, > 19/01 1e IUI > resultaat: ZWANGER van een zoon! uitgerekend 15-10-2011 Pink ............. sinds 04/2009 voor 1e .. na een MK (2002) + VMK in 2010 en diverse onderzoeken op 12-07-2011 bevallen van dochter Veerle! Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D > sinds 02/2011 nw donor gevonden > 2 dgn voor NOD positief getest, resultaat: ZWANGER! uitgerekend 15-11-2011 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MMM 01/2009 + operatie + vele IUI'S + IVF nu eindelijk ZWANGER! uitgerekend 24-08-2011 Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > na TP cryo direct ZWANGER! uitgerekend ca. 21-08-2011 Timon (35) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > na ICSI 1 VMK, terugplaatsing Eskimo helaas zonder resultaat > van ICSI 2 nog 3 Eskimootjes. 28-7 afspraak gyn. ivm cryo in eigen cyclus, liefst in augustus ZJ84 . ...sinds 04/2006 voor 1e .. na PCO, cystes verwijderd, progesteron-tekort en 3 MK op 03-07-2011 bevallen van zoon Timme!
H&F: wat fijn dat er iets gevonden is!!! (Of zeg ik nu iets heel verkeerds??) Kan er eindelijk iets aan gedaan worden en het balletje gaan rollen. Ik vind het blauwe op de lijst ook steeds minder leuk om te zien. Timme is vandaag trouwens thuis gekomen. Ben helemaal heppie voor ZJ. Binnenkort maar eens op kraamvisite gaan. Lijkt me zo leuk om te zien Rune en Timme saampjes. Denk dat ZJ en ik dan wel een foto spammen hoor. (ZJ en ik zijn collega;s overigens) Nu Timme geboren is, is het voor mij ook weer een heel bijzondere tijd. Ook Rune is rond dezelfde termijn geboren bijna 4 maanden geleden en zoveel stapjes die ZJ en Timme zetten zijn heel herkenbaar. Erg bijzonder om alles her te beleven. En ... ja het gaat super super snel allemaal. Met Rune gaat het heel goed. Van een huilbaby dankzij de verborgen reflux en een vermeende koemelkallergie hebben we nu een heel vrolijke en tevreden baby. Eindelijk sinds een week of 3 kunnen we echt genieten van dit kleine mannetje. Ik ben ook verliefd op hem geworden en besef eens te meer hoe gelukkig we wel niet mogen zijn. Rune blijft voor ons ons enige eigen levende kindje. Mocht er in de toekomst nog een wens zijn voor een tweede kindje dan staan we eventueel open voor adoptie van een kindje die een beter leven verdient. Maaaar dat is allemaal nog erg ver weg. Eerst die kleine smurf maar eens een beetje groter krijgen.
@ bramtim : Whaha nee hoor je zegt niet iets heel verkeerds. Ik ben ook blij dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb
H&F, fijn dat je nu wat zichtbaar heb gekregen. Zo lang is het afgehouden en nu gelijk resultaat... uitkomsten. Straks aan de medicijnen en dan op weg naar een kindje echt inslaan. Word je nu beter in de gaten gehouden ivm het voorstadium diabetes? Bramtim, grappig dat Zj en jij collega's zijn. Kom maar op met jullie gezamenlijke foto! Leuk om de mannetjes samen te zien. Jullie wens is vervuld en ik vind het mooi dat er ev een toekomst is voor een adoptiekindje. Wij gaan daar niet voor ivm manliefs leeftijd en de duur van het hele traject. Wij gaan eerst maar voor ons eigen kindje. Het staat immers te trappelen om bij ons te komen. De pillenkuur slaat erg goed aan. Sinds begin juli heb ik echt ervaren dat ik gewoon moe kan zijn en niet zo dodelijk vermoeid als voorheen. Volgende week de afspraak met de mesoloog om het resultaat te testen. Zo benieuwd wat daaruit komt. Dit resultaat heb ik maar mooi binnen en ben er zo blij mee!
