Sonneke, Ja irritant is dat he Ik heb alleen de eerste twee rondes follikelmeting gehad. De derder en nu dus de vierde helemaal geen controlle. Ik vind het erg vervelend die onzekerheid... Vandaag weer een testje gedaan maar precies hetzelfde als gister. Inmiddels al dag 30. Maandag ga ik de gyn opbellen! Jij inmiddels al een positieve test? Kimsel, Hoe was het vandaag?
@rosalinda; alles was rustig. Bms van 4,9 en 2 eitjes van 12 mm. En dat op cd 10 dus ik mag niet klagen. Dinsdag moet ik weer terug. Hopelijk wordt mijn bms dan ook nog wat dikker. Vervelend dat je nog steeds geen duidelijke test heb gehad. Ik zou inderdaad ook gewoon even de gyn bellen maandag. Ben benieuwd wat hij zegt.
@Kimsel: wat fijn dat je weer 2 eitjes hebt! @Rosalinda: Hier ook nog steeds geen positieve test. Zit vandaag op CD 18. Dus zal nog geduld hebben.... Maar die onzekerheid is moordend!
Kimsel, Wat fijn!!!! Nou hopen op goed resultaat over een paar weekjes Sonneke, Ook nog niet Ja vooral die onzekerheid is erg. Had het er laatst met vriend over dat ik niet weet of ik wel een heel vervolg traject zou trekken na deze 6 maanden clomid vanwege steeds die onzekerheid. Vandaag heb ik mijn laatst ov-testje gebruikt (nu is alles op haha) en die was even donker als gister. Ik zie wel dat vanaf de eerste test op dag 13 de testjes ietsje pietsje donkerder zijn geworden. Heb vanmorgen nog maar eens een zw-testje gedaan. Op het eerste gezicht lijkt hij negatief maar als ik de test goed kantel in het licht staat er heel vaag wel een streep. Even breed als de controllestreep maar heeeeeel erg licht. Ik heb geprobeerd het met de camera vast te leggen maar dan zie je niks. Morgen ochtend maar weer een testje doen.Mocht het een zwangerschap zijn zou dat waarschijnlijk betekenen dat ik een vroege ei-sprong heb gehad. Ik ga maar nergens vanuit dan kan het allemaal nog meevallen.
@Rosalinda: Ja die onzekerheid is verschrikkelijk! Ik heb nu net weer een ovutest gedaan maar die is veel lichter dan die van eerdere dagen. Ik weet het echt niet meer en ik word er niet goed van! Ik werk zelf in het ziekenhuis en ga morgen naar de poli gyn bellen om te vragen of ik mischien tussendoor even voor een FM mag komen. Hopelijk zijn ze een beetje meewerkend! Wat betreft die zwangerschapstest, tja denk je dat het echt zou kunnen?? Dan was het wel een heel vroeg ei, vanaf welke dag heb je ovu getest??
@rosalinda en sonneke; wat vervelend dat jullie allebei niet echt een positieve ovutest hebben deze ronde. Hoe zou dat nou kunnen want toen jullie voor fm moesten komen hadden jullie wel een eitje en een eisprong toch? Ben benieuwd wat de gyn zegt. @sonneke; hopelijk kun jij nog voor een fm terecht. dan weet je hoe het er voor staat. Ik begin morgen in ieder geval ook met de ovutesten. Wel even bovenop de fm metingen maar dan kan ik vast "oefenen" voor een eventueel volgende ronde zelfstandig.
@Kimsel: Ja inderdaad nu alvast ovutesten. Zo heb ik dat ook gedaan en vorige rondes precies op de FM eisprong had ik een positieve ovutest. Dus tja ik weet niet waar het nu aan ligt. Mischien toch die stomme etos zwanger worden pillen die weer roet in het eitje gooien.... Of mijn nachtdiensten van vorige week.... Ik weet het niet maar goed nieuws ik mag morgen om 8.30 uur voor een FM! Dus hopelijk morgen een beetje zekerheid.... of in ieder geval zal ik weten waar ik aan toe ben!
@rosalinda; en heb jij nog contact gehad met de gyn? @ sonneke; hoe is jouw fm gegaan vanochtend? Ik heb nog niet heel veel goed nieuws gekregen. Mijn bms was wel mooi opgebouwd nu: 3 lagen en 5,9. 1 eitje die ze zaterdag hadden opgemeten, was helemaal geen eitje. Ik vond haar al zo raar en snel werken maarja. Het ene eitje is nog steeds 12mm. Deze is dus niet gegroeid. Ze zegt dat dat nog kan komen. Dat het door de clomid best wel later op gang kan komen maar ik heb er een hard hoofd in. Donderdag moet ik weer terug. Kan best zijn dat ze deze cyclus toch afbreken en dan de dosis ophogen. Afwachten maar weer!
Sonneke, hoe was de follikelmeting? Ik heb vanaf dag dertien ov-testen gebruikt. Vanaf dat moment is er steeds duidelijk een tweede streep geweest maar niet positief. Ik heb meer een zw-test gedaan om het uit te sluiten. Gister ter controlle nog eentje en die was echt duidelijk spierwit. Vorige cyclus was ik ineens een paar dagen eerder ongesteld en een paar dagen langer dan voorheen blijven bloeden met (sorry voor de info) veel stolsels. Ik denk dat de boel een beetje in de war is geraakt toen. Ik zit nu op dag 33. Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dan bel. Dan weet ik zeker dat het niet gewoon een langere cyclus is. Kimsel, Ook bij jou twijfel dus Ben benieuwd wat ze donderdag allemaal kunnen zien!
Zou het ook kunnen dat mijn eisprong nu later is, en de eitjes dus ook later gaan rijpen, omdat ik een miskraam heb gehad? Weet iemand dat toevallig? @Rosalinda; irritant he die twijfels. Elke keer weer afvragen of de dosis nog wel voldoende is.
