2011 Clomid gebruiksters

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Anais, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalinda

Rosalinda Lid

12 dec 2010
    98
    0
    6
    Ik vind het niet zo gek hoor dat je door wilt gaan! Nu maar hopen dat je gewoon een mooie cyclus krijgt en niet weer een maand niet mogen vrijen! Komt vast helemaal goed :)

Ik verwacht geen menstruatie eigenlijk omdat ik nog nooit zelf gemenstrueerd heb. Alleen met de pil of (werkende) clomid heb ik een bloeding. We zullen zien :) Zou mooi zijn als het wel gewoon komt want dan kan ik meteen door.Anders eerst weer naar de gyn voor een receptje duphaston.

2. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimsel: Wat naar dat het mis is gelopen. Maar ik vind het heel begrijpelijk dat je meteen door wilt gaan. En wat de gyn ook zegt je weet nu wel dat je in ieder geval zwanger kunt worden. Dat is ook wel erg fijn natuurlijk!

Liefs, Sonneke

3. Rosalinda

Rosalinda Lid

12 dec 2010
    98
    0
    6
    Kimsel, Hoe gaat het nu met je?

Ik heb net nog een testje gedaan en waarempel hij is bijna positief. Als ik dan morgen of overmorgen een ei-sprong heb kom ik uit op een cyclus van 39 of 40 dagen. Iemand bekend met zo'n lange cyclus met clomid?

4. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, vannacht ongi geworden..en HOE!!! Pfff...heb er normaal nooit last van, maar dit keer gaat het gepaard met knallende hoofdpijn, enorme buikkrampen en zweetaanvallen. Heb gewoon geen energie meer....werd er vannacht om 3 uur wakker van, zo'n buikpijn!

Zo'n mooie luteale fase had ik niet verwacht, zeker gezien mijn vorige cyclus van 18 dagen met een luteale fase van 3 dagen. Ik heb EXACT 14 dagen geleden (zondag op maandagnacht) mijn eisprong gehad en vannacht om 3 uur ongi geworden...dus daar ben ik al heel blij mee.

Woensdag (cycusdag 3) naar de gyn voor een uitgangsecho en uitleg over spuiten. Brrr...zie er best tegenop. Heb als goed is ook nog mijn HSG deze week, ik denk donderdag.

Rosalinda, ik had deze cyclus op dag 37 heel onverwacht een eisprong. Het kan dus echt...haha...

5. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Zazu; balen dat je ongi bent geworden. Wel fijn dat je lf nu mooi 14 dagen was. Heb je daar nog iets voor gekregen? De 1e ronde was mijn lf namelijk ook erg kort: 8 dagen. Zou dat kunnen komen omdat het de eerste keer was en mijn lichaam er nog aan moest wennen? De 2eronde kreeg ik 75mg Clomid maar toen had ik overstimulatie en was ik dus zwanger. Nu weer 50mg. Ik hoop alleen niet dat mijn lf weer te kort is. Nou ja, anders kon ik er wat voor krijgen zeiden ze.

@Rosalinda; op zich gaat het nu weer goed met me. Ik had zaterdagochtend wel even een dip ochtend. Was toch wel erg verdrietig over iets waar ik een week lang stiekem heel blij mee was geweest en dat dat er nu niet meer was. Maar door dat verdriet heb ik het nu wel een plekje kunnen geven. Zaterdag dus gelijk een een nieuwe ronde gestart. Ik voel me nu verder prima en ga weer vol goede moed deze nieuwe ronde in. Zaterdag eerste controle om te kijken of alles rustig genoeg is om door te gaan. Ben benieuwd!
    Wat apart dat je zo laat een eisprong hebt gehad. Van de andere kant beter te laat dan helemaal niet toch? Volgens mij kan dat verder geen kwaad toch? Als je er maar 1 krijgt zou ik denken.

6. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kimsel Wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad...positieve is in ieder geval dat je zwanger kunt worden! En ze zeggen dat je daarna extra vruchtbaar bent. Ik duim voor je!
    Wat betreft de lf...ik heb er niets voor gekregen. Ik was 2 weken geleden aan het wachten op mijn ongi en kreeg geheel onverwachts een eisprong op dag 37. Vervolgens was ik er iedere dag op voorbereid dat ik ongi kon worden. Gisteren was ik alweer bang dat de lf te lang zou worden en dat mijn ongi weer opgewekt moest worden met Provera. Gelukkig niet!!
    Ik had deze ronde ook Clomid100 mogen nemen, maar mijn gyn zei dat het met spuiten wat beter te reguleren zou zijn...we zullen zien.

7. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    @ Zazu; bedankt voor je reactie in het menopur topic :)
    Dus jij begint woensdag met spuiten? Of alleen een uitleg?
    Mijn ervaring met spuiten is dat het heel erg mee gaat vallen!!
    In ieder geval veel succes meis :) Ik kom nog wel eens kijken hier ;)

Liefs!

8. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sonneke; en al een positieve ovutest in handen gehad of doe je daar niet meer aan?

@Rosalinda; hoe is het nog afgelopen? Denk je dat je toch een eisprong hebt gehad?

@Zazu; ik hoop het dat het zo is dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent. We gaan goed ons best doen deze ronde(s). Het lijkt wel of ik ongeduldiger ben geworden nu ik er stiekem al een beetje van "geproefd" heb. Ga jij nu voor de 1e ronde spuiten? Had de clomid te weinig effect?

@xlovely; ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Fijn dat er nu eindelijk iets aangeslagen is. Je had met clomid toch onvoldoende resultaat toch. Spannende weken komen er nu aan zeg! Geniet ervan!

9. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimsel: Ja ik doe zeker aan ovutesten, zeker nu ik geen FM meer krijg. Ik heb nog geen positieve gehad. Ik moet zeggen dat ik nu zonder FM wel wat onzekerder ben of ik wel een eitje krijg.
    En jij ben je alweer begonnen met clomid?

10. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @sonneke; dat kan ik me voorstellen dat je wat onzekerder bent. Maar gewoon die testen doen en je weet nu wanneer je ongeveer je eisprong moet krijgen toch? Bedenk maar zo dat het in ieder geval fijn is dat de clomid aanslaat. Dat doe ik ook. Ik heb morgen alweer de laatste tablet. Zaterdag op cd 10 terug om te kijken of alles rustig genoeg is om door te gaan. Ik weet niet of ze het dan blijven volgen. Ik hoop deze ronde nog wel in ieder geval.

11. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimsel: Ja inderdaad ik weet wanneer hij ongeveer moet komen. Morgen rond deze tijd had ik een positieve ovulatie test. Dus nog even geduld!
    Jij ook succes!

12. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sonneke; nou hopelijk heb je dat deze ronde ook weer rond deze tijd. Dus jij mag aan het klussen deze dagen ;).
    Mijn clomid zit er alweer op. Zit nu op CD7 en mag zaterdag voor de FM. Ben benieuwd. Als het goed is dus volgende week rond deze tijd eisprong.

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sonneke; al een positieve ovutest gehad?

14. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimsel: Mijn dipstick was vandaag duidelijk donkerder dan gisteren. Maar nog geen smiley te bekennen. Al echt wel eipijn gehad. Dus hij zal binnenkort wel smiley worden....
    Wellicht omdat ik nu nachtdienst heb dat hij een beetje ontregeld is.
    Zou dat kunnen?

15. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sonneke; zou kunnen, dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Kan natuurlijk altijd wel een keer een dag verschillen he!

16. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimsel: ja dat is waar, vorige ronde was hij een dag eerder dan de eerste ronde clomid. Mischien is hij nu wel een dag later.
    We wachten maar af....

17. Rosalinda

Rosalinda Lid

12 dec 2010
    98
    0
    6
    Succes morgen Kimsel! Hopelijk ziet alles er rustig uit en kunnen jullie gewoon doorgaan :)

Volgens mij heb ik nog steeds geen eisprong gehad :( Ik zit nu al op dag 29, snap er niets van. Vorige maand was mijn hele cyclus 29 dagen.
    Ik probeer even mijn testrijtje van de laatste dagen in dit bericht te laten zien (ik ben niet zo handig met een computer haha) even kijken wat jullie denken.

Bij de bovenste dacht ik dat hij of net positief was geweest of snel positief zou worden. Het onderste testje is van vandaag.In real life lijkt hij bijna net zo donker als de bovenste van een paar dagen geleden. Sowieso zijn ze in het echt wat donkerder.

18. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @rosalinda; wat raar. De testen lijken allemaal niet negatief maar ook niet helemaal positief. Hoe ging het de vorige rondes eigenlijk? Ik zou nog een paar dagen afwachten. Als je dan nog niet ongesteld bent geworden, zou ik voor de zekerheid een testje doen en even met de gynaecoloog bellen. Zo zit je ook in onzekerheid.
    Succes!

19. Rosalinda

Rosalinda Lid

12 dec 2010
    98
    0
    6
    De vorige drie rondes gingen eigenlijk gewoon perfect! Kon precies zien aan de testjes wanneer de eisprong was en 14 dagen erna menstruatie.
    Heb anderhalve week geleden een zw-test gedaan voor de zekerheid en die was gewoon negatief. Miss komende week nog een keertje en als die weer negatief is en geen menstruatie dan bel ik de gyn.

20. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rosalinda,
    Erg vervelend he dat ze niet positief worden!! Ik heb er ook last van....
    Heb je ook geen FM in het ziekenhuis?
    Voor mij is het nu de eerste ronde zonder FM en ik word er wel een beetje onzeker van. Ik heb wel wat steken links onder in mijn buik...
    Mijn ovutest van vanavond is zeker donkerder dan die van vanmorgen!
    Succes

Deel Deze Pagina