2011 Clomid gebruiksters

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Anais, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zazu: toch eigenlijk wel goed nieuws voor jou toch?
    Je eitje kan vanaf 20 mm springen eej...
    Wat betreft dat slijm ik heb dit nu met clomid gehad de dag na mijn positieve ovu test. Maar ik weet nooit goed of dat het het vruchtbaar slijm is waar altijd over gesproken word...
    Maar ik heb die dag niet meer geklust.
    We waren een beetje klus moe, na 6 dagen achter elkaar...
    We zullen het over 2 weken weten...
    Ik verwacht er niet teveel van aangezien mijn samenlevingstest ook negatief was.

Veel succes met wachten...

2. Nancke

Nancke Actief lid

ik ken iemand op een ander forum die (ook) geen tot weinig van die afscheiding had en is nu wel zwanger na eerste ronde clomid. ze had overigens voor de clomid ook nooit van die afscheiding. het verschilt dus echt per persoon... wil volgens mij niet al te veel zeggen...

3. Nancke

Nancke Actief lid

succes op het wachtbankje meis... ik kom binnenkort bij je zitten...

4. Nancke

Nancke Actief lid

vanmiddag naar de gyn geweest. was gelukkig weer positief allemaal. aan de rechterkant zag ze sowiezo 1 eitje die op springen staat. ik voel hem nu ook al de hele avond... net dus nog even vriendjelief verleid ;)
    hopelijk zal hij zo springen, want ik heb er best wel last van nu. voel dat normaal gesproken nooit....

ze zag nog een soort eitje zitten maar die was niet helemaal rond. het kan zijn dat dit een eitje is wat nog verder kan groeien, maar het kan ook een restje zijn van de vorige cyclus of een soorty cyste... verder niet iets om me zorgen over te maken.

hoef deze ronde geen bloed meer te prikken omdat ik de afgelopen 2 ronde een goede eisprong heb gehad.
    op doktersadvies dus vanavond, morgen en misschien zaterdag nog een keertje klussen en dan op het altijd zo vervelende wachtbankje.
    mocht ik ongie worden, dan moet ik weer clomid 50mg slikken en bellen voor een nw afspr voor een echo rond dag 14. net zoals deze ronde.
    mocht ik een pos. test in handen hebben mag ik ook bellen voor een eerste echo....

al met al een positieve afspraak dus...

5. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    GEZELLIG...met een aantal op het wachtbankje...samen in spanning! :) Al heb ik weinig hoop, een beetje mag je altijd hebben, hè ;)

6. Nancke

Nancke Actief lid

hoop moet je altijd houden zazu!

7. Nancke

Nancke Actief lid

He dames ik wil eens even wat vragen. Gisteren heeft de gyn gezegd dat ik dus elk moment mijn eisprong kon hebben. Mijn vriend en ik hebben dus daarom ook geklust gisterenavond. Maar tijdens het klussen voelde ik precies mijn baarmoedermond en eierstokken leek wel. Het was erg gevoelig en ging zelfs richting het pijnlijke. Het leek wel of mijn vriend ontzettend diep zat… dat had ik nog nooit meegemaakt.
    Savonds heb ik nog best wel last gehad van mijn rechter eierstok. (daar zat het rijpend eitje volgens de gyn) Of dat daar heel veel druk in zat. Ik ben maar vroeg gaan slapen en had er vanochtend geen last meer van.
    Zou dit nou ovulatiepijn zijn geweest? Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld nl.

8. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    Hi Nancke,
    Ik had precies hetzelfde bij mijn eisprong vorige maand, dus dat zou het best eens geweest kunnen zijn! Had je deze pijntjes de vorige cyclus met clomid dan niet?

9. Nancke

Nancke Actief lid

kan ik eigenlijk niet zeggen, omdat ik bij mijn vorige cyclus de griep had tijdens mijn ovulatie. toen hebben we het minder gedaan. Mogelijk dat ik daarom mijn eisprong heb gemist...

daarom heb ik deze ronde ook pas echt het idee dat we nu veel meer kans hebben dan in de afgelopen maanden...

10. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nancke: Ik heb precies hetzelfde gehad! Niet zo zeer tijdens het klussen maar vooral daarna. Ik heb enorme buikpijn gehad aan de linkerkant waar mijn eitje zat.
    Ik had deze dag ook een positieve ovutest. Ik denk dat hij bij mij toen wel gesprongen is.
    Ik had de dag erna ook nog wel wat buikpijn aan de linkerkant.
    Hebben jullie dat ook gehad?

Groeten Sonneke

11. Nancke

Nancke Actief lid

ik heb geen ovutest gedaan omdat ik die voor mezelf verbannen heb. heb alleen gisteren na het klussen buikpijn gehad aan de rechterkant. vanochtend was het over. ik denk dus dat misschien mijn eisprong vannacht is geweest... zo apart. vooral omdat ik eigenlijk nog nooit mijn eisprong heb gevoeld.
    heb de laatste maanden zo vaak gehoord van meiden dat ze precies weten wanneer en hoelaat ze hun eisprong hadden...
    het is natuurlijk nu ff afwachten. vandaag hebben we niet meer geklust. misschien morgenvroeg nog een keer... (zal denk ik neit heel veel meer uitmaken, dus dan maar weer lekker voor de lol ipv een moetje)

12. Rosalinda

Rosalinda Lid

12 dec 2010
    98
    0
    6
    Bedankt voor de opbeurende woorden! Ben vandaag begonnen met de nieuwe ronde clomid en we gaan vol goede moed door!