@kimsel: Donderdag weer een spannende dag, hopelijk is je eitje gegroeid. En wat moet je anders? Weer 75 mg met risico op overstimulatie of wat? @Rosalinde: hoeveel mg clomid gebruik jij nou? Mischien heb je ook wel een verlaat ei gehad. Ik ben enorm opgelucht dat ik een FM heb mogen krijgen. De echoscopiste vond het heel goed dat ik gebeld had en mocht bij twijfel of onzekerheid altijd contact opnemen. Dit vond ik erg fijn om te horen! Ik heb (deze keer) rechts 1 eitje van 16 mm. BMS ziet er super uit. Dus bij mij inderdaad een late eisprong. Vrijdag moet ik weer terug voor een FM. Voor de volgende ronde moet ik beginnen met clomid 100 mg. Toch hoor je best vaak dat de 50 mg ineens niet meer aanslaat.... Raar eigenlijk!
@Sonneke; dat zou bij mij dus ook best het geval kunnen zijn. Maar als je nu een late eisprong hebt, heb je toch nog wel kans om zwanger te worden of niet? Fijn dat je in ieder geval kon komen. Ik denk dat ik dan inderdaad weer naar 75mg moet.
@kimsel: Ja de echoscopiste zei dat ik gewoon een net zo'n goede kans had op een zwangerschap als een vroege normale eisprong. Ik moet straks aan de 100 mg, maar jij gaat dan weer naar 75 mg toch. Toch raar dat het weer zo verschilt....
@Sonneke; dat is in ieder geval fijn, dan heb je geen verloren ronde. Maar het wordt dan verhoogd zodat je waarschijnlijk eerder een eisprong hebt? Het kan dus ook best zijn dan mijn eisprong ook later komt. Ik denk dat ze bij mij eerst zullen verhogen naar 75mg i.p.v. gelijk naar 100 aangezien ik vorige keer overstimulatie had. Zo raar; de ene keer overstimulatie, de andere dosis werkt weer niet.
Bij mij vandaag geen groei . De mindere dosis slaat dus niet aan. Dinsdag terug op cd 20. Dan beslissen ze waarschijnllijk ook om de cyclus af te breken en op te gaan hogen. Moet dan wel weer eerst provera. Baal er enorm van dat mijn lichaam elke keer zo anders reageert. Zal toch wel goed komen? Duurt alleen langer. Volgende cyclus dus waarschijnlijk weer fm in het ziekenhuis @sonneke; hoe is het bij jou? Zit er al een eisprong aan te komen? @rosalinda; en bij jou? Evt al contact gehad met de gyn?
Sonneke, Goed dat je bent gegaan! Gelijk wat meer zekerheid! Al een positief testje inmiddels? Kimsel, Hmz balen Zou het nog zo kunnen zijn dat je straks op dag twintig toch een groei zou kunnen zien? Ik heb contact gehad en moet wachten tot dag 40 en dan heb ik al een belafspraak gepland staan. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan krijg ik waarschijnlijk een ophoging van de clomid. Dus dinsdag weet ik meer. Nu maar weer een nieuw lading ovulatietesten bestellen. Deze maand heb ik er ongeveer veertig al gebruikt (2 per dag vanaf dag 13 om die piek maar niet te missen loopt aardig in de papieren) Waar halen jullie ze vandaan?
@Rosalinde: ik heb mijn lading ovutesten er ook al weer doorheen. Ik kijk vaak op marktplaats of ik daar goedkope testen vandaag kan halen. @Kimsel: balen dat het niet heeft aangeslagen. Samen ophogen! Of een beebje natuurlijk! Je kunt zeker nog wel een eisprong later hebben hoor, kijk maar naar mij! Vandaag een SMILEY!
@Sonneke; fijn dat je een positieve ovutest hebt. Dan weet je wat je te doen staat . Wel fijn dat je in ieder geval nog een eisprong hebt! @Rosalinda; dus je moet tot dag 40 wachten? Op welke dag zit je nu? Ik had de vorige keer de clearblue ovutest via www.deonlinedrogist.nl Die digitale testen zijn wel erg fijn en duidelijk maar als je er zoveel gebruikt zoals je deze maand hebt moeten doen, kost het je super veel geld. Het kan inderdaad zijn dat het eitje heel laat nog gaat rijpen maar de dosis is waarschijnlijk te laag om een goede cyclus te krijgen. Mocht er dinsdag toch iets gegroeid zijn dan zullen ze de cyclus nog wel willen vervolgen. Als ze dinsdag besluiten om de cyclus af te breken, kan ik gelijk beginnen met Provera en daarna ophoging van de Clomid. Ik verwacht dat ze me dan 75 mg gaan geven en geen 100 mg omdat ik de vorige keer tenslotte overstimulatie heb gehad met 75 mg. Wel irritant steeds dat wachten he, maar ik ben ervan overtuigd dat het bij ons ook goed gaat komen. Misschien allemaal dus ophogen de volgende ronde?!
@kimsel: had je de vorige echo helemaal geen eitje dan? Ik duim voor je dat je dinsdag toch een gegroeid eitje hebt! @Rosalinda: Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Dat wachten en die onzekerheid is echt killing! Heb net 2e FM gehad. Mijn eitje was verdwenen! Dus gisteren eisprong gehad. Tijdens klussen enorme pijn bij mij ei gehad! Volgende ronde toch ophogen naar 100 mg en volgen ze me weer met FM. Ik heb nog aangegeven dat ik bang was voor overstimulatie. De echoscopiste vertelde dat dat heel weinig voorkomt met clomid. Heb jij weer eej Kimsel!