2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Alles leek redelijk tot goed!
    Er zit een heel klein gaatje tussen de 2 boezems in, maar daar hoeft sowieso niets aan gedaan te worden. Dat heeft trouwens iedere pasgeborene, maar dat moet sluiten. Maar bij 5% van de bevolking gebeurd dit niet.
    Er was een hele kleine twijfel over de grootte van de rechterzijde van het hartje..dit leek in eerste instantie iets vergroot, maar later weer niet. De cardioloog durft er eigenlijk zijn hand voor in het vuur te steken, maar om alle twijfel weg te nemen moet Eelco over 2-3 maanden nogmaals voor echo. Dan kijkt er een kindercardioloog uit het UMCU mee. Maar vooralsnog is hij gewoon goedgekeurd! Hij vond Eelco er ook goed uitzien wat betreft kleur en levendigheid. En die stoere knul van ons heeft niet gehuild, maar zich gewoon heel netjes gedragen!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Is ik neem je het niet kwalijk ik vind het al heel wat dat je nog steeds mee leest en de lijst bijhoudt (respect!!)

KS is me erg meegevallen en ook de dagen erna, ik ben op vrijdag bevallen en op zaterdag wilde ik wel naar huis en liep ik al weer over de afdeling;)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben dat klinkt goed zeg!!
    een hele geruststelling...

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Goed bericht Lies ..... gelukkig geen enge/gekke dingen te zien. Volgens mij fiets dat stoere ventje over 2-3 maanden ook makkelijk door het onderzoek heen.

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ben hier nauwelijks meer te vinden, maar af en toe wil je toch even weten hoe het met bepaalde mensen gaat. ZP en jullie waren een aantal jaar een groot deel van mijn leven. Heeft me door de moeilijke tijd na het stoppen met de MM heengeloodst, maar toen bestond nog de hoop van het uitkomen van onze kinderwens. Inmiddels is de hoop vervlogen en het boek dicht en dan is ZP wel heel erg confronterend.
    Topic 2010 is gestart met meiden die niet zwanger waren. Ik had ook graag mijn naam en die van Ladouce, Timon en H&F in het groen zien prijken op de lijst. Helaas zullen die van Ladouce en mij nooit groen kleuren. Hopelijk die van Timon en H&F wel en heel gelukkig zijn de namen van veel meiden wel groen gekleurd!

Gelukkig dat het zo is meegevallen. Maar niet overmoedig worden, toch nog je rust pakken en niet zwaar tillen.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ook ik lees hier niet al te vaak meer mee :( had dus ook gemist dat Ricmar is bevallen van een zoon, gefeliciteerd meid! Leuke naam ook ;)

En ook helemaal gemist dat Eelco down heeft. Sorry Lies, je zult wel denken.....Heb even wat reacties van jou terug gelezen en zie dat jullie met dit nieuws op een heel positieve liefdevolle manier om gaan. Wat fijn! Maar ook wel een hoop zorgen er bij, zoals vandaag controle van het hartje. Hoop dat het goed gegaan is. Ik weet uit mijn nabije omgeving dat zeker een eerste jaar met een kindje met down en hartproblemen zwaar kan zijn. Dus ik hoop dat het mee valt met zijn hartje.

Timon en H&F, ik hoop voor jullie ook op groen!

IS, ik zal je weer 's sms-en. Hier ook dikke knuf voor jou.
    En ook voor iedereen die ik nu even niet persoonlijk aanspreek.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, ik ben blij dat het goed met jullie gaat.

Liesben, fijn dat de uitslag goed is. Nu hopen dat de volgende echo een positief bericht geeft.

Ricmar, jij bent weer snel op de been na de KS. Vlugge vogel!

IS, wat lief dat je hier ons in de gaten houdt en de lijst bijhoudt. Hoe is het verder met jou en je man?

L78, hoe is het met jou?

Ik hoop dat H&F zover goed in haar vel komt te zitten zodat ze door kan.

Met heel mijn hart hoop ik dat onze wens dit jaar nog vervuld mag worden, maar dan wel zonder mmm. Verder gewoon blijven ademen.;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]Even een update...voor het geval er nog iemand meeleest hier ;)
    Eelco is nu 8 weken en 1 dag oud.
    Vanmorgen weer op controle bij de kinderarts in het ziekenhuis.
    Alles gaat goed!
    Eelco groeit prima. Vanmorgen woog hij 5050 gram (dus 9 ons erbij in 4 weken) en was hij 59 cm lang (4 cm erbij in 4 weken).
    Aanstaande maandag hebben we het vervolg van de echo hart, nu met de kindercardioloog uit het WKZ erbij.
    Ik ga morgen ook op zoek naar een goede kinderfysiotherapeut hier in de buurt. Vanwege zijn Down moeten we toch beginnen met spierversterking (Kindjes met Down hebben een lage spierspanning) en stimulatie om zijn ontwikkeling te bevorderen. Over een tijdje ook starten met logopedie om te leren eten straks als hij hapjes mag (vanwege grote tong is eten soms moeilijk) en ook ter bevordering van zijn spraakontwikkeling. Nu wacht ik hier nog even mee, in overleg met de arts, omdat drinken gewoon goed gaat. En het is wel weer een extra hulpverlener aan zijn lijfje, en het is al druk genoeg.
    In januari kijk ik weer verder.
    Volgende week ook weer naar het CB en dan zijn eerste prikjes.
    Voor de liefhebber staan er een boel foto's in mijn album..

