@jolin; proficiat meid! Spannend ook hoor! De hoeveelste ronde was dit met clomid voor jou? @rosalinda; ben benieuwd naar jouw test! @marion; welkom!
Bedankt voor de felicitaties!!! Dit was voor mij mijn 4e en tevens laatste ronde clomid 50 mg. Hebben vorig jaar ook 6x clomid gebruikt.
Vanmorgen helaas negatieve test. Nog steeds geen tekenen van een naderende menstruatie. Snap er niks van Wellicht is het eitje toch niet goed gesprongen. (kan dat na positieve ovulatie test en veel klachtjes?) Ik wacht nog een anderhalve week af en dan ga ik gyn even bellen of ik weer met duphaston kan beginnen voor de laatst ronde. Heb nog genoeg in huis voor één ronde. Maar goed eerst maar eens een weekje wachten....
Rosalinda, wat raar allemaal. Ik had soms wel eens 2 dagen langer maar niet zo als jou. Ik zou als ik jou was na het weekend de gyn. eens bellen.
Ja ik moet dat maar doen denk. Ik baal als een stekker.... Maar goed na regen komt zonneschijn zeggen ze
@ Rosalinda ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. zeker nu het nog onzeker is. hoe lang ben jij al bezig met clomid? @jolin heb jij binnenkort een echo om te kijken of je idd zwanger bent? of moet je maar vertrouwen op de test. ik ben gisteren weer naar de gyn geweest. de follikel was leeg dus het eitje is echt gesprongen. nu weer 100 mg clomid voor de volgende. hij wilde het nog niet verhogen omdat ik, nu ik het al een keer eerder heb gehad, er misschien anders op reageer en het misschien wel sneller gaat. of niet. ik heb iig een eisprong met 100 mg. volgende keer weer beginnen met de echo's voor de metingen.
@marion 18 juli heb ik echo. Maar ga er vanuit dat ik echt zwanger ben hoor,hele dag beetje misselijk,moe en zere boobs.
Gisteren echo gehad. Cd17 eitje van 9mm. Dinsdag weer een echo. Ik hoop dat Hij door gaat groeien! Met jou, jullie?
@1987; hopelijk groeit deze goed door. @marion83; hopelijk van de week meer te zien. Morgen ga ik testen!!!
op welke cd heb jij de eerste echo? en kan jij op zondag terecht? ik hoop iig voor jou dat er weer iets te zien is.
Negatieve test. Ook nog geen menstruatie. Misschien de bloeding van vorige week toch menstruatie geweest. Woensdag blopeduitslag en donderdag voor een gesprek en plan van aanpak naar het ziekenhuis.
vervelend kimsel wil je aan de clomid blijven of ga je nu kijken om hormonen te spuiten? ik heb wel goed nieuws. afgelopen vrijdag was er nog niks te zien. nu een van 16 mm dus ik hoef niet meer terug voor een echo nu aan de klus (dat zal wel lukken we gaan straks even voor een paar dagen naar duitsland) en hopen dat ik niet meer ongi word en dat ik over 3 weken een test mag doen.