Hey BEG, fijn om je hier weer even te zien. En leuk om je dochter weer even te mogen bewonderen: heerlijk hoor! Hoe gaat het met je? Met ups en downs, kan ik me zo voorstellen? Dubbele periode hoor! Ricmar, goed nieuws! Zorg jij maar voor de positieve ombuiging, dat zou leuk zijn. Ik tel met je mee! Lies, NOD/WOD? Ik hoop dat je nog een beetje relaxed bent en dat je ons met positief nieuws komt verblijden. Timon/ZJ, hoe is het met jullie? BB, moet jij nu echt tot januari wachten of is dat een bewuste keuze? Jullie hadden toch een nieuwe auto? Ik zag een plaatje voorbij komen, zag er heel mooi uit! Bramtim, hoe gaat het bij jou? Al contact gehad met je werkgever? Kiezen voor jezelf is een van de moeilijkste dingen voor veel mensen. Althans, ik vind dat altijd lastig, heb de neiging om altijd maar door te gaan. Maar goed, daardoor ook vorig jaar burn out gehad en daardoor mijn lesje wel geleerd. Ook al blijft het lastig, ik weet nu dat grenzen stellen mijn enige redding is. En ook dat er maar 1 is die dat kan doen.....Voel je je wel goed? Last van de cerclage (zo schrijf je dat toch?)? Kirrebir, ik vergeet je niet hoor, maar spreek je ook op het andere forum. Heb toch het idee dat ik nog wel iemand vergeet....sorry?!
BB10 (35) . . sinds 04/2009 voor 1e .. MK 8 jr geleden + MK **/2010 > sinds 03/2010 in MMM > alle onderzoeken/uitslagen goed, januari 2011 IUI - NOD 15-11 BEG (28 ) .. sinds 09/2008 voor 1e .. MM 08/2009 + MK, toch spontaan zwanger! sept 2010 bevallen van een dochter Bramtim (34) sinds 01/2008 voor 1e ..04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman; genezen 09/2009 > ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ > ZWANGER! uitgerekend 25-04-2011(26-10 primaire cerclage) Hope&Faith82 (27) . sinds 09/2007 voor 1e zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste nog * kilo te gaan voor hulp bij de gyn I S (44) .. sinds 09/2005 voor 1e ... na 2,5 jr + 5 MA/MK met MM moeten stoppen > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > NOD ? Kirrebir (36) .. sinds 04/2009 voor 1e ... MA 10-2009, daarna Asherman, verkleving weggehaald > ZWANGER! uitgerekend 11-02-2011 L78 (32) .... sinds 10/2008 voor 2e 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog - nu medicijnen > ZWANGER! uitgerekend 11-12-2010 we krijgen een meisje!! Ladouce (44) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 4 helaas mislukt, november IVF 5 Liesben (39 ) . sinds 09/2008 voor 1e..... MK+curettage 04/2009 & 06/2010, NOD 4-11 Ricmar94 ...... sinds 1994 voor 1e .. . MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D, sinds 04/2010 Clomid i.v.m. traag groeiende eitjes > evt. IUI in ander ZH, NOD **-10 Sammie88 .. sinds 05/2008 voor 1e .. . MM 01/2009 + operatie + start IVF oktober/november Sloppyslayer ... sinds kort voor 2e ... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > afspraak voor start 1e poging TP cryo ca. juli 2010 (zelf willen we in november de 1e TP poging gaan doen) Timon (34) .. sinds 01/2007 voor 1e .. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > ICSI: 19-10 cryo TP, 2-11 testen ZJ84 . ... sinds 04/2006 voor 1e .. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MM > MK 11/2009, 04&05/2010 > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken
Lieve meiden, ik was toch wel ff erg nieuwsgierig naar de operatie van Bramtim en de ICSI van Timon en ben daarom ff komen spieken. Helaas lees ik weer een hoop verdriet, maar gelukkig ook goed nieuws. BEG wat een ontzettende klap is dat geweest zeg dat je vader zo plotseling is weggerukt uit het leven. Het is heel verdrietig dat hij jullie kleine meisje niet ziet opgroeien en dat jullie meisje haar opa niet zal kennen. Maar ik denk wel dat je ontzettend dankbaar bent dat jouw vader jullie dochtertje wel heeft gezien en mogen vasthouden. Gecondoleerd met dit grote verlies heel veel sterkte. Timon wat balen meis dat jullie eskimootje zich niet heeft ingenesteld. Ik hoop voor jullie dat de volgende ICSI nog voor de feestdagen is. Veel sterkte. ZJ eerst las ik heel goed nieuws over mooie uitslagen/waardes en helaas later kl*te nieuws over de negatieve testen. Ook voor jou veel sterkte. Bramtim bij jou gelukkig goed nieuws. Goed om te lezen dat de operatie goed is gegaan. En heel goed dat