Timon: wat klink je heerlijk positief en wat een goed nieuws dat je je zoveel beter voelt! Ik was ook verbaasd over hoe ik ineens heel anders stond tov adoptie. Voorheen zei ik altijd dat alleen een eigen kindje een optie was maar nu er een eigen kindje is merk ik dat er in mijn hart en hoofd ineens een verandering is en ik opensta voor een kansarm kindje. Maaaaar dat gevoel is zo ongelooflijk pril en het traject is lang en zwaar en zo ver zijn we nog laaaaaaaaaang niet en misschien komen we er nooit aan toe. Wilde het alleen graag met jullie delen. Ik ga me klaarmaken voor een avondje Eten en drinken in Nijmegen. Rune is logeren voor het eerst.
Jah mijn bloed zal nu wel vaker getest worden denk ik. Ik kan met de medicijnen die ik nu krijg de "echte" diabetes zo lang mogelijk uitstellen ( wel met een verandering van mijn eet en leefgewoontes natuurlijk) En nu kan ik mijn emoties niet meer weg gaan eten, want straks eet ik mezelf in coma wanneer de diabetes wel komt. Komen doet het toch wel, dat wist ik al toen mijn vader het kreeg op zijn 40e. Maar ik wil graag dat moment zo lang mogelijk uitstellen voor zover dat mogelijk is.
Bramtim, heb je Nijmegen onveilig gemaakt? Het was zeker erg druk. Is de logeerpartij van de kleine man goed uitgepakt? Lief dat je je gedachten over adoptie wilt delen. Adoptie zit niet in ons woordenboek, omdat mijn man binnenkort 41 wordt. Om nu nog in het traject stappen betekend dat hij dan een oude papa zal zijn en dat wilt hij niet, wat ik zeer begrijpelijk vind. Ik voel me ook goed in mijn vel. Nog steeds geen spijt van mijn genomen beslissing. Nu ik weet dat de pillen bij mij werken ben ik helemaal blij dat ik eerst hiervoor ben gegaan. H&F, als je op deze wijze diabetes kan uitstellen dan wil je ervoor gaan. Go girl!!!
H&F wat fijn dat je nu echt gerichte hulp krijgt en je op deze manier ook je suikerziekte uit kan stellen, zo begrijp ik het toch goed. Bramtim goed dat jullie hierover nadenken en hier open voorstaan, is wel een heel zwaar traject. En nu de lang verwachte foto, had er al wel snel een bij de augustus mama's geplaatst, maar nu hier
Klopt hoor ZJ Ik ben er ook blij om. Wat een onwijs mooie foto van een onwijs mooi wondertje!! Ik ben nu lekker op vakantie op Nederlandse bodem. Heerlijk aan het genieten van een weekje op Ameland. Nadeel is alleen dat ik meteen de 1e dag weer ongie ben geworden. Nu nog korter! 16 dagen!! Best wel rot aangezien ik meteen naar de gyn zou en een inwenige echo zou krijgen, alleen dat gaat moeilijk als je op vakantie bent. Nu maar wachten op de volgende ongie en dan wel bellen.
ZJ wat leuk een foto van jullie trots! Hij is stoer en lief, net wat zijn shirt en sokjes zeggen Gaat het goed met jullie? Zwaai, zwaai naar iedereen. Sorry heb geen puf om verder te reageren. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
H&F, veel plezier op Ameland. Jammer van je ongi. Zo kort en het gooit jouw hele plan in de war. IS, zo hard aan het werk dat je even geen puf heb? Hoe is het met de andere meiden en de kleintjes? Ik ben goedgekeurd!!!!! De restant Pfeiffer is uit mijn lijf! Wel nog even bijna alle pillen afbouwen. Hiernaast 2 andere pillen (visolie (omega 3 is erg belangrijk) en nog eentje) gebruiken om de baarmoeder verder aan te sterken. Bij zwangerschap zal ik deze 2 moeten blijven gebruiken. Het is erg goed voor de ontwikkeling van het kindje. We moeten maar veel blijven oefenen, want blijkbaar is een tp eigenlijk niet meer nodig. Toch gaan we morgen afspreken dat we in augustus een cryo tp zullen hebben. Geen vervolgafspraak meer bij de mesoloog. Ik ben zo blij!!!!
Volgende maand gaan we voor de cryo poging in volledig eigen cyclus!!!!! Dus ook geen pregnyl. Tjee, ik heb nog de nodige deca en pregnyl hier liggen en de kans is nu erg aanwezig dat ik er niets meer van hoef te gebruiken.