[/FONT]

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hee Lies, wat fijn om weer even van je te horen. Vorige keer kon ik niet in je album komen, maar nu wel. Wat een heerlijk ventje! Hij ziet er ook tevreden uit. Hoop dat het allemaal goed gaat qua ontwikkeling. En morgen prikjes bah! Wij volgende week weer.

Timon meisje, ik hoop nog steeds heel hard mee! Zonder MMM

Het kan! Mijn lieve vriendinnetje is na 6 jaar proberen en diverse pogingen en een adoptiemeisje eindelijk zwanger! Ben zo ontzettend blij voor haar. Er valt ook meteen een stuk verdriet van onze vriendschap af. Zo fijn! En ook mijn schoonzusje is na verschillende miskramen (en het spuiten van hormonen vanwege gebrek aan eisprong) zwanger van de tweede. Vruchtbare periode dus en dat gun ik jullie ook!!!!

Met mij en ons gezinnetje gaat het allemaal goed. Tess wordt volgende week alweer een jaar. Iedereen zegt het, maar het is ook echt voorbij gevlogen. We gaan het lekker vieren! Ik ben ondertussen gestopt met de borstvoeding en dat geeft me veel rust en vrijheid. Ik heb nu eindelijk het gevoel weer een beetje mezelf te worden. Werk is nog niet helemaal je van het, maar ja, ik heb tenminste werk.

In navolging van Lies heb ik ook maar weer wat recentere foto's geplaatst. Ook voor de liefhebber :)

LIEFS voor jullie allemaal!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben wat fijn dat het zo goed gaat, en wat een heerlijke foto's van jullie mannetje,
    Lijkt me lastig evenwicht te vinden in welke hulpverleners je al bij zijn zorg betrekt, je wilt hem niet overprikkelen, maar ook straks niks te kort doen qua ontwikkeling.
    Geniet lekker van je mannetje..

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    L78 waar blijft de tijd.... heerlijke foto's hoor..

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik lees nog mee, maar ben niet zoveel op zp te vinden. Het is goed merkbaar dat ik niet in het zh loop. ;)

Jullie foto's ga ik nog bekijken! Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met alle hummels en hun familie.

Liesben, wat zijn jullie toch druk met je mannetje. Zoveel extra te regelen. Heerlijk om zijn groei te lezen.

L78, ik heb vertrouwen dat ook wij verblijd zullen worden met een kindje. Wanneer is de grote vraag, maar het vertrouwen is er. Ik hoop van ganse harte dat het zonder spuiten, etc mag gaan. Daar heb ik zo weinig trek in. Mocht het niet anders kunnen gaan we er uiteraard voor.

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liesben wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Eelco!

En wat is het idd hard gegaan L78 een jaar alweer gewoon, fijne verjaardag alvast.

Timon ik blijf gewoon heel hard duimen voor jullie, dat jullie ook zo snel mogelijk 2 strepen mogen zien!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, Zj. Helaas gaat het dit jaar niet meer worden. Net ongi geworden. Beetje teleurgesteld, maar goed... ik ga vrolijk verder.

L78, alvast gefeliciteerd!!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik wil jullie hele fijne warme kerstdagen wensen , en een goed 2012 waarin al jullie wensen uit mogen komen..

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Lieve meiden,

Hele fijne, gezellige Kerstdagen gewenst.
    En voor 2012 wens ik jullie veel geluk en gezondheid
    en ik hoop dat alle reële wensen zullen uitkomen!

Liefs en kerstgroetjes,
    I S

Bekijk bijlage 209489

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Weet niet of iemand het nog leest, maar ik wens jullie:

HAPPY NEW YEAR!!

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    tuurlijk lees ik het IS :)

Ik wens jullie ook allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2012!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik wens jullie ook allemaal een gezond 2012 vol liefde en geluk

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen een geweldig 2012 waarin wensen uit mogen komen. Geniet van alle mooie dingen die op je pad komen.

Deel Deze Pagina