2011 Clomid gebruiksters

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Anais, Jan 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

NOD lijst.

januari

31 Lautjep

februari

2. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naam .........Leeftijd......Gestart.....NOD.......Datum echo......Waar in het traject?
    Zazu...........28............Aug.'10.....27 feb.....31 jan.............ronde 0 Clomid (nog één ronde zonder Clomid)

3. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een opzetje gemaakt...misschien kunnen we daar iets mee?

Ik heb alleen geen idee wanneer mijn NOD is...ga maar even uit van 37 à 37 dagen...

Wordt je cyclus met Clomid korter? Hoe lang zijn de cycli gemiddeld met Clomid, iemand een idee?

4. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lautjep Ik hoop dat een aantal van je pendels gelijk hebben en dat je 31 januari (2 x pendel januari) of 1 februari (3 x pendel februari) een positieve zw.test hebt!!! ;)

5. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Als jullie het goedvinden klets ik mee, het is nog niet zeker dat ik pcos heb maar de dokter vermoed van wel en ik moet as donderdag naar het ziekenhuis voor een onderzoek. Ik ben nog niet aan de clomid maar zou wel alwat informatie hier mee willen lezen.

xx

6. loes88

loes88 Actief lid

Mar 14, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Jarina! Gezellig dat je mee komt kletsen. Spannend dat je naar het ziekenhuis moet deze week! Veel succes alvast!

Hieronder het aangevulde lijstje:

Naam .........Leeftijd......Gestart.....NOD.......Datum echo......Waar in het traject?
    Zazu...........28............Aug.'10.....27 feb.....31 jan.............ronde 0 Clomid (nog één ronde zonder Clomid)
    Loes88........22............Sept. '10.....???.......24 jan........ 2e ronde Clomid

7. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    Loes88........22............Sept. '10.....???.......24 jan........ 2e ronde Clomid
    xLovely........28............Jan'10.......??.............??............... 2e ronde clomid

8. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    welkom aan de nieuwe meiden :D

ik ben voor mezelf beginnen afvallen en ook grotendeels voor vruchtbaarder te worden.ik woog 95 kilo en nu 85 en ik blijf afvallen ;)
    ik eet eigenlijk veel keren per dag ong 6keren maar telkens een handjevol.ik eet niets vettig meer en leef bijna op puur vezels en fruit :D veel kauwgom nemen!dat is een tip

maar we zullen zien of het effect heeft;) ik hoop meer op de clomid.

ik wou dat mijn mensturatie nu eens doorkwam ik haat het zolang wachten!ik ben nu aan mijn derde pil(de pil) bezig en stop na de vierde en hoop dat ik zo eenbloeding opwek zodat ik eens kan beginnen.ik zit nu op dag 42 en de vorige cylus was 100 dus ik ben het beu :D

9. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Jarina :)

10. loes88

loes88 Actief lid

Mar 14, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap goed dat je dat ellenlange wachten zat bent! Wel ontzettend knap dat je al 10 kilo's kwijt bent hoor.

Morgen weer naar de qyn, ik ben benieuwd of er iets te zien is met de echo... Vorige keer was er bij de eerste controle nog niets te zien, dus ik moet nergens op rekenen maar toch hoop ik er stiekem wel op :D

Zazu, jij moet ook deze week voor een echo he? Spannend! Hopelijk slaat alles goed aan!

11. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @loes88 Ik mag de 31e voor een echo, volgende week maandag. Morgen eerst bloedprikken voor schildklier, hormonen, etc. Ik hoop dat ze volgende week op de echo kunnen zien wat er met mijn ei van 31mm van afgelopen woensdag is gebeurd? Ik denk zelf aan een cyste, dus hoop dat ie vanzelf weggaat.
    Heb je vorige ronde met Clomid een goede eisprong gehad Loes88?

12. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Loes88 Oow, ik lees nu dat de eerste ronde Clomid direct raak was, maar dat je helaas een miskraam hebt gehad. Wat erg! Sorry dat ik niet even teruggelezen heb...