Nancke, Dat gevoel wat je beschrijft heb ik precies hetzelfde rond mijn ei-sprong. Lastig dat je dat we juist dan aan de slag moeten :D

Zazu, cervixslijm dat is hele doorzichtige toch? Heb ik deze cyclus ook niet echt gehad maar had er nog niet echt bij stil gestaan of het wat zou kunnen betekenen. Volgende ronde maar eens in de gaten houden!

Zijn er al meiden met een naderende nod?

Succes allemaal!!!!

13. Rosalinda

Rosalinda Lid

12 dec 2010
    98
    0
    6
    Heb je al getest? Spannend!!!!

14. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Dominique2 En, al getest?

Dames, ik heb al de hele dag krampen in mijn baarmoeder en zojuist wat bloedverlies (roze-achtig)...dat is toch vreemd, 3 dagen na de (verwachte) eisprong? Iemand een idee wat dit kan zijn. Het is veel te vroeg voor een innesteling en volgens mij ook veel te veel bloed.

Heb wel een kuurtje van 3 ovules (soort zetpillen) gehad voor een vaginale infectie...vannacht de laatste ingebracht. Volgens de gyn zou dit geen kwaad kunnen in combinatie met eisprong, bevruchting, etc. Maar heb er zelf niet zo'n goed gevoel bij. Toch troep wat er in je baarmoeder terecht komt.

15. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames, de menstruatie is doorgebroken...ik snap er helemaal nix van. 4 dagen geleden zou ik mijn eisprong hebben gehad...en nu echt mega ongi...met enorme krampen. Ben echt helemaal beduusd...

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zazu, oh dat is snel he...heb je echt een eisprong gehad dan? Lijkt mij bijna van niet als ik het zo lees.

(kan ook positiever zijn, maar je klinkt zo duidelijk over ongi, dat het een innestelingsbloeding is....soms is het wel veel namelijk.....maar je zult het zelf beter weten natuurlijk...)

Hoe is het verder hier? Heb eigenlijk niet zoveel tijd gehad laatste tijd...en heb vluchtig gelezen, heb er compleet niets van herinnerd...sorry!

Ik ben in mijn 3de ronde bezig...maar ben gewoon de clomid vergeten...sukkel!! Kwam er op dag 7 achter ik moest clomid slikken.... En dan vanaf dag 3....dus veel te laat. Heb niet genomen en hoop op een spontane eisprong! ghehehe...voelde me echt een dom schaap....wie vergeet dat nu!

Groetjes,
    Miranda

17. jolin

jolin Niet meer actief

Hoi Meiden,

Hier nog een clomid gebruikster.
    Ik ben sinds juni 2007 gestopt met de pil en helaas nog steeds geen zwangerschap.
    2009 naar de Gyn. gegaan onregelmatige cyclus dus ik mocht met clomid beginnen, na de laatste (6e) ronde clomid was ik zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden. Toen voor ons zelf besloten even een pauze in te lassen, het rust geven en los laten voor zover dat lukt. Nu een jaar later toch weer naar het ziekenhuis gegaan, en heb nu mijn 1e ronde clomid weer gehad, dit weekend mijn eisprong dus druk aan de klus en dan weer die 2 spannende weken wachten.
    Gister een echte baaldag, huilen vanuit het niets hebben jullie dit ook na het slikken van clomid of tijdens het slikken van clomid.

Groetjesss

18. Nancke

Nancke Actief lid

dat is raar zeg... dan heb je maar een hele korte cyclus gehad ... geen idee wat dat kan betekenen... maar tis wel mooi ***

19. Nancke

Nancke Actief lid

he meis welkom hier. helaas...
    vanaf 2007 bezig... heftig zeg... maar ook erg knap dat jullie een pauze in hebben gelast.
    wat betreft het huilen... als je in de bijsluiter leest zou het wel een bijwerking kunnen zijn...
    ik heb ook flink moeten huilen toen mijn laatste menstruatie weer door brak. het lijkt of dat het elke keer een nog grotere teleurstelling wordt... huilen is dus niet zo gek.
    maar dat was bij mijn hooguit 1 avondje. tijdens het slikken van de clomid heb ik nog geen bijwerking gehad gelukkig...

20. jolin

jolin Niet meer actief

Hoi Nancy,

Ja ik had het ook maar 1 dag, zaterdag sloeg mijn humeur zo om, ik moest die dag ook naar een kinderfeestje zag ik ook behoorlijk tegen op ben uiteindelijk ook niet gegaan.
    Verder heb ik gelukkig ook geen last van heftige bijwerkingen, 'snachts wakker worden badend in het zweet, maar heb nu mijn dekbed weer dunner gemaakt en dat scheelt behoorlijk.

Deel Deze Pagina