Hallo meiden, Zijn er hier meer meiden die een baby hebben en al voor de 2de gaan? Wij hebben een zoon vam 8 maanden en we hebben besloten om voor nummer 2 te gaan...ik vind het zooo spannend Het lijkt me leuk om te kletsen met meiden die in het zelfde schuitje zitten!
ik heb een baby van nu 10 maand en ben nu 15weken en 6dagen zwanger . veel succes ! hoop dat het snel mag lukken groetjes en liefs
Hoi hoi, Hier hetzelfde als mamavanamarylli! Mijn kleine ventje ook 10 maanden en bijna 16 weken zwanger...
Wat leuk om te lezen dat er meer mama's zijn die snel een tweede willen. Leuk dat jullie al zwanger zijn gaat het goed bij jullie dezwangerschap? En hoe reageerde jullie omgeving? Liefs Banash
mijn zwangerschap loopt prima ! het is soms een beetje lastig dat je bijvoorbeeld niet kan rusten wanneer je wil of dat je je baby nog continu moet tillen maar ik krijg wel veel hulp ! omgeving tja beetje rot maar nu zijn ze der wel blij mee , maakt ons niets uit wat een ander vind hoor het is ons leven , ons toekomst en ons gezinnetje
Nou inderdaad het is jullie gezinnetje fijn dat de zwangerschap goed verloopt, ik kan me voorstellen dat het af en toe zwaar is, maar het lijkt me zo heerlijk om straks weinig leeftijdsverschil tussen de ukkies te hebben!
nou dat lijkt ons ook zoo heerlijk 2 ukkies met weinig leeftijdsverschil ja ben ook blij dat de zwschap goed verloopt allleen nu ontzettend klote heb buikgriep en ben enorm ziek maar ja komen we wel door denk ik dan
Hier gaat 't ook prima met de zwangerschap, alleen wij hebben veelal leuke reacties gehad! Misschien ook wel omdat de buitenwereld al wist dat we snel een 2de wilde??? Maar ben echt blij dat het ons tot nu toe gegeven is zo snel weer zwanger te mogen zijn! Wij vinden/denken dat ook vooral het kleine leeftijdsverschil z'n voordelen heeft. Nu is het soms weleens zwaar omdat je idd niet veel rust kan nemen, maar dat komt wel goed! @mamavanamarylli: ik zag 't net ook dat we gelijk lopen, leuk!
Mamavanamarylli: oh dat is minder dat je nu wat ziekjes bent..hopelijk voel je je snel beter! Debstertjuh: fijn dat jou zwschap ook goed gaat! En leuk dat jullie leuke reacties hebben gehad! Willen jullie weten wat het wordt?
Jazeker! Haha, ben veelste nieuwsgierig om daar nog 24 weken op te moeten wachten... Haha. Volgende week vrijdag hebben we 'n pretecho en als het goed is kunnen ze dan ook al geslachtsbepaling doen...
Voor de rest blijft het hier wel erg stil!!! Zijn er niet meer meiden die snel voor een 2de willen gaan? @Banash: Zie dat jij morgen mag testen... Spannend! Of heb je stiekem al getest ?
Debstertjuh: Ja ik heb inderdaad al getest, alleen deze was negatief Ik snap ook niet zoveel meer van mijn cyclus eigenlijk ben ik al 2 weken over tijd..