je voor jezelf kiest. JIJ en de KLEINE zijn nu even het belangrijkst en staan op nummer 1. Denk goed aan jezelf en de kleine. Ricmar fijn dat je nu een nieuwe manier hebt gevonden. De nieuwe ronde is nu dus begonnen. Veel succes. Kirrebir, jeetje meis dat is ff schrikken, maar gelukkig is alles goed met de kleine. Volgende keer toch iets eerder aan de bel trekken. Geniet verder van je zwangerschap. L78 wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel als ik zie dat jij al aardig op weg bent naar het einde van een goede voldragen zwangerschap. Geniet van je zwangerschapsverlof. Nog heel even geduld en jouw meisje ligt in je armen BB wat een onwijs mooie auto zeg die Belgische kentekenplaat snap ik niet helemaal. Werkt jouw vriend in België of moet de auto nog een Ned. plaat krijgen? Verder veel succes met ronde . wat is het ook alweer . 22? Liesben fijn dat alles bij jou weer allemaal goed is/op tijd is. Hoop dat deze ronde DE ronde is meid! Weet niet of ik iemand vergeten ben, zo ja, SORRY! Hier was ik laatst iets te voorbarig met dat ik dacht dat het wel beter ging. Heb enorm last van hyperventilatie, waardoor ik me ontzettend beroerd voel. Gisteren bij HA geweest en zei heeft aangegeven dat ik misschien toch eens over een gesprek bij een psycholoog moet nadenken. Ga nu eerst naar een fysio om de ontspannings- en ademhalingsoefeningen weer eens op te frissen (ooit in het verleden gehad). Zij is ook haptonoom, wellicht dat ik daar ook iets aan heb. Heb daar geen ervaring mee zal wel zien. En mijn vriend staat schever dan de toren van Pisa door rugproblemen. En zal je altijd zien dat mijn ei rond deze periode is!! Dus helaas een verloren maand baal, baal :x Nou lieve meiden ik kruip weer terug vanwaar ik vandaan kwam. Heel veel succes allemaal en dikke kus.
L78, ja dat weet ik Sorry, ik heb jullie enorm verwaarloosd maar dat komt omdat ik bij nog wat andere topics schrijf en dan is het soms lastig om alles en iedereen te blijven volgen en mee te schrijven. Ik lees zo af en toe wel mee maar dat is het dan. Sorry! Het gaat goed met mij. Helaas is onze 4e IVF behandeling ook geen geslaagde geweest. We hebben toen besloten (september) om nog een laatste behandeling te doen en als (ik hoop het niet) ik volgende week ongesteld word dan gaat het hele circus weer beginnen. Dit is dan echt de laatste keer en mocht het niet lukken dmv deze IVF dan gaan we stoppen met behandelen. Ik wil niet zeggen dat we dan direct stoppen met hetzelf een beebje in elkaar knutselen maar het actief er mee bezig zijn zullen we dan langzaam moeten afbouwen. L78 jij succes met de laatste loodjes. BEG nog gecondoleerd met het verlies van je vader, heel veel sterkte. Bramtim, jij ook sterkte en denk aan jezelf. Jij en je kindje zijn nu veel belangrijker dan welk werk ook. Timon, enorm klote dat het weer niet gelukt is, weet er alles van. ZJ, hoe is het met jou? Vind het toch wel spannend. Kirrebir, lekker zwanger aan het zijn. Geniet er van. Ricmar, wat een super nieuws over jullie donor, dit moet 'm worden!
Hè Ladouce! Jullie gaan voor nog een IVF-behandeling, althans als het deze maand niet lukt. Ik hoop dat het gaat lukken bij jullie, dat is toch wel verdiend en zeer gegund. Wij zijn even oud als ik me niet vergis (jij bent toch ook in juni jarig?) en voor mij is het dan ook de leeftijd waardoor ik binnen nu en een half jaar zeg maar een streep eronder wil zetten. Eigenlijk heb ik zoiets van: bevallen moet in 2011 en anders is het over. Hoe zie jij dat? Heel veel succes Ladouce!!
Hai IS, fijn om je weer te "spreken/zien". Klopt, ik ben ook in juni jarig en wij hebben voor de IVF 31/12/2010 als deadline genomen. Voor het verder zelf knutselen weet ik het nog niet. Ik denk niet dat ik op 1 januari een Mirena laat plaatsen maar ik wil hier wel naar toe werken vanaf die datum. Dat kost tijd maar elke maand die enorme stress wil ik ook een keer vanaf. En als het nu al zo lang niet lukt dan zal een extra jaar of 2 jaar niet veel meer doen. Ik durf dus geen datum te noemen maar denk dat het wel op hetzelfde neer komt als wat jij zegt. Bevallen in 2011 of niet. Jij trouwens ook heel veel succes en sterkte met het traject waar je nu in zit. Ik ga trouwens regelmatig naar de acupunctuur ter ontspanning. Werkt ook goed.