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

[Naam .........Leeftijd......Gestart.....NOD.......Datum echo......Waar in het traject?
    xLovely........28............Jan'10.......??.............??............... 2e ronde clomid
    Lautje........ 28............. mei 09....31 jan.......................... 4e ronde(na 1e mk)

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

loes raar om te lezen dat jouw verhaal zo op die van mij lijkt ik heb goede hoop voor deze maand maar dat heb ik geloof ik elke keer.

morgen praat ik weer verder ga nu lekker in bed liggen met een boek

15. sas31

sas31 Actief lid

Jun 17, 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Lautje........ 28............. mei 09....31 jan.......................... 4e ronde(na 1e mk)
    saskia.........32.............dec'10......??.............24 jan.......2e ronde

16. loes88

loes88 Actief lid

Mar 14, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niets Zazu! Je kunt ook niet alles in de gaten hebben :)

Het was inderdaad wel een tegenvaller, maar we weten in elk geval wel dat het mogelijk is. We proberen het dus maar zo positief mogelijk te bekijken!

Ik ben benieuwd of het echt een cyste is, je moet ons maar op de hoogte houden hoor!

17. loes88

loes88 Actief lid

Mar 14, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede hoop hebben is juist postief! Als je dat niet zou hebben wordt het wel heel zwaar!
    Dus gewoon de goede hoop behouden, je zult zien dat het vast zijn vruchten een keertje afwerpt :)

18. Dominique2

Jan 20, 2011
    71
    0
    0
    Noord Holland
    Hee meiden,

Mag ik ook mee kletsen? Zal mijn verhaal ook even vertellen..
    Sinds dec 2009 gestopt met de pil, maar daarna niet ongesteld geworden.. In Juni naar de HA geweest maar werd weer naar husi gestuurt, moest nog een half jaar wachten.. Eindelijk dec 2010 doorverwezen naar de gyn.. daar bleek pcos! Balen maar fijn om te weten dat we wisten wat het was! Me menstratie opgewekt en vanaf d3 tot d7 clomid 50 genomen! 20januari naar ZH voor echo om te kijken of het zijn werk heeft gedaan en er zat een mooi ei van 17mm!! dag erna teruggekomen voor nog een echo en was gegroeid naar 18mm!! Dit weekend goed geklust en ik denk dat ik een eisprong gehad heb! Al 2 dagen last van steken en zeurende pijntjes... Nu maar wachten, wachten en nog is wachten!!.. Zoo spannend allemaal! Zijn jullie allang bezig?

X

19. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    Oohh wat spannend Dominique! Ik duim voor je dat er een eisprong is geweest!
    In het rijtje hierboven ergens kun je aflezen hoever iedereen is! ;)

liefs!

20. sas31

sas31 Actief lid

Jun 17, 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Ja wachten dat is zo moeilijk iedereen om je heen raakt vaak zo zwanger en het eerste antwoord wat je krijgt is " ja misschien moet je er niet teveel mee bezig zijn" nou na ruim 3 jaar kan je ze wel schieten want ik heb genoeg afleiding gehad (oma en opa overleden en mijn pa is zo ziek geworden dat hij 24 uur per dag aan het zuurstof moet en bijna niks meer kan ) gelukkig ook leuke afleiding gehad want vorig jaar augustus zijn we getrouwd:)

Meestal gaat het wel en ga je gewoon verder en af en toe kom je weer even in zo'n dipje zoals vandaag ben vanmorgen weer naar het ZH geweest voor de FM er waren 4 eitjes overgebleven 15,16,22,26 mm dus teveel risico op een meerling :(
    Moet nou dag 3 terug komen voor controle om te kijken of er geen ei is blijven zitten ze had het over een cyste ???? wat is dit en kan dit kwaad??

Nou ja we gaan weer door.
    vanavond uit eten en ik zal van mijn biefstukje genieten nou mag ik nog:D

Fijne avond dames tot gauw en succes met wachten, Fm metingen enz enz

x saskia

Share This Page