Timon das goed nieuws!!! Ik hoop dat er nu niets meer in de weg staat om zwanger te worden ..... en dat het liefst natuurlijk de eerstkomende ronde. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Jullie reacties zijn zo lief. Ik ben nog steeds erg blij. Over een maand zal het ongeveer duidelijk zijn of mijn lijf het erg goed heeft gedaan. Hoe is het met iedereen?
Spannend hoor Timon! Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben nu wel gedeeltelijk ziek gemeld, omdat werken zwaar is nu. Ik werk 32 uur per week als verpleegkundige, maar mijn lijf protesteert. Ik heb rugpijn, pijn in mijn rechterbil, bekkenpijn en een soort ischias in mijn linkerbeen...kortom, het is moeizaam Morgenochtend naar de BGD om de details te bespreken. Maar met "Pim" gaat alles goed. Hij groeit, beweegt, draait en schopt dat het een lieve lust is. Mama groeit ook gestaag door Kamertje is bijna klaar, op wat details na. Gisteren mijn eerste babywas gedraaid, lakentjes, hydrofiel doeken en dat werk. Zo bijzonder!
Timon ik hoop zo dat je ons mag gaan volgen. Liesben fijn dat het op de kwaaltjes na verder goed gaat, je hebt natuurlijk ook een pittig beroep en ik denk dat maar weinig mensen dat volhouden
Is ook zo Ricmar, maar het ligt niet echt in mijn aard om me ziek te melden. Maar ja, het gaat gewoon niet nu..en dan is er maar 1 ding belangrijk. En dat is die kleine in mijn buik. Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat alles wel goed, wel wat last van aambeien, maar heb de dosering van de movicolon opgehoogd en nu gaat het beter. mocht ze om de dag en neem ze nu elke dag. bloeddruk suiker en schildklier blijft netjes. merk wel dat ik minder adem heb met lopen (kan niet zo hard doorstappen als normaal) Maar iedereen is tevreden dus ik ook. as vrijdag pretecho bij baby in beeld is kadootje van mijn husby's nichtje, zo lief.. si voor ons ook echt kadootje wat we hebben bij de 20 weken echo ook weinig kunnen zien zelf en alles was zwart wit en puur medisch. vandaag komt de kinderwagen, dus het begint echt vormen aan te nemen.
Hey meiden, Hoe is het hier? Hier heel erg druk geweest met vanalles en nogwat. Vannacht heeft de kleine lopen spoken, en vanochtend paar keer overgegeven, dus hou dr nu een dagje thuis. Hoorde van de creche dat er wel wat heerst. Ze slaapt nu, dus kan weer even hier komen koekeloeren. Ga even terug lezen!
ZJ wat een poepie!!! Timon, wat een goed nieuws! Liesben, erg vervelend al die klachten, maar idd de kleine is het belangrijkst! En die was zal de eerstkomende 18 jaar denk ik niet ophouden haha. Met al dat gespuug hier blijf je wassen draaien! Ricmar, veel plezier vrijdag bij de pretecho! En dat minder adem hebben hoort er allemaal bij, omdat de kleine steeds hoger gaat zitten. Wat voor kinderwagen heb je gekocht? (foto, hihi)
HF balen dat je nu weer een ronde moet wachten, maar wel fijn dat je met medicijnen de diabetes kan uitstellen. Heb je wel een fijne vakantie gehad? Wat is er eigenlijk te doen op Ameland? Ben nog nooit op een Waddeneiland geweest, alleen maar natuur en rust enzo? Ben zelf meer van de stedentrips enzo hihi.
BEG we hebben de maxicosi mura 4 gekocht balen dat de kleine niet fit is, maar virussen is het ideaal weer voor dus voorkomen kan je het niet
Fijne wandelwagen. Dikke knuffel voor iedereen Hier hebben we de afgelopen drie weken samen vakantie gehad met heerlijk baggerweer. Jammer maar ondanks dat hebben we het toch heel gezellig gehad. Nog een paar weekjes en dan mag ik ook weer aan het werk. Ben benieuwd ben bijna een jaar thuis geweest dan. Komende weekjes maar mooi gebruiken om wat vooruit te werken/plannen en nieuwe dingen verzinnen voor de leerlingen. Voor de rest heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. Wil jullie niet met ukkepuk verhalen lastig vallen en eigenlijk heb ik daar ook niet zoveel over te vertellen. dikke kus
Jullie zijn zo lief. *kus!* Liesben, lastig als je lichaam het niet allemaal meer trekt. Zeker is je ukkie het meest belangrijk. Lekker dat het kamertje zo goed als klaar is. Ricmar, morgen de pretecho. Joepie!! Fijn dat je je nog goed kan bewegen, ondanks wat kwaaltjes. Mooie kinderwagen. BEG, hopelijk is je kleintje snel beter. Bramtim, weinig nieuws... mag wel babynieuws, hoor. Het is echt shipsweer deze zomer. Ik heb nu een vriendinnetje aan de lijn die het erg nat in Frankrijk hebben gehad. Hier geen nieuws.... volgende week komt vast de ongi en mag ik officieel starten met de cryo poging.
Gisteren had ik vroeg in de ochtend een ongi gevoel in de buik. Da's niet erg, maar op het werk klapte ik zowat dubbel van de krampen. Yep, ipv later ongi ben ik veel eerder! Het zh is gebeld en de echo gepland (14-8). Ik had op z'n vroegst 18-8 verwacht. Alles loopt dus anders.
raar kreeg helemaal geen melding van nieuwe berichten, dus vandaar geen reacties van mij uit. Maar spannend Timon, deze ronde gaat het worden! Ricmar en Liesben gaat nu echt snel bij jullie, nog maar eventjes Timme doet het hier super, heeft nu alleen wat last van wijziging van voeding. Van borst naar fles, maar dat komt ook allemaal goed.
Zj, aan het overstappen van voeding. Was de borstvoeding aan het opraken of trok je het niet meer? Ik ben benieuwd hoe met de andere meiden is. Hoe het met de kleine van Bramtim gaat. Over een tijdje hebben we hier weer babynieuws. Heerlijk! Hopelijk ben ik de eerste met een roze melding.
Timon: gewoon iedereen op roze binnenkort Vanochtend uitslag gekregen van de testen van het zkh: rune heeft ook een koemelkallergie. Binnenkort naar de dietiste over hoe nu verder. Voor de rest doet hij het SUPER! Het is een ongelooflijk lief en vrolijk mannetje die nog best veel slaapt en de grote wijde wereld aan het ontdekken is. Zijn nog veel thuis en net toevallig een korte wandeling gemaakt door het bos. Hij was druk druk druk met het bewonderen van de ritselende boomblaadjes. Alleen maar denkrimpels op zijn voorhoofdje haha. Alle cliches zijn ook waar. Het gaat super snel en het wordt steeds leuker. Nog drie weekjes en dan mag ik ook weer gaan werken. Ben heeeeeel benieuwd. Wel balen dat we niet zo'nmooie zomer hebben. Voorjaar was prima maar toen zat ik binnen met een pijn verbijtende baby. Gisteren op de radio zeiden ze heel mooi: en dat was de zomerhit van 2011. De zomer die de boeken in zal gaan als de zomer die nooit zomer werd. Zoooo jammer.