Ja een beetje hetzelfde verhaal dus ...... althans tot wanneer we doorgaan. Heb de grens al zoveel keer verlegd .... zal jij ook ongetwijfeld gedaan hebben. Acupunctuur, ja dat is ook een goeie. Heb wel al verschillende dingen gedaan maatschappelijk werk (vanuit ZH, na de MMM) , shiatsu, magnetiseur, bepaalde massages, maar dat heeft geen zoden aan de dijk gezet. Ik moet die HV echt onder controle krijgen, loop er nu al weer ruim een jaar mee (maar laatste maanden wel weer erg beroerd). Maar het nog steeds bezig zijn met de wens en vooral het niet uitkomen daarvan helpt natuurlijk niet mee. Het echte verwerken van alle shit die we al hebben gehad, kan daardoor nog steeds niet op gang komen. Nou ik hoop dat wij en vele meiden met ons in 2011 toch nog het leven mogen schenken aan een nieuwe wereldburger. Kom zoals je weet nauwelijks meer op ZP, maar veel meiden van hier en 35+ zitten zeker nog in mijn gedachten. Dus nu heb ik ff gespiekt hier. Op 35+ wordt altijd héél veel geschreven, dus daar waag ik me ff niet aan. Hoop wel dat het goed gaat met de 35+ meiden en hopelijk al weer nieuwe zwangerschappen. Doe ze daar maar de groetjes van mij als je wilt. Succes, sterkte en liefs voor jou Ladouce.
Liefies, heb al een paar keer berichtje getikt en weer weggehaald. Ik vind t zo verdrietig om jullie verhalen te lezen. Ik gun het jullie echt zo en ik vind t heel triest dat nu de periode van laatste hoop aanbreekt. Nog harder dan anders zal ik voor jullie duimen en bidden dat deze laatste sprankjes omgezet worden in realiteit van een zwangerschap. Ik leef en hoop met jullie mee. Dikke kus
Ik zou zo graag op iedereen willen reageren maar ik ben kapot. En dan ga ik waarschijnlijk dinnies vergeten en dat wil ik niet. Dikke knuf voor al mijn dinnetjes en ik hoop dat het kaarsje wat ik in Maastricht heb aanstokken voor jullie allemaal toch een signaaltje naar "boven" geeft dat het nu wel tijd wordt voor een hoop roze nieuws. Kus!
Lieverds, weet dat ik aan jullie denk en voor jullie duim! Ricmar, spannend meis! Hopelijk meteen raak! Timon, hele dikke knuffel en sterkte! ZJ, jij ook een dikke knuffel!
Ik ben moe heb dus niet alles bij gelezen, maar wil de meiden die het nodig hebben even een dikke knuffel geven. En ik hoop dat jullie wens echt ooit uit mag komen. Heb er vandaag een werkdag van 12 uur opzitte door omstandigheden pff ben kapot lekker warm bedje in, maar eerst hete melk
BEG, straks even spieken. Ben benieuwd naar je meisje. Ricmar, fijn dat jullie kunnen beginnen. Spannend traject, hoor. IS, wat lief dat je even langskomt en schrijft. Denk jij ook een beetje aan jezelf? Hyperventilatie is niet prettig. Wens je vriend beterschap. Echt niet prettig om zo'n te hebben. Ladouce, erg jammer dat de 4e poging is mislukt. Ga je ons meer op de hoogte houden? Ik hoop voor IS en Ladouce dat de volgende poging echt raak mag zijn. Natuurlijk ook voor ons allemaal, maar meiden... voor jullie is het erop of eronder. Zj, je bent ongi. Lieve BB, heb je ook een kaarsje voor jezelf aangestoken? Sammie, hoe is het met jou? Ricmar, slaap lekker. Je heb een erg lange dag gehad. Hier al wat uit de dip aan het kruipen. Ik kan er niet lang in blijven hangen. Vanmorgen gebeld met het zh en had lieve dames aan de telefoon. Ik heb vernomen dat we in het nieuwe jaar mogen starten, want rond de kerst zitten ze echt dicht. Eind november staat de afspraak ivm de start ICSI 2. Als het even kan zal ik in december met de pil beginnen. Misschien maar goed ook om zeker een maand geen medicijnen te hebben. Eerlijk gezegd ben ik de deca ook even zat. Maandag al gestopt met de mutsenbollen en progynova, maar nog steeds geen ongi. Ook die druk in de onderbuik is sindsdien weg.
Lieve Zj en Timon, bah bah bah. We hadden denk ik allemaal goede hoop voor jullie! Ricmar gaat ervoor deze ronde, joepie! Lieve IS, wat verdrietig om te lezen dat het nog steeds niet zo heel goed met je gaat! Maar wel fijn dat je weer heel even om een hoekje kijkt hier! Ik ben gisterennacht enorm ziek geworden (misselijk, maagpijn, maagkrampen) maar zoals meestal met dit soort dingen duurt dat een dag en ben ik gelukkig weer een beetje bij de mensen.
Ik heb gisteren ook een sneeuwwitte test geproduceerd. Voor mij een teken dat ik weinig hoop meer heb, maar goed... Vandaag 13 dpo, en temp is nog wel hoog. Dus ik wacht nog zeker 2 dagen voor ik weer een test waag